חם, חם שם בחוץ.

tomergg

New member
../images/Emo72.gif../images/Emo94.gif../images/Emo83.gif../images/Emo26.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif

 

תומRיקו

New member
../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif ../images/Emo88.gif כוס מים עליי../images/Emo72.gif

 

מיצו

New member
../images/Emo31.gif מה זו השפה הזו? תיכף יבוא מוטי ברדוגו

ויתלונן עלינו לאבשלום קור. תתבייש לך, ממש לא נאה ולא יפה.
 
מוטי ברדוגו התלונן בפני מיצו

על איולת שרשם מיצו המשמש כמנהל פורום 8 בתפוז. פורום 8 היה פורום מכובד ברמה וכעת נחלש מאוד. מוטי ברדוגו גם העיר לחג'בי שכפי הנראה הבין מהר.
 

zelig0n

New member
אתה כמו נסראללה אתה

לא רק כותב שטויות ומעוות את המציאות ... אלא גם מאמין לשטויות שיוצאות לך מהמקלדת.
 

אנימור

New member
מני, רד כבר ממגדל השן שלך../images/Emo70.gif

אני ממש לא נמנה עם מקטרגיך בפורום, לפעמים אני אפילו מוצא גרעין של אמת בדבריך. אבל תן לי לומר לך משהו, בתור קורא מהצד: דרך ההתבטאות הצורמת והנוראית שלך חוטאת באופן מובהק למטרותיך. במקום להציג את נקודת המבט השקולה וההגיונית של החוק, כפי שנראה שאתה מנסה לעשות, מה שאתה יוצר הוא עוינות כלפיך כאדם, איבה כלפיך כאיש חוק, ומשטמה כלפי משטרת ישראל בכללותה, שמושחרת בשל אופן ההתנסחות הלוחמני שלך. הגישה המתנשאת והכוחנית, האיומים המוסווים, הפלצנות הטרחנית (כמו הקשקוש הזה עכשיו עם שריפת האופנוע שלך, נו באמת.) - כל אלה בעוכריך! כל אלה מונעים מאנשים מלהתייחס לדבריך ברצינות וללא דעה מוקדמת, כל אלה אינם מאפשרים לאנשים לראות את ההיגיון שמפציע מההודעות שלך מידי פעם. אני לא יודע איך אתה במציאות, אבל מהכתיבה שלך בפורום לא עולה הרושם של שוטר נאור, ששם לו למטרה לשרת ולהגן על האזרחים, אלא של שוטר חשוך וציניקן, שמבחינתו כולם אשמים עד שלא הוכחה חפותם. אני באמת סבור שחשוב שיהיו בפורום 8 רוכבים שהם גם שוטרים. אבל מתוך כוונה לעזור, להאיר, ללמד. לא מתוך ניסיון להפחיד, להילחם ולהשניא. אל תטעה: זו אינה ביקורת הורסת, אפילו אם היא מעט בוטה. אני מקווה באמת ובתמים שתיקח את הדברים לתשומת לבך ותשנה משהו בהתנהלותך בפורום, למען ייטב לכולם.
 

menyroth1

New member
כמו מנטרה

א. אני חוזר ואומר שוב גם לך , החוק אינו שקול , החוק אינו מקבל את ההיגיון , החוק מובנה כמשהו יבש ותו לא . ב. הדבר האחרון שמטריד איש חוק הוא האיבה , כל כניסה לבית קפה במדים (בתפקיד או שלא ) , כל כניסה לאוטובוס , כל כניסה לשכונות מסויימות ולביניינים מסויימים מלווים בהרבה איבה ובמבטי איבה . כל בדיקת רכב שגרתית כמעט מלווה באיבה (למה אתה מעכב אותי תן לנסוע אין לי זמן ) . ובקיצור חווית המפגש שוטר אזרח לעולם לא תיהיה כמו חווית אמן - קהל או חווית מרצה - תלמיד או WHAT EVER . ג. אין לי אחוזים לא היו לי אחוזים ומן הסתם גם לא יהיו לי אם כאן יעברו או לא על החוק , והמטרה שלי מלכתחילה כפי שראית לא תושג לעולם כאן (גם אם ייש בה היגיון וגם אם לא כי לאנשים פה יש אינטרס שלא לפגוש שוטר ) כל מה שאני עושה זו פרשנות יבשה לחלוטין של סיטואציות שהוצגו . ירצו יקבלו לא ירצו לא יקבלו , יחשבו שאני משוחד ? שיחשבו ! יחשבו שאני מצדיק סתם ? שיחשבו ! הרי לא אני קבעתי את החוק . הרי לא אני קבעתי שהשוטר ממקרה הדיקט זכאי (קטונטי באמת מלקבוע את זה ) בית משפט העליון הוא שקבע את זה אחרי חמש שנות דיונים , ראיות וכו' הם יכולים לחשוב מה שהם רוצים ולהתעצבן כמה שהם רוצים , עובדות אין אפשרות לשנות . ד. דבר אחד ברור לי , וזאת מעולם השיווק שלמדתי באוניברסיטה . ככל שהפרסומת /ויכוח הוא לוחמני יותר ומתלהם יותר יותר אנשים יזכרו כאשר יגיעו לסיטואציה שמני בזמנו אמר כך וכך .... , יוןתר האנשים הללו יזכרו שאז אמנם צחקנו עליו אבל עכשיו יש קונפליקט ועכשיו מולי עומד שוטר , השוטר קורא לי בכריזה וכו' . מה עושים . בטוחני שהרבה יבחרו בדרך הנכונה ולא בדרך שתוביל אותם לאבדון . ואם הייתה לי יד ורגל בזה גם במחיר שנאה של כמה טפשים עדיין לכבוד ולעונג ולחובה הוא לי . ה. אני לא יודע מה אתה יודע על דינמיקה של התפתחות עבירה פלילית וידוע לי שלי ידוע הרבה בנושא . זה לא פעם ראשונה שגורמים פליליים רומזים שבכוונתם לשרוף לי את הבית / את האוטו /לפגוע בילדים וכו' . זה לא שאני חושש מזה וזה גם לא קרה ובד"כ בזכות אסטרטגיית טיפול נכונה עוד כאשר זה באיבו . אני ממש לא חושש מזה ובטח שלא כל עוד מדובר רק בכסף . זה גם לא שאני חושב שמר אלבז אבי הוא גורם פלילי וזה גם לא שאני רומז על כך . בתוך הדינמיקה של התפתחות עבירה רצוי לתאם ציפיות עם הגורם החשוד כמאיים וזה מונע הרבה פעמים בעיות לאחר מכן . זה מה שנעשה . וזה מה שיקרה גם להבא אם יעלו פה על הכתב דברים דומים ולא רק כנגדי אלה כנגד כל אחד .האדון אבי הנכבד הבין טוב מאוד שהדבר עלול להתפרש בהחלט כאיום , הוא גם שינה את הטון דיבור שלו בהתאם (וזה רק מוכיח לי ותו לא וכלל לא נועד לצורך טפיחה על כבודי ) . אני הבנתי שמדובר בבדיחה טפלה לאחר שהוא ורק הוא ולא כל מיני פסיכולוגים בגרוש שיש כאן אמרו שזה בדיחה וזהו . הפורום הזה לא נועד ככר למעשים פליליים ומשהובהר כאן למי שצריך היה הבהרה כי מדובר בעבירה פלילית ונעשה תיאות ציפיות שאין מדובר באיום אלה בבדיחה , אם לא יוכח שקרה ההיפך אז זה יישאר כך .
 

nimiz

New member
../images/Emo91.gif למני: קח איתך את האקדח לטיול שלך

בטורקיה. לא צריך שקרוא את כל גיבוב הזבל שכתבת פה כדי להבין מאיזה חומר בררה ייצרו אותך. אתה בדיוק האופן שאפוי על אופניו - בגלל ההתנהגות הטיפוסית שלך הציבור מגלה איבה כלפיך וכלפי דומיך. איכס.
 
למעלה