אם זה נכון אז זה חמור מאדיש עוד סיבה
יותר תחנות = יותר נוסעים.
אם זה נכון אז זה חמור מאדיש עוד סיבה
יותר תחנות = יותר נוסעים.
למה חמור? זה התפקיד של רכבת, לקחת נוסעיםאם זה נכון אז זה חמור מאד
השאלה היא,למה חמור? זה התפקיד של רכבת, לקחת נוסעים
גם התפקיד של האוטובוס הוא לקחת נוסעיםלמה חמור? זה התפקיד של רכבת, לקחת נוסעים
*פסגת זאבגם התפקיד של האוטובוס הוא לקחת נוסעים
ועובדה שאת האוטובוסים לגבעת זאב כן הסיטו מהשכונות הערביות .
צודק , פסגת זאב*פסגת זאב
וכמובן הרבה יותר קל לשנות מסלול של קו אוטובוס. השאלה כאן היא אם התקבלה ההחלטה הנכונה בעת תכנון הקו (קטונתי מלשפוט), ומה לעשות, יש שיקולים לכאן ולכאן ולא הכל רק באשמת "השמאלנים ובג"צ".
מה זאת אומרת "הרכבת נועדה לשרת ישראלים"?צודק , פסגת זאב
ברור שאוטובוס הוא יותר גמיש מרכבת , בגלל זה תהיתי למה מלכתחילה תוואי הרכבת עבר בשכונות הערביות ? הטיעון "כי יש שם נוסעים" לא תופס , כי הרכבת נועדה לשרת ישראלים , ומי שגר במזרח ירושלים הוא לא ישראלי , כן גם אם סיפחו כביכול את מזרח ירושלים לישראל , כי עובדה שכשרצו להסיט קוי אוטובוס מהשכונות הערביות בירושלים(ולא רק שם אגב) ידעו טוב מאד איך לעשות את זה.
כן אני יודע שרשמית הם נחשבים ישראליםמה זאת אומרת "הרכבת נועדה לשרת ישראלים"?
הרכבת נועדה לשרת את תושבי העיר, ותושבי מזרח העיר הם תושבי העיר. ומה עם תיירים?? אגב, הם דווקא כן נחשבים ישראלים, אבל לא אזרחים מלאים (לא יודע מה ההגדרה המדויקת, אבל ידוע לי שיש להם תעודות זהות כחולות, אין להם זכות להצביע לכנסת אבל לעירייה כן).
מזרח ירושלים היא חלק מהעירכן אני יודע שרשמית הם נחשבים ישראלים
בגלל זה ציינתי את עניין הסיפוח , והוספתי לזה שאני אישית לא מייחס לו שום משמעות . ההשוואה בין תושבי מזרח ירושלים לתיירים היא הזויה , שהרי ברור לכל שתושבי מזרח ישראל שונאים את היהודים ושונאים את ישראל ואי אפשר להסתיר את זה עם כל מיני תוויות של "אזרחי המדינה" או "תושבי העיר" , איך בכלל אפשר להשוות אותם לתיירים ,שעצם זה שהם מגיעים לפה זה מאהבה למדינה .
ברור שרובם מעדיפים ליהות תחת שלטון ישראלימזרח ירושלים היא חלק מהעיר
השיקול המרכזי צריך להיות תחבורתי ולא אם הם שונאים אותנו או לא. ולא כולם שונאים אותנו - לפי סקר שראיתי לפני כמה חודשים רובם מעדיפים להיות תחת שלטון ישראל. אני ממליץ לך לבקר במזרח העיר ולראות בעצמך. לגבי תיירים - אין לי מושג כמה מהם באים מאהבה למדינה וכמה מהם רוצים לראות מקומות קדושים או לבקר את חבריהם ברש"פ... זה לא צריך להוות שיקול בהפעלת אמצעי תחבורה ציבורית זה או אחר.
על השירות = על השירותיםברור שרובם מעדיפים ליהות תחת שלטון ישראלי
הרי ברשות הם רק יכולים לחלום על השירות שהם מקבלים פה, כולל הביטוח הלאומי כמובן . "השיקול המרכזי צריך להיות תחבורתי" לא , השיקול המרכזי צריך ליהות ביטחוני, גם אם זה אומר הארכה משמעותית של התוואי , זה כמו בן אדם שנמצא על קומה 40 ואומר שהוא מעדיף לקפוץ מהמרפסת מאשר לרדת במעלית כי ככה הוא יגיע יותר מהר למטה . לגבי התיירים , אני לא יודע אם הם פטריוטים של ישראל (חלקם בוודאי כן) אבל להבדיל מהפלסטינים הם לא עויינים אותה , שהרי אם הן כן היו הם לא היו באים לבקר פה .
כתבתי על השיקולים של מתכנני הקוברור שרובם מעדיפים ליהות תחת שלטון ישראלי
הרי ברשות הם רק יכולים לחלום על השירות שהם מקבלים פה, כולל הביטוח הלאומי כמובן . "השיקול המרכזי צריך להיות תחבורתי" לא , השיקול המרכזי צריך ליהות ביטחוני, גם אם זה אומר הארכה משמעותית של התוואי , זה כמו בן אדם שנמצא על קומה 40 ואומר שהוא מעדיף לקפוץ מהמרפסת מאשר לרדת במעלית כי ככה הוא יגיע יותר מהר למטה . לגבי התיירים , אני לא יודע אם הם פטריוטים של ישראל (חלקם בוודאי כן) אבל להבדיל מהפלסטינים הם לא עויינים אותה , שהרי אם הן כן היו הם לא היו באים לבקר פה .
מאיש ימין כמוך הייתי מצפה ההיפךברור שרובם מעדיפים ליהות תחת שלטון ישראלי
הרי ברשות הם רק יכולים לחלום על השירות שהם מקבלים פה, כולל הביטוח הלאומי כמובן . "השיקול המרכזי צריך להיות תחבורתי" לא , השיקול המרכזי צריך ליהות ביטחוני, גם אם זה אומר הארכה משמעותית של התוואי , זה כמו בן אדם שנמצא על קומה 40 ואומר שהוא מעדיף לקפוץ מהמרפסת מאשר לרדת במעלית כי ככה הוא יגיע יותר מהר למטה . לגבי התיירים , אני לא יודע אם הם פטריוטים של ישראל (חלקם בוודאי כן) אבל להבדיל מהפלסטינים הם לא עויינים אותה , שהרי אם הן כן היו הם לא היו באים לבקר פה .
תראה יכול ליהות שאני סנילימאיש ימין כמוך הייתי מצפה ההיפך
הרי הימין דוגל ודגל וכניראה גם ידגול בעתיד ב"ירושלים המאוחדת לנצח נצחים" כמו שאמר יצחק שמיר באין ספור נאומים. הריבונות הישראלית במזרח העיר חייב להתבטא בין השאר גם בשירותים לאזרח, ללא קשר אם שונאים אותנו או לא. ולידיעתך, הכפר שועפט, בה עובר תוואי הרכבת, אינו מקום מסוכן ליהודים. לא מדובר על מחנה הפליטים שועפט שנמצא במיקום אחר לגמריי. רובם של תושבי שועפט עובדים בישראל ומקבלים את המציאות כפי שהיא (שליטת ישראל בעיר) ואינם מעורבים באלימות לאומנית בדרך כלל. יצא לי להיות בשועפט כמה פעמים (יש שם את הפירות הזולים ביותר בירושלים, ומכולות הפתוחות בשבת) ולא הרגשתי מצוקה. הרחוב הראשי של הכפר ניראה טוב מאוד בסטנדרטים של ירושלים אם כי הסמטאות היוצאות ממנו נראות כמו בהודו... אם אתה חושב שישראל אינה ריבונית בירושלים ובטח בשכונה שקטה כמו שועפט (ביחס למזרח ירושלים), זה מעורר תהיות לגבי קונסיסטנטיות העמדה הפוליטית שלך. גם במאה שערים זורקים אבנים...גם משם נוציא את האוטובוסים? ורק הערה, קו 46 במשך שנים נסע מהר הצופים דרך ואדי ג'וז...(אם אני טועה במספר הקו, אני מתנצל. נסעתי בו מעט פעמים כשגרתי המעונות בהר הצופים וזו היתה תקופה קצרה ומש מזמן כך שאיני זוכר טוב את מספר הקו).
*להיותתראה יכול ליהות שאני סנילי
אבל אם תראה לי איפה כתבתי בפורום שאני תומך בירושלים מאוחדת אני מאד אשמח
מאיש ימין המאמין בארץ ישראל לעולם ועדתראה יכול ליהות שאני סנילי
אבל אם תראה לי איפה כתבתי בפורום שאני תומך בירושלים מאוחדת אני מאד אשמח
אתה צודק אין שם שום עוינותמאיש ימין המאמין בארץ ישראל לעולם ועד
הייתי מצפה לכך. או שאתה תומך במדינה פלשתינית רחמנא ליצלן? בכל אופן, בלי להכנס לויכוח פוליטי נדוש, שכונת שועפט (המכונה על ידי תושביה כ"כפר") אינה מהווה כר נרחב לפעילויות אנטי ציוניות ותושבי השכונה ממוזגים במידה רבה במירקם החיים הירושלמי כך שאין שום סיבה לא להכניס שירות תחבורה ציבורית לשכונתם.
הנה עוד קצת מ"מרקם החיים הירושלמי"אתה צודק אין שם שום עוינות
וכמו שמתואר בתקשורת , האבנים עפו על הרכבת מעצמם , כנראה שהם הבעיה האמיתית .
ולא ראית בחייך עימותים על רקע אתני?הנה עוד קצת מ"מרקם החיים הירושלמי"
http://www.haaretz.co.il/news/education/1.1517811
זה מעיד על החינוך שהם קיבלו בביתולא ראית בחייך עימותים על רקע אתני?
אין ספק שכמה עשרות ילדים ונערים מעידים על לאומנות בקרב כל תושבי שועפט ופסגת זאב...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.