Saturday Jam Session

Virons

New member
חחחח קדימה כולם לשלוח לפני קצרזיס!!! +שאלה

אני מקליט את עצמי בקיובייס אבל יש לי בעיה .. אין לי שמץ של מושג למה אבל זה יוצר הפרדה בין הצלילים וזה משגע אותי למישו יש רעיון למה? או דרך אחרת להקליט?
 

yotamn9

New member
הוא דווקא נשמע נחמד

אומנם לא ניסיתי עדיין לנגן איתו, אבל לפי שמיעה ראשונית הוא נשמע אחד טוב.
 

ran 15

New member
אזזז...מי ראשון ?!..

קטרזיס - אותך נשמור לסוף
. אחרון חביב
...
 

ran 15

New member
תוריג mp3 recorder ...אחי הקטן הוריד לי אותה.

היא לא משהו ..אבל מקליטה..
 

Katarzis

New member
טוב הנה שלי

סתאאם.. אני אחכה קצת
. מנהלים נא לנעוץ.
 

ran 15

New member
חח בהאמת שקיוויתי שתעלה ..כי נראה כאילו

אף אחד לא מתכוון לעלות...
 
מזכיר לי ארוחות ערב באירועים

כל אחד מחכה שהאחר יעשה את הצעד הראשון לבופה לפני שהוא מתנפל על 5 ק"ג אנטריקוט ו7 קילו כנפיים. מי שלא מעיז לא מתיז.
 

yotamn9

New member
בטח כי אתה נמצא באירועים של אשכנזים

אצלנו מי שמחכה בוכה, ומי שמי שרץ זוכה. אני רוצה לנסות להקליט עם זה משהו, אבל הגיטרה והמגבר שלי לא נמצאים ליד המחשב, ואין לי כוח להעביר את הכל (גם אפקטים). לא שזו עבודה קשה, אני פשוט עצלן
. אולי מחר או מחרתיים...
 

SVS1

New member
מהמם.

מש יפה הקטע. גם נוח לאלתר עליו. תודה שחשפת:) יאללה תתחילו להעלות, שגם מתחילים וגרועים מאוד יוכלו לקבל רעיונות וללמוד קצת:)
 
למעלה