חם, חם שם בחוץ.

menyroth1

New member
אני מבין שזה אחרי ששאלת שוטרים עלי ?

אני מבין שעברת בתחנות הביבה לבדוק האם מני פופולרי בקרב שוטרים ?, האם הוא שוטר חברותי ? האם הוא שוטר טוב ? שוטר גרוע? יש לי חדשות בשבילך . עבירת הצתה דינה עד 20 שנות מאסר (לצורך השוואה אונס רק 14 שנה , שוד רק 15 הריגה 20 ) . אם אתה חושב שאיזה שהוא חוקר בפלנטת ארץ שבמערכת השמש , יזלזל בתלונה על הצתה אתה ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש טועה . וגם אם הוא טעה וזילזל המפקד שלו תוך כחצי דקה בערך (במקרה שהמפקד צולע ולקח לו זמן להגיע עד החוקר חצי דקה) יעמיד אותו על טעותו בכ 7 ימי משכורת . ואין לזה שום קשר לעובדת היותי חבר או לא של אותו חוקר . וברגע שיש קצה חוט בחקירה הוא יטופל עד להזמת החשד או עד להרשעת החשוד ברצינות גמורה . לענין חברותי או לא ומקצועי או לא אין לי כל עניין להיכנס איתך לוויכוח , יש כאן מספיק אנשים שמכירים אותי בעבודתי ובחיי הפרטיים ,יש כאן מספיק אנשים שנעזרו במקצועיותי כאשר הזדקקו לזה . אותם אנשים ירצו יעמידו אותך על טעותך לא ירצו תישאר טועה (כמו מנטרה לא מטריד את קצה הבי..ה השמאלית שלי מה אתה חושב עלי חווית מפגש שוטר אזרח לא תיהיה לעולם נעימה אלה אם השוטר מועל בתפקידו )
 

מיצו

New member
אם המשטרה היתה כל כך יעילה (או לחלופין

אם המפקדים של השוטרים כיו כל כך יעילים וזריזים) כבר מזמן היה כל הפשע הרציני ממוגר בישראל. כנראה שזה באמת נכון.
 

menyroth1

New member
אי מתן אפשרות לטעות זה לא פתרון החקירה עדיין

בהחלט ייתכן שלמרות כל המאמצים וכל ההכוונה וכל הפעולות הנכונות החקירה תיסגר כעל"ן (עבריין לא נודע ) בסופה . בהחלט גם ייתכן שייעשו כל הטעויות האפשריות לאורך הדרך ובטעות בלי כוונה יעלו על החשוד והוא אפילו יורשע בסוף . מה שאמרתי אינו מעיד על היעילות בחקירה , הוא מעיד על חוסר היכולת של חוקר לשים תיק של עבירות כמו הריגה , כמו הצתה , כמו שוד , אונס וכו' בתחתית הערימה ולטייח ואפילו אם הגיע לסוף קצה החוט ללא פתרון התיק המפקד שלו יבקר את התיק ויחפש כיוונים נוספים ולא ייתן לתיק להיעלם מסדר היום אלה אם באמת אין מה לעשות יותר בתיק (זה שאותו חוקר לא הצליח לחשוף את העבריין בסוף זה מישור אחר לגמרי )
 

Shredingerscat

New member
מני אתה בדיחה

וקשה לי להאמין שבמציאות אתה אדם שונה מהדמות הקריקטוריסטית שאתה מציג בפורום, אין מצב שאדם עם IQ דו ספרתי או יותר יתייחס אלייך בכל דבר שהוא מלבד הומור או בוז. אם ח"ח ישרפו לך את האופנוע ותגיע עם השירשור הזה בתור קצה חוט, והחוקר הוא לא אידיוט\חבר\שנייהם הוא יריץ אץ הבדיחה הזאת לנצח, סביר להניח שזה יגרום לפרץ של שוטרים סטלבטנים שנרשמים לפורום כדי להבהיל אותך עם בדיחות שונות ולהיקרע מצחוק על התלונות שאתה פותח, והאמת, כל עוד הם ישטפו את הסירטונים בFLIX זה ממש מתאים לי.
 
מני מה עובר עליך ?

אתה יודע שכעת מישהו אחר יכול להתפתות ובשביל הקטע לשרוף לך את האופנוע ? יש כאלו שמתגרים משרשורים כאלו ונוצר אצלם דחף פנימי פירומני כי גם הלהבות בפורום עושות להם את זה וזה בסוף לא יהיה אבי אלבז
 

Shredingerscat

New member
אם זה היה מישהו מתוחכם

עוד הייתי חושד שהוא עשה מקיף.... אבל מני? פחחחח הוא עדיין לא הבין מה התכוונו בבדיחה הראשונה
 

menyroth1

New member
מחיר האופנוע שלושה ימי עבודתי

האופנוע לא מטריד אותי . כסף זה לא הבעיה , רכוש זה לא הבעיה . עצם העבירה הפלילית של איום . ההצתה הם הנושא וממש לא האופנוע אבל מישהו כאן לא מספיק מתוחכם להבין בדיחה עם טעם מר שעברה את הגבול .
 

menyroth1

New member
וזה אומר מה?

אני משער שבמקרה כזה מר אלבז יוכיח שזה לא הוא ולאחר מעצר קצר וחקירה ארוכה הוא ישוחרר וייבדקו על ידי החוקרים קצות חוט נוספים
 

kramberg

New member
../images/Emo45.gif

מצחיק איך שכל המתנדבים והשוטרים הם אותו TYPECAST. תת רמה.
 

Shredingerscat

New member
ממש לא כולם

ובהחלט נתקלתי גם בשוטרים וגם במתנדבים ברמה מאוד גבוהה, אבל הם בהחלט מיעוט, שסובל מהרוב.
 

kramberg

New member
איזה יופי מני

הצלחת לכופף שוב את החוק שיתאים לתיאוריות הנמוכות שלך, שוב, תתבייש, במקום לנהוג בכוחניות תנסה לראות מה אפשר לעשות אחרת.
למשטרה שמחזיקה אנשים כמוך.
 

h a j b i

New member
להזכירך, שאסור לחשוף מסרים

אישיים בפורום, אחד מחוקי תפוז.
 

h a j b i

New member
אין ספק שהוא ירד פה לרמה מאוד נמוכה

אני חושב שהוא גרם מפסיק נזק לעצמו ואני משכונע שהוא כבר הבין שטעה. יאללה, לעבור הלאה.
 

ntchristt

New member
מה קורה בפורום הזה../images/Emo196.gif?

בריונות בחסות המדים??? גולש פה שוטר ?מאיים על אנשים? קראתי כמה שרשורים שלו,אלוהים ישמור!נראה לי שנתפס לו איזה פלאשבק מהתקופה של גרייטפול דד או משהו כזה... ממש מקומם מה שהולך פה. יושב ומפזר תאוריות על המשטרה המפוארת שלנו,טקטיקות אסטרטגיות וחרטות דומות,תקנה א' ותקנה זובי,המשטרה שלנו(כמו יתר שלוחות המדינה)מורכבת מפונקציות עלובות,לא מוכשרות,ללא שליחות חזון או אידאולגיה(כמו רוב השולטים במדינה),שבאים לדפוק שעון,לתת שרות גרוע ולא מקצועי לאזרח,תוך כוחניות והתנהגות מאפיוזית בחסות המדים. "חתרתי למגע כ82 פעמים" WTF בנאדם?? רגע...התקשרו מהימ"מ,מישהו בפלגה חולה,צריכים שתבוא.... חתרת למגע עם מי?ניסית לעצור ארוע מתגלגל?לנטרל מפגע? או אולי להציק לאיזה הולך רגל שפספס במטר את מעבר החציה?אולי זה היה בעצם אופנוען שחנה על המדרכה ועבר על סעיפים ז' ב' ת' ח' ת' לפי חוק העונשין? יאללה,יש לנו משטרה דמיקולו,שמחפשת חיים קלים,במיוחד שוטרי התנועה על כל המוטציות המחוזיות שלהן... לכו לבדוק ברקסים של משאיות,תמרור עצור,אור אדום ואל תשבו בניידת ותדפקו באזרחים פלאשים,יש דברים קריטיים יותר, אתם שחיים ממס ההכנסה שאנחנו משלמים,צריכים ללקק לנו את התחת,לשמור,להגן ולשרת אותנו ,ולא לאיים עלינו. משלם המיסים מקבל תמורה יפה! זין בתחת! יש כאלו שיהנו מזה,אבל הם מעטים. ואל תזיין לי במוח שאנחנו לא בסדר...בחרת להיות שוטר,בעיה שלך גבר! על פשעים אמיתיים מעלימים עין...חתירה למגע בתחת שלי... מה אתה משחק אותה?ישרפו לך את האופנוע...לא ישרפו...אתה לא באמת אופנוען אמיתי...האופנוע שלך,כמו המדים,מפצה אותך על איזה חסך או שלושים אחרים,נותן לך להרגיש גבר. קח את האופנוע שלך,תן מהפורום הזה גז לאפסנאי התורן במשטרה,תחתום אצלו על מפה,מצפן,תצ"א,ותתחיל לנווט אל שדות הבמיה.כשתגיע לשם,תספור את הבמיות,תקלף אותן,תחזור תגיד לנו מה יצא.
 

iec

New member
כל מילה יהלום!!!

אהבתי את הניסוח...אבל בחייאת רבאק! נראה לך שהוא ידע לקלף במיה בלי קורס של כמה חודשים????
 
למעלה