הכול על רפורמת המחירים של הרה-ארגון

מצב
הנושא נעול.

אוהד11

New member
לא מוסיפים נת"צים?!?!?
מה עם כל אבן גבירול, בשני הכיוונים לכל אורכו? מה, הוא עז?
אז המלך ג'ורג' ואבן גבירול, וכמה זמן יהיה שם
פיקוח "הדוק" ? ומה עם שאר הנת"צים ? וכמה כלי רכב פרטיים נוסעים בנת"צ לאורך בן יהודה שאינם אוטובוסים, מוניות, כלי רכב משטרתיים, כלי רכב של נכים בעלי תו כחול וכלי רכב בעלי מספרים דיפלומטיים ? כיצד אוכפים את הנת"צים לאורך ז'בוטינסקי בר"ג ובב"ב ? בשדרות ירושלים ? כמה כלי רכב נוסעים באלנבי בשעות שהוא סגור ? ומה עם תזמון הרמזורים ? ומה עם כל הנהגים שעוצרים רק לרגע ?
 

amithi1

New member
אז המלך ג'ורג' ואבן גבירול, וכמה זמן יהיה שם
פיקוח "הדוק" ? ומה עם שאר הנת"צים ? וכמה כלי רכב פרטיים נוסעים בנת"צ לאורך בן יהודה שאינם אוטובוסים, מוניות, כלי רכב משטרתיים, כלי רכב של נכים בעלי תו כחול וכלי רכב בעלי מספרים דיפלומטיים ? כיצד אוכפים את הנת"צים לאורך ז'בוטינסקי בר"ג ובב"ב ? בשדרות ירושלים ? כמה כלי רכב נוסעים באלנבי בשעות שהוא סגור ? ומה עם תזמון הרמזורים ? ומה עם כל הנהגים שעוצרים רק לרגע ?
מה הסיבה שרכב בעל תו נכה רשאי לסוע בנת"צ?
 

down under

New member
מה הסיבה שרכב בעל תו נכה רשאי לסוע בנת"צ?
לא בנת"ץ ולא במת"ץ אלא אך ורק ברת"ץ
רחוב תחבורה ציבורית. כגון אלנבי (או בן יהודה מצפון לדרום או דיזנגוף מהכיכר וצפונה). הסיבה היא שהרכב משמש לו כרגליים. הנכה אמור להגיע לכתובת X. אם הכתובת היא בתוך רת"ץ, כיצד הוא יגיע לשם?!? לכן, נכה קשה באמת, תו עגלה (בצבע כחול) זכותו המלאה (בוודאי שמוסרית) להגיע לכל כתובת עם רגליו, אופס, רכבו.
 

amithi1

New member
לא בנת"ץ ולא במת"ץ אלא אך ורק ברת"ץ
רחוב תחבורה ציבורית. כגון אלנבי (או בן יהודה מצפון לדרום או דיזנגוף מהכיכר וצפונה). הסיבה היא שהרכב משמש לו כרגליים. הנכה אמור להגיע לכתובת X. אם הכתובת היא בתוך רת"ץ, כיצד הוא יגיע לשם?!? לכן, נכה קשה באמת, תו עגלה (בצבע כחול) זכותו המלאה (בוודאי שמוסרית) להגיע לכל כתובת עם רגליו, אופס, רכבו.
תודה, זה כמובן יותר הגיוני
 

down under

New member
אז המלך ג'ורג' ואבן גבירול, וכמה זמן יהיה שם
פיקוח "הדוק" ? ומה עם שאר הנת"צים ? וכמה כלי רכב פרטיים נוסעים בנת"צ לאורך בן יהודה שאינם אוטובוסים, מוניות, כלי רכב משטרתיים, כלי רכב של נכים בעלי תו כחול וכלי רכב בעלי מספרים דיפלומטיים ? כיצד אוכפים את הנת"צים לאורך ז'בוטינסקי בר"ג ובב"ב ? בשדרות ירושלים ? כמה כלי רכב נוסעים באלנבי בשעות שהוא סגור ? ומה עם תזמון הרמזורים ? ומה עם כל הנהגים שעוצרים רק לרגע ?
מש"ל
(הכוונה שאתה מריר ומלא טענות כרימון). מה הקשר של אכיפת נת"צים, יותר נכון העדר אכיפה רצינית, לרפורמה של ה-1 ביולי? דרך אגב, המשטרה פה ושם כן אוכפת את הנת"צים ויש אפילו מצלמה לצורך זה בצומת של יהודה המכבי ודרך נמיר. כמו כן הבנתי שכל שנה מחלקים כמה אלפי דוחות לנהגים שנוסעים בנת"ץ בניגוד לחוק.
 

אוהד11

New member
מש"ל
(הכוונה שאתה מריר ומלא טענות כרימון). מה הקשר של אכיפת נת"צים, יותר נכון העדר אכיפה רצינית, לרפורמה של ה-1 ביולי? דרך אגב, המשטרה פה ושם כן אוכפת את הנת"צים ויש אפילו מצלמה לצורך זה בצומת של יהודה המכבי ודרך נמיר. כמו כן הבנתי שכל שנה מחלקים כמה אלפי דוחות לנהגים שנוסעים בנת"ץ בניגוד לחוק.
קובי, אל תנסה להיות פסוודו פסיכולוג ולאבחן
שלא לצורך. אני לא מריר ואל תדביק לי אבחנות. אם יש לך טיעונים תעלה אותם, אל תדביק לי דברים שאינם נכונים ולא קשורים. יש לי טענות, ובצדק, ולא לך לקבוע מי מריר ומי לא. טען את טענותיך כראוי
 

cwen

New member
מה לעשות שלדעתי המון, אבל המון, שינויים
בתוכנית הזו יפגעו בציבור הנוסעים. לו היו מוסיפים קווים, בדגש על אזור עתידים, ניחא, אבל במקום להוסיף קווים גורעים רבים מאוד שהם חיוניים. התוכנית הזו מציעה רק פן אחד מתוך מכלול. העיריות אינן מבטיחות נת"צים ורת"צים (המלך ג'ורג' לבדו הוא טיפה בים), אינן מבטיחות תזמון הגיוני של הרמזורים, התדירות על פי התוכנית תהיה גבוהה יחסית, ולמעשה, עומסי התנועה והעדר פיקוח לא יאפשרו תדירות יותר גבוהה, ומי שירוויחו מכך הם נהגי מוניות השרות, למרות שהם מאיימים שלא משתפים אותם.אז אני לא מסתכל אך ורק על חמישית הכוס, אני מסתכל על הרבה יותר מכמות זו ! ישבתי אתמול בחברת ציבור רחב של אנשים מכל רחבי גוש דן, וכולם התמרמרו ולא הבינו מה עומד להתרגש בעוד שבועיים. הגדילו מכולם להתלונן ולקבול תושבי גבעת שמואל
דווקא באיזור עתידים נראה שהמצב עומד להשתפר
להערכתי יהיה לי הרבה יותר קל להגיע לעבודה ולחזור ממנה אחרי השינויים, למרות שקו 57 לא יגיע יותר לעתידים. אבל הולכים להוסיף קווים חדשים, מה שיעלה את התדירות הכוללת של אוטובוסים שעוברים שם ויכולים להביא אותי לאוטובוסים אחרים שיהיו לי טובים. וגם הקישור למרכז תל אביב משתפר מעתידים עם קווי 89. הדבר היחיד שלא הבנתי זה למה אף אוטובוס לא יעבור באסותא, זה בית חולים... מגיעים אליו אנשים שקשה להם ללכת.
 

guyweiss

New member
הכול על רפורמת המחירים של הרה-ארגון
בניגוד למה שהצהובון החצוף טוען (והוא יחטוף על כך חזק הפעם כי נמאס לנו), תחקיר שערכנו הראה שרוב הצרכנים דווקא יהנו מהורדת המחירים ואפשר בצדק להגיד על הרפורמה הזו כהדבר היחיד שבאמת טוב ברה-ארגון הזה (אם כי גם פה יהיו נפגעים). אפשר לראות את זה בטבלה מפורטת שערכתי. והכול, כמו תמיד בבלוג של "תחבורה בדרך שלנו" - לפני כולם למען נוסעי התחבורה הציבורית.
דני, תודה רבה על העדכון!
שאלה קטנה. רשמת בחלק של החופשי-יומי כי מעתה השימוש בחופשי-יומי יהיה דרך רב-קו. האם הכרטיס יידע להבדיל בין הערך הצבור/כרטיסיה הקיימת ברב קו לבין החופשי-יומי? אני יודע שהכרטיס החכם בלונדון יודע להפריד בין שימושים אלו, השאלה אם לקחו זאת בחשבון... תודה
 

Dannycom

New member
דני, תודה רבה על העדכון!
שאלה קטנה. רשמת בחלק של החופשי-יומי כי מעתה השימוש בחופשי-יומי יהיה דרך רב-קו. האם הכרטיס יידע להבדיל בין הערך הצבור/כרטיסיה הקיימת ברב קו לבין החופשי-יומי? אני יודע שהכרטיס החכם בלונדון יודע להפריד בין שימושים אלו, השאלה אם לקחו זאת בחשבון... תודה
הרב-קו אמור לדעת להבדיל
כמו שהיום הוא מבדיל בין חופשי חודשי לבין חוזה ערך צבור. כנראה שיהיה עדכון בתוכנה, אחרת לא היו עושים את השינוי.
 

Geistertreiber

New member
הכול על רפורמת המחירים של הרה-ארגון
בניגוד למה שהצהובון החצוף טוען (והוא יחטוף על כך חזק הפעם כי נמאס לנו), תחקיר שערכנו הראה שרוב הצרכנים דווקא יהנו מהורדת המחירים ואפשר בצדק להגיד על הרפורמה הזו כהדבר היחיד שבאמת טוב ברה-ארגון הזה (אם כי גם פה יהיו נפגעים). אפשר לראות את זה בטבלה מפורטת שערכתי. והכול, כמו תמיד בבלוג של "תחבורה בדרך שלנו" - לפני כולם למען נוסעי התחבורה הציבורית.
אני חושב שהיו צריכים לחלק ל 4 אזורים מעגליים
שבתוך כל אזור המחיר יהיה 6.4, בין שני אזורים סמוכים מחיר ביניים ובין אזורים לא סמוכים 10 ש"ח. שיטה דומה קיימת בלונדון, ברלין וכיו"ב. חופשי חודשי יעבוד על אותה שיטה. ובעניין הזה, לא ממש ברור לי- מה יהיה עם רמלוד, אשדוד ונתניה? גם הערים האלה יכללו בעתיד ברפורמה? אולי גם מודיעין? נראה לי שיש לנו נטיה לחשוב בקטן בארץ... ושום רפורמה בתעריפים לא תהיה שלמה עד שלא תהיה רשות לתחבורה ציבורית בארץ ושיהיה ניתן לרכשו את הכרטיסים השונים בפיצוציות וכד'. אני אישית לא ממש מבין למה עושים רק חצי עבודה.
 

Dannycom

New member
אני חושב שהיו צריכים לחלק ל 4 אזורים מעגליים
שבתוך כל אזור המחיר יהיה 6.4, בין שני אזורים סמוכים מחיר ביניים ובין אזורים לא סמוכים 10 ש"ח. שיטה דומה קיימת בלונדון, ברלין וכיו"ב. חופשי חודשי יעבוד על אותה שיטה. ובעניין הזה, לא ממש ברור לי- מה יהיה עם רמלוד, אשדוד ונתניה? גם הערים האלה יכללו בעתיד ברפורמה? אולי גם מודיעין? נראה לי שיש לנו נטיה לחשוב בקטן בארץ... ושום רפורמה בתעריפים לא תהיה שלמה עד שלא תהיה רשות לתחבורה ציבורית בארץ ושיהיה ניתן לרכשו את הכרטיסים השונים בפיצוציות וכד'. אני אישית לא ממש מבין למה עושים רק חצי עבודה.
אנחנו בחצי הדרך
רמלוד, אשדוד, נתניה ומודיעין ייכללו ברפורמה אבל רק בפעימה הרביעית כאשר עוד צפויה פעימה שלישית שלא תכלול רפורמה במחירים אך תכלול רפורמה במסלולים של קווים מפתח תקווה לתל אביב, בראשון לציון, בקעת אונו, רמת השרון והרצליה. לגבי רשות התחבורה, כנראה שהולכת לקום כזו בשנה-שנתיים הקרובות. במשרד התחבורה גם דיברו על הגדלת הפיקוח על מוניות שירות (אולי רשות התחבורה החדשה תפקח על מוניות השירות), "רב-קו" וכרטוס משותף ברכבת, מכירה והטענת כרטיסים בפיצוציות ומכונות שיטפלו ב"רב-קו" במקום הנהגים. כל זאת בשנה-שנתיים הקרובות. מדובר במידע שהתקבל ממקור רשמי! בנוסף, דיברו על התעניינות של מוניות השירות בכרטוס המשותף ורב-קו. נראה לי שמישהו בלחץ שם.
 

amit1270

New member
אנחנו בחצי הדרך
רמלוד, אשדוד, נתניה ומודיעין ייכללו ברפורמה אבל רק בפעימה הרביעית כאשר עוד צפויה פעימה שלישית שלא תכלול רפורמה במחירים אך תכלול רפורמה במסלולים של קווים מפתח תקווה לתל אביב, בראשון לציון, בקעת אונו, רמת השרון והרצליה. לגבי רשות התחבורה, כנראה שהולכת לקום כזו בשנה-שנתיים הקרובות. במשרד התחבורה גם דיברו על הגדלת הפיקוח על מוניות שירות (אולי רשות התחבורה החדשה תפקח על מוניות השירות), "רב-קו" וכרטוס משותף ברכבת, מכירה והטענת כרטיסים בפיצוציות ומכונות שיטפלו ב"רב-קו" במקום הנהגים. כל זאת בשנה-שנתיים הקרובות. מדובר במידע שהתקבל ממקור רשמי! בנוסף, דיברו על התעניינות של מוניות השירות בכרטוס המשותף ורב-קו. נראה לי שמישהו בלחץ שם.
החלוקה נראית לי לא הגיונית.
למה ראשל"צ ופתח תקווה במעגל הפנימי ורמת השרון בחוץ? כבר כתבתי את זה קודם: המעגל הפנימי צריך לכלול את ערי גוש דן הפנימיות בלבד, כלומר מחולון צפונה ומכביש גהה מערבה. כמובן שעכשיו כבר קשה לשנות...
 

Geistertreiber

New member
החלוקה נראית לי לא הגיונית.
למה ראשל"צ ופתח תקווה במעגל הפנימי ורמת השרון בחוץ? כבר כתבתי את זה קודם: המעגל הפנימי צריך לכלול את ערי גוש דן הפנימיות בלבד, כלומר מחולון צפונה ומכביש גהה מערבה. כמובן שעכשיו כבר קשה לשנות...
החלוקה צריכה להיות משהו כזה:
נסיעה בתוך גבולות אזור מסויים תעלה 6 ש"ח כמו היום, בין שני אזורים סמוכים תעלה 6.4 , נסיעה שחוצה 2 גבולות אזור תהיה 10 ש"ח, נסיעה שחוצה 3 גבולות תעלה נאמר 13 ש"ח וכך הלאה... אזור 1 יקביל לחו"ח אדום+ חולון ובת-ים. אזור 2א: כל ערי השרון (רמה"ש,הרצליה כולל כפר שמריהו ופיתוח,הוד"ש,כ"ס,רעננה). כולל כל המושבים ממזרח לכ"ס כמו שדי חמד וכיו"ב. אזור 2ב: פ"ת (כולל אזור עינת וגבעת השלושה), בקעת אונו (יהוד,אור-יהודה,תל-השומר,קריית אונו) וכל המושבים מסביב ממערב לכביש 40 ומצפון לכביש 1). אזור 2ג: ראשל"צ,צריפין,אסף הרופא,באר יעקב ואזור גנות-בית דגן. אזור 3א: מראה"ע עד כביש 1. אזור 3ב: מכביש 1 דרומה דרך רמלוד עד כביש 431. גבול מזרחי בכביש 6. אזור 3ג: רחובות, יבנה, נס-ציונה, מזכרת בתיה, קריית עקרון, גבעת ברנר וכל ישובי הסביבה ממערב לכביש 6. אזור 4: מודיעין-מכבים,רעות. בנוסף תהיה מערכת אזורים מעגלית מסביב לנתניה ואשדוד על עקרון דומה.ולמעשה, ניתן ליישם מערכת כזו בכל מטרופולין בארץ כמו ירושלים והפרוזדור כולל בית-שמש, חיפה וב"ש. כמה דוגמאות- נסיעה מאשדוד לת"א חוצה 3 אזורים ותעלה נאמר 13 ש"ח. נסיעה מפ"ת לרחובות חוצה 2 אזורים ותעלה 10 ש"ח. נסיעה מראשל"צ לרמה"ש חוצה גם 2 אזורים = 10 ש"ח. נסיעה מרמלוד לכ"ס חוצה 3 אזורים = 13 ש"ח המחירים הם רק לדוגמא, מה שחשוב זה העקרון של אזורים טבעתיים שחלקם מחולקים בתוך עצמם כדי ליצור שיטה שלוקחת בחשבון לא רק את המרחק מהמרכז עצמו, אלא גם את משך הנסיעה באופן כללי. הערה לגבי נתב"ג ואיירפורט סיטי: לא יודע אם כדאי שיכלל באזור 2ב או שצריכה להיות לשם מערכת תעריפים יחודית ובלתי תלויה בשיטת האזורים.
 

אורי404

New member
החלוקה נראית לי לא הגיונית.
למה ראשל"צ ופתח תקווה במעגל הפנימי ורמת השרון בחוץ? כבר כתבתי את זה קודם: המעגל הפנימי צריך לכלול את ערי גוש דן הפנימיות בלבד, כלומר מחולון צפונה ומכביש גהה מערבה. כמובן שעכשיו כבר קשה לשנות...
כי אז רמת השרון הייתה נפגעת לאזור השרון
אם רמת השרון, הייתה נחשבת לטבעת של גוש דן, אז מחיר נסיעה מרמת השרון להרצליה הסמוכה היה 10 ש"ח, במקום 6.4.
 

Geistertreiber

New member
אנחנו בחצי הדרך
רמלוד, אשדוד, נתניה ומודיעין ייכללו ברפורמה אבל רק בפעימה הרביעית כאשר עוד צפויה פעימה שלישית שלא תכלול רפורמה במחירים אך תכלול רפורמה במסלולים של קווים מפתח תקווה לתל אביב, בראשון לציון, בקעת אונו, רמת השרון והרצליה. לגבי רשות התחבורה, כנראה שהולכת לקום כזו בשנה-שנתיים הקרובות. במשרד התחבורה גם דיברו על הגדלת הפיקוח על מוניות שירות (אולי רשות התחבורה החדשה תפקח על מוניות השירות), "רב-קו" וכרטוס משותף ברכבת, מכירה והטענת כרטיסים בפיצוציות ומכונות שיטפלו ב"רב-קו" במקום הנהגים. כל זאת בשנה-שנתיים הקרובות. מדובר במידע שהתקבל ממקור רשמי! בנוסף, דיברו על התעניינות של מוניות השירות בכרטוס המשותף ורב-קו. נראה לי שמישהו בלחץ שם.
יש איזהשהו מדיע ראשוני לגבי הפעימות הבאות?
נכסנתי לאתר של נתיבי איילון וחוצמי מסמכים באורך הגלות ודוחו"ת מייגעים למינהם לא מצאתי כלום....
 
יש איזהשהו מדיע ראשוני לגבי הפעימות הבאות?
נכסנתי לאתר של נתיבי איילון וחוצמי מסמכים באורך הגלות ודוחו"ת מייגעים למינהם לא מצאתי כלום....
בגדול ,תדירות הפעימות היא אחת לשנה
בשנה הבאה-קווי ראשל"צ,רמה"ש,פ"ת-ת"א,בקעת אונו. בעוד כשנתיים-השרון,מרחב נס-ציונה-אשדוד.
 

עלה13

New member
הכול על רפורמת המחירים של הרה-ארגון
בניגוד למה שהצהובון החצוף טוען (והוא יחטוף על כך חזק הפעם כי נמאס לנו), תחקיר שערכנו הראה שרוב הצרכנים דווקא יהנו מהורדת המחירים ואפשר בצדק להגיד על הרפורמה הזו כהדבר היחיד שבאמת טוב ברה-ארגון הזה (אם כי גם פה יהיו נפגעים). אפשר לראות את זה בטבלה מפורטת שערכתי. והכול, כמו תמיד בבלוג של "תחבורה בדרך שלנו" - לפני כולם למען נוסעי התחבורה הציבורית.
האם יודע איך הסטודן ישתלב
ברפורמת המחירים והאזורים?
 
האם יודע איך הסטודן ישתלב
ברפורמת המחירים והאזורים?
וגם איך הסטודן הקיים ישתלב? אלה ששילמו1
1680 כדי שפתח תקווה, בקעת אונו או ראשל"צ יהיו חלק מהאזורים אליהם הם יכולים להגיע- יקבלו פיצוי יחסי על הסטודן של שנת תשע"א?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה