חם, חם שם בחוץ.

ntchristt

New member
שמישהו יעיף אותו בבקשה../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif../images/Emo109.gif../images/Emo196.gif

הוא ממשיך... אולי די? מני היקר. הבקיאות שלך בחוק בהחלט יכולה להרשים ילדים בכיתה ד',בליווי שקפים,אזיקים,כובע,אקדח...בא דוד שוטר לתת הרצאה. כמו שאומרת ג' יפית, "וואו !! " ועכשיו אם לא אכפת לך,קח את מורשת הקרב המפוארת,פנקס החוקים ואת הפסיכוזה שלך לפורום אחר. שלום ולא להתראות.
 
זה טרוף מערכות מה שהולך כאן

אני אמנם די טרייה כאן אבל באמת שלא ציפיתי לדבר כזה,יש רגעים שאני מתגלגלת מצחוק וצור שואל אותי מה קרה. אודם
 

tykle

New member
שיקול דעת....

מני, לכל עובד ציבור, ואיש חוק בעיקר, בין שאר הדברים אמור להיות דבר אחד חשוב מאוד שאמור לעזור לו לעשות את העבודה והוא נקרא- שיקול דעת. אני לא מכיר אותך אישית ולא בא לתקוף אותך, וכמו ששמת לב בטח אני גם לא כותב פה יותר מדי, כמו אחרים יותר אוהב לקרוא ללמוד ולצחוק, אבל באמת שאישית נראה לי שקצת הגזמת הפעם. נכון שיש את החוק היבש והכתוב אבל יש גם את הגורם האנושי וטעויות שקורות לכולנו, ופה נכנס עניין שיקול הדעת. מרוב התגובות שלך באמת מתקבלת התחושה שאתה יותר מדי מסתתר מאחורי החוק היבש ולא מנסה לפעמים לחשוב קצת מחוץ לקופסה ולהפעיל שיקול דעת. ספציפית למקרה הזה- כן יש תחושה שאיימת על אלבז(וגם אם זה בדרכים חוקיות ולגטימיות זה עדיין סוג של איום), ולפי דעתי יכולת לפתור את זה בדרך הרבה יותר פשוטה ולא לגרום לשרשור הארוך הזה וליבוי הכעס נגדך(וכן אני יודע שזה לא מפריע לך ולא מעניין אותך)- שוב אם היית מפעיל קצת שיקול דעת ולא ישר קופץ ומשתמש בחוק ובכח שלך כשוטר. אז נכון שיש לך כח כעובד ציבור וכשוטר, ונכון שהחוק מאחוריך- אבל גם בזה צריך לדעת להשתמש. שיהיה בהצלחה ומקוה שתשתמש יותר בשיקול דעת. שוב אני חוזר- דעה אישית ולא משהו אישי. יום טוב ושבת שלום
 

menyroth1

New member
ממש לא השתמשתי בכוחי כשוטר

השתמשתי בכוחי כאזרח בלבד . כל אדם במדינת ישראל כולל אותך ואותו וכמובן שגם אותי רשאי להתלונן במשטרה . עד כאן נדמה לי שאני ואתה מסכימים . לא ניצלתי את כוחי כשוטר (אם הייתי עושה כן הוא כבר היה נעצר כעבור 20 דקות מפרסום הבדיחה הטפלה ) . הוא גם רשאי היה להתלונן עלי על איום (ואגב גם אתה יכול להתלונן אם אתה חושב שמה שעשיתי זה איום ) . אני לא נביא אבל תאר לך שבכל זאת אני יודע את סוף הטיפול בתלונתו זו על איום . (ולא צריך הייתי להפעיל קשרים כי זה היה קורה אוטומאטית ) התלונה הייתה נסגרת מאין עבירה . (ולמחרת הייתה מוגשת על ידי תביעת פיצויים אזרחית על הנזק שנגרם לי ולשמי הטוב בתלונת סרק של משהו שאינו עבירה ) . ושוב אני חוזר באוזניך אין לזה כל קשר להיותי שוטר , כל אדם במדינת ישראל שמאיים להגיש תלונה במשטרה כהליך חוקי זה אינו נחשב איום ולכן איני צריך ליהיות נביא . וזה ממש ממש ממש אינו איום ואינו שום סוג של איום . וזה קבעו טובים וחכמים ממני וממנו וממך ולא אני . מצד שני קיים אותו הדיוט שאינו יודע איום מהו ולכן חושב שהצדק עימו , הוא טועה ומטעה בד"כ ולכן שיקול הדעת שלו מוטעה . אמנם איני נביא אולם אני נחשב לאורים ותומים במחוז מרכז כולו בחוק העונשין , בסמכויות שוטר , בדיני ראיות (מקביל לפיקוד בצבא למקרה שלא ידוע לך ) . לכן אני בהחלט יודע איפה לתת נגיעות של שיקול דעת , ולדאוג שהשיקול דעת אינו מוטעה ואינו מזיק ויודע לשער בתחילת חקירה מה יהיה בסופה (אלא אם קרו במהלכה דברים בלתי צפויים ) ויודע איך לא לגרום לה נזק ויודע מתי זה כן נחשב לאיום ומתי לא . אני איני מסתתר מאחרי שום חוק ואין לי צורך להסתתר אחרי אף חוק . לא אני זרקתי את הדיקט , לא אני הוצאתי את המפתח מהסוויץ' (במקרה שדננו פה בהרחבה ) ועוד ..... בכל המקרים הללו אני רק הבאתי את החוק "כמובאה " וכ"ציטוט " והסברתי לכל הטועים לחשוב אחרת את טעותם . ירצו יקבלו לא ירצו לא יקבלו . אין לי אחוזים באכיפת החוק (וגם לא אני אשב במקומם גם בכלא כשייסתבכו בגלל טעות של היגיון ) . גם שאיפותי לעתיד הן לעסוק בטיולים במסגרת הפנסיה בשלווה ובשקט . אבל גם אחרי שאצא לפנסיה החוק לא ישתנה . זריקת הדיקט תישאר חוקית ויכולים להתלהם כמה שירצו אבל זה ישאר חוקי ומוסרי כי בימ"ש העליון קבע ולא אני . אני רק שיערתי על סמך מקצועיותי שכך יסתיים התיק והשערתי התבררה כנכונה ביותר . כך גם לעניין הסוויץ' וכך גם לעניין האיום שהיה כאן (מרומז או לא אבל איום בהצתה שהוא הרבה יותר חמור מאיום בתלונה על איום )
 

avi elbaz

New member
../images/Emo31.gif עשרה קבין של יהירות ירדו לעולם ואתה לקחת

את כולם. תמשיך להתחבא מאחורי החוק ומאחורי המדים שלך.
 

אנימור

New member
חבל.

אכן כמו מנטרה, אתה תמיד מביא בתור טיעון את החוק, שעומד לצדך. אז נכון, החוק מאפשר לשוטר להיות מרושע, קשה, אטום ולנעוץ אזרחים בגין דברים של מה בכך. אבל החוק אינו מאלץ את השוטר להיות כזה. יתרה מכך, זו אינה כוונת המחוקק! מפגש בין שוטר ואזרח בהחלט יכול להיות נעים ומועיל. הוא אפילו יכול להסתיים בחיוך במקרים בהם האזרח נתון בבעיה או צרה, והשוטר מסייע לו. חבל שהחלפת אנושיות ושיקול דעת בסעיפים קטנוניים מהחוק הישראלי. מבחינה אישית - הפסדת יותר ממה שאתה משער. מבחינה כללית - כולנו הפסדנו, שאלה הם שוטרינו.
 

LeCagot

New member
קול קורא - יוחרמו הודעותיו של מני לאלתר

אני חושב שההערה של אבי משעשעת. בוא מני - תאיים גם עלי. נו? בבקשה? (סליחה, תבטיח לפעול בכלים חוקיים) . הלוואי והייתי לומד פסיכולוגיה. הייתי יכול לכתוב דוקטורט על התסביכים שלו. לא מסוגל לצחוק? מאיים על חבר פורום? תלוש מהמציאות(משטרת ישראל גוף מעולה
) תגיד לי מני, אתה אמיתי או פאה? אני חבר בפורום הזה עוד מהתקופה שהוא היה ב- IOL. אני כמעט לא כותב ואת כמות ההודעות שלי פה אפשר לספור על שתי ידיים, אבל ההתנהגות המבחילה של מני הוציאה אותי משלוותי. לאיים על חבר פורום!!!. שימו לב שהיחיד שראה פה איום זה מני. אני לא מבקש לחסום את מני, זכותו לזהם את הסייבר-ספייס שווה לזכותי. אני רק מבקש מחברי הפורום לא להגיב להודעות שלו יותר. בכלל. עדיף אפילו לא לפתוח אותן. זה מה שאני אעשה מהיום. "מי לאדוני - אלי" (או בעברית - תסמנו
)
 

iec

New member
סתם בדיחה לרומם את הרוח....

מרוקאי מגיע למבחני קבלה במשטרת ישראל. הבוחן מסביר: " אני אשאל אותך מספר שאלות, ולפי זה נחליט אם לקבל אותך". שאלה ראשונה: מי רצח את הבל ? אחרי שעה בה לא ניתנה תשובה אומר לו הבוחן: "אולי אתה מתרגש ...לך הביתה תחשוב על זה וכשתחזור נדבר על זה שוב ". המרוקאי מגיע הביתה ואשתו מתעניינת איך היה. "לא תאמיני איך התלהבו ממני", מספר לה, "כבר נתנו לי לפענח רצח ". - (תשובה לשוטרי הפורום...קין רצח את הבל)
 
אאח תמונה קשה

התמונה הזאת לקחה אותי שנה וחצי אחורה לזמן שה-DR האהוב שלי לקה באותה מחלה סופנית, פשוט התמונה הזאת מעלה חילחולים בביטני. לבי עם הבחור שהכלי שלו ותיקוותי הם שהיה לו מקיף.
 

MASH

New member
סיפור מהחיים הלא רחוקים

שבוע שעבר הייתי בחתונה בבני ברק, אהרונוביץ 10 . החניתי את האופנוע וכיסיתי אותו כהרגלי צמוד לכניסה וליד כניסה לסופר הומה אדם., בקיצור, אופנוע קשור, מכוסה, כך שהחשש לגניבה נמוך. ב- 11:10 אני יורד לאופנוע ורואה לידו ניירות שרופים וריח של פלסטיק שרוף ולא רק אלא גם שני חורים שרופים בכיסוי של האופנוע – נהייה לי חושך בעניים, הלב ירד לתחתונים. הסתכלי למעלה לראות אם נשרף איזה נתיך או פלסטיק משלטי הפרסומות המוארים אך לא נראה משהו חשוד. חשבתי אולי פשוט רצו לשרוף את האופנוע אבל האופנוע היה מכוסה טוב טוב כך שהוא לא אמור לנכר לאף אחד את עיניו. התקשרתי למשטרה והם שאלו אם יש לי אויבים? ................לי? ולאחר מספר טלפונים הם בקשו שאגיע לתחנה לתת עדות. נסעתי לתחנה ונתתי את עדותי. מה קרה? לאחר שיחה עם חרדי ששאל אם נשרף לי האופנוע, בעלי בסטה ליד הסופר והכבאי מהתחנה ממול התבאר לי הסיפור הבא: כעשרים דקות לפני שהגעתי היו מספר צעירים "שבבניקים" שהדליקו ניירות מגג הקומפלקס של האולם והסופר וזרקו לרחוב, אחד הניירות נתפס על האופנוע והכיסוי התחיל להידלק גברת אחת עלתה למעלה וצעקה עליהם, הם ירדו למטה יחד עימה, צעקו עליה חזרה, איימו וברחו. בנתיים הכיסוי מתחיל לעלות אש והאזרחים המתוקים מסתכלים על האירוע החריג בכיליון עניים לראות איך נשרפים העניינים. כבאי מתחנת כיבוי אש שהיה במשמרת ממול, רץ וכיבה את האש עם ידיו, תפס נער אחד שאמר לו שזה היה חבר שלו שברח, והכבאי שיחרר אותו. בשורה התחתונה, 1) הנערים ברחו ולתפסם יהיה קשה עד בלתי אפשרי. 2) דוח במשטרה על האירוע. 3) הנזק למזלי קטן עקב התגובה המהירה של הכבאי a. טיפות של פלסטיק שרוף מהכיסוי טפטפו על המיכל דלק וכיסא הרוכב b. את הטיפות ממיכל הדלק גירדתי למחרת עם הציפורניים ולא נשאר אף סימן c. הכיסא מלא נקודות חרוכות ויש להחליף את הריפוד יש אירועים שאני יכול להבין אבל לא להסכים, אבל ישנם אירועים שקשה לי להבין אותם בכל מבט כלשהוא וזה אחד מהם.
 
למעלה