הכול על רפורמת המחירים של הרה-ארגון

מצב
הנושא נעול.

Nikita 1211

New member
הכול על רפורמת המחירים של הרה-ארגון
בניגוד למה שהצהובון החצוף טוען (והוא יחטוף על כך חזק הפעם כי נמאס לנו), תחקיר שערכנו הראה שרוב הצרכנים דווקא יהנו מהורדת המחירים ואפשר בצדק להגיד על הרפורמה הזו כהדבר היחיד שבאמת טוב ברה-ארגון הזה (אם כי גם פה יהיו נפגעים). אפשר לראות את זה בטבלה מפורטת שערכתי. והכול, כמו תמיד בבלוג של "תחבורה בדרך שלנו" - לפני כולם למען נוסעי התחבורה הציבורית.
היי. מה יהיה הקו שיחליף את 74 מחולון לאונ' ת"
ומה מסלולו?
 
היי. מה יהיה הקו שיחליף את 74 מחולון לאונ' ת"
ומה מסלולו?
המספר יהיה 271 ומסלולו יהיה כמעט זהה
למסלול הנוכחי "יישור" המסלול בתוך רמת אביב (לא יעבור דרך רחוב רידינג, קניון רמת אביב והשער הראשי). כאן תוכלי לראות את המסלול במלואו (צבע סגול)
 
המספר יהיה 271 ומסלולו יהיה כמעט זהה
למסלול הנוכחי "יישור" המסלול בתוך רמת אביב (לא יעבור דרך רחוב רידינג, קניון רמת אביב והשער הראשי). כאן תוכלי לראות את המסלול במלואו (צבע סגול)
התכוונתי להגיד- זהה למסלול נוכחי למעט יישור..
 

Nikita 1211

New member
המספר יהיה 271 ומסלולו יהיה כמעט זהה
למסלול הנוכחי "יישור" המסלול בתוך רמת אביב (לא יעבור דרך רחוב רידינג, קניון רמת אביב והשער הראשי). כאן תוכלי לראות את המסלול במלואו (צבע סגול)
אני לא מאמינה שהוא לא יעבור בשער הראשי!

איזה באסה.. אני עובדת בבניין שסמוך לשער הראשי!
 

y o n i X

New member
הכול על רפורמת המחירים של הרה-ארגון
בניגוד למה שהצהובון החצוף טוען (והוא יחטוף על כך חזק הפעם כי נמאס לנו), תחקיר שערכנו הראה שרוב הצרכנים דווקא יהנו מהורדת המחירים ואפשר בצדק להגיד על הרפורמה הזו כהדבר היחיד שבאמת טוב ברה-ארגון הזה (אם כי גם פה יהיו נפגעים). אפשר לראות את זה בטבלה מפורטת שערכתי. והכול, כמו תמיד בבלוג של "תחבורה בדרך שלנו" - לפני כולם למען נוסעי התחבורה הציבורית.
בקווים הפנימיים של ראשון אין כל שינוי??
המסלולים ממש גרועים, נסיעה מהמזרח למערב ב 50 דק.
 
הכול על רפורמת המחירים של הרה-ארגון
בניגוד למה שהצהובון החצוף טוען (והוא יחטוף על כך חזק הפעם כי נמאס לנו), תחקיר שערכנו הראה שרוב הצרכנים דווקא יהנו מהורדת המחירים ואפשר בצדק להגיד על הרפורמה הזו כהדבר היחיד שבאמת טוב ברה-ארגון הזה (אם כי גם פה יהיו נפגעים). אפשר לראות את זה בטבלה מפורטת שערכתי. והכול, כמו תמיד בבלוג של "תחבורה בדרך שלנו" - לפני כולם למען נוסעי התחבורה הציבורית.
הרבה תחנות אוטובוס נראות ככה
השילוט החדש מוסתר והשילוט הישן תלוי מעליו.
 
הכול על רפורמת המחירים של הרה-ארגון
בניגוד למה שהצהובון החצוף טוען (והוא יחטוף על כך חזק הפעם כי נמאס לנו), תחקיר שערכנו הראה שרוב הצרכנים דווקא יהנו מהורדת המחירים ואפשר בצדק להגיד על הרפורמה הזו כהדבר היחיד שבאמת טוב ברה-ארגון הזה (אם כי גם פה יהיו נפגעים). אפשר לראות את זה בטבלה מפורטת שערכתי. והכול, כמו תמיד בבלוג של "תחבורה בדרך שלנו" - לפני כולם למען נוסעי התחבורה הציבורית.
בחלק מהתחנות כבר התחילו לשנות את השילוט
מדבקות וקווים חדשים
 
הכול על רפורמת המחירים של הרה-ארגון
בניגוד למה שהצהובון החצוף טוען (והוא יחטוף על כך חזק הפעם כי נמאס לנו), תחקיר שערכנו הראה שרוב הצרכנים דווקא יהנו מהורדת המחירים ואפשר בצדק להגיד על הרפורמה הזו כהדבר היחיד שבאמת טוב ברה-ארגון הזה (אם כי גם פה יהיו נפגעים). אפשר לראות את זה בטבלה מפורטת שערכתי. והכול, כמו תמיד בבלוג של "תחבורה בדרך שלנו" - לפני כולם למען נוסעי התחבורה הציבורית.
ציטוט מתוך אחת התגובות של "תחבורה בדרך שלנו":
"כרטיס שעתי אכן יינתן רק באמצעות רב קו, אבל זוהי דרישה סבירה מאד, מכיוון שהנפקת הרב-קו היא בחינם והיא חד-פעמית." אני לא מבין מדוע זו דרישה סבירה מאוד. הנפקת רב-קו היא בחינם, אבל על מנת להשתמש ברב-קו בפועל צריך לטעון אותו במינימום 30 ש"ח. מדוע אדם שמבצע נסיעה חד-פעמית שדורשת החלפת אוטובוסים לא יוכל לקבל כרטיס מעבר (כפי שקיים בחיפה ובירושלים) ויוכל לקבלו רק אם יטען לפחות 30 ש"ח ברב-קו? מדוע, למשל, אדם מאשקלון שמגיע ברכבת לתל-אביב לצורך חד-פעמי מסויים בגבעתיים, רמת השרון או מקום אחר בגוש דן שיחייבו להחליף בין אוטובוסים, לא יוכל להנות מהכרטיס השעתי אלא אם ישלם (בנוסף לתשלום על הנסיעה ברכבת) לפחות 30 ש"ח? למה מה שקיים בחיפה ובירושלים לא יכול להיות גם בגוש-דן? מה כאן סביר מאוד? זה יכול להיות סביר אם ניתן יהיה לטעון את הרב-קו בכל סכום (כולל ב-6.40 ש"ח בלבד). אחרת זה לא סביר.
 

Geistertreiber

New member
ציטוט מתוך אחת התגובות של "תחבורה בדרך שלנו":
"כרטיס שעתי אכן יינתן רק באמצעות רב קו, אבל זוהי דרישה סבירה מאד, מכיוון שהנפקת הרב-קו היא בחינם והיא חד-פעמית." אני לא מבין מדוע זו דרישה סבירה מאוד. הנפקת רב-קו היא בחינם, אבל על מנת להשתמש ברב-קו בפועל צריך לטעון אותו במינימום 30 ש"ח. מדוע אדם שמבצע נסיעה חד-פעמית שדורשת החלפת אוטובוסים לא יוכל לקבל כרטיס מעבר (כפי שקיים בחיפה ובירושלים) ויוכל לקבלו רק אם יטען לפחות 30 ש"ח ברב-קו? מדוע, למשל, אדם מאשקלון שמגיע ברכבת לתל-אביב לצורך חד-פעמי מסויים בגבעתיים, רמת השרון או מקום אחר בגוש דן שיחייבו להחליף בין אוטובוסים, לא יוכל להנות מהכרטיס השעתי אלא אם ישלם (בנוסף לתשלום על הנסיעה ברכבת) לפחות 30 ש"ח? למה מה שקיים בחיפה ובירושלים לא יכול להיות גם בגוש-דן? מה כאן סביר מאוד? זה יכול להיות סביר אם ניתן יהיה לטעון את הרב-קו בכל סכום (כולל ב-6.40 ש"ח בלבד). אחרת זה לא סביר.
מסכים בהחלט. חייבת להיות אופצייה ניירית
בנוסף לרב-קו ברמה ארצית שתתן מענה גם לתיירים ולנוסעים מזדמנים.
 

amithi1

New member
מסכים בהחלט. חייבת להיות אופצייה ניירית
בנוסף לרב-קו ברמה ארצית שתתן מענה גם לתיירים ולנוסעים מזדמנים.
ואיך חברות האוטובוסים יוכלו להתחשבן בינהן על
נסיעות עם כרטיס נייר? נניח עליתי בפתח תקוה על אוטובוס של קוים ושילמתי לנהג במזומן, המשכתי בתוך ת"א עם קו של דן ובהמשך לקחתי קו אגד - איך אגד ודן יוכלו לקבל מקוים את התמורה לנסיעה? איך הם יוכלו לדווח כמה נסיעות היו אצלם? אם אני עושה את אותה הנסיעה באמצעות רב קו, אפשר לאחר מכן לעשות התחשבנות וקוים יעבירו לאגד ולדן את התמורה שמגיעה להם מתוך התשלום ששילמתי. אני לא רואה דרך לעשות זאת עם כרטיסי נייר.
 

Geistertreiber

New member
ואיך חברות האוטובוסים יוכלו להתחשבן בינהן על
נסיעות עם כרטיס נייר? נניח עליתי בפתח תקוה על אוטובוס של קוים ושילמתי לנהג במזומן, המשכתי בתוך ת"א עם קו של דן ובהמשך לקחתי קו אגד - איך אגד ודן יוכלו לקבל מקוים את התמורה לנסיעה? איך הם יוכלו לדווח כמה נסיעות היו אצלם? אם אני עושה את אותה הנסיעה באמצעות רב קו, אפשר לאחר מכן לעשות התחשבנות וקוים יעבירו לאגד ולדן את התמורה שמגיעה להם מתוך התשלום ששילמתי. אני לא רואה דרך לעשות זאת עם כרטיסי נייר.
רשות ארצית לתח"צ. בדיוק כמו שקיים במדינות
אירופה, שם ניתן לרכוש כרטיסים נייריים בלי בעייה והרשות דואגת לשירותי סליקה. מי שיפקח על המפעילים השונים, מי שיהיה בעצם הלקוח של המפעילים, זו הרשות. שמדובר בכרטיסים יומיים, כרטיסי מעבר,וכרטיסים לתיירים יהיה הסדר מסויים בין הרשות למפעילים מקומיים. שמדובר בנסיעות בינערוניות או אזוריות תהיה למעשה אפשרות בחירה מרובה יותר לנוסע בין מפעילים שונים והכסף יגיע ישירות למפעיל שייבחר. למשל, בנסיעה בין ת"א לב"ש נוסע יתקשר למוקד ארצי לתח"צ שמנוהל ע"י הרשות או ייכנס לבדוק באתר האינטרנט שלה איזה אופציות יש לו ויחליט מה הכי מתאים לו: רכבת (בעתיד, בקו מהיר או בקו מאסף מה שישפיע על המחיר), אוטובוס של מטרופולין או של אגד.אם הנוסע בחר באוטובוס, יונפק כרטיס של מטרופולין והכסף יגיע אליהם ישירות (אחרי ניכוי עמלה עבור הרשות). את הנוסע יעניין איזה כרטיס הוא צריך כדי לכסות את הנסיעה הספציפית שהוא רוצה לבצע במחיר הזול ביותר או האיכותי ביותר,בהתאם לשיקולו, ואיך הוא מבצע את המסלול (מודיעין). את שני השירותים האלה תספק הרשות לאזרחים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה