ע ד כ ו ן

perrinat

New member
../images/Emo23.gifנקמתה של אנחלה../images/Emo103.gif

תורגם ע"י לירן2002, ופורסם בפורום לפני חודש בערך. אני חייבת לציין שהשיר מדהים
והזמר גם מעולה
מתישהו עשיתיה שלי כל כך הרבה פעמים, שתיתי את אהבתה היא הייתה רק בשבילי היא לקחה את ליטופיי, כל אשליותיי את החשק שלי לחיות גופה היה מאורתי צחוקה היה שמחתי נשמתה היתה ישועתי התמסרותה היתה הזייתי בטנה היתה נתיבי עורה היה מושא הערצתי פזמון: אולי אפגשהּ מתישהו תחת כיפת השמיים ליד הים היא הכוכב אשר הלך ולעולם לא יחזור אולי הייתי צריך לאבדה כדי שאוכל כך לחלום על העבר בו אהבתיה והיא לעולם לא תמות והיא לעולם לא תמות..... היום הלילה שקט עקב פרידה שיש לה טעם של בדידות היא הותירה לי את מכתב פרידתה שגורם לי להיאנח במרפסתי אני עומד בצל ומסתכל על השמיים אשר מבכים את דממתי כי היא לא תשוב. ירח, אמור לה שאני אוֹהֲבָהּ שאני גוסס בלי אהבתה אמור לי היכן היא פזמון חוזר........
 

perrinat

New member
העשירים והמפורסמים../images/Emo103.gif

אני תיגמתי, וזה תרגום חופשי, כלומר לא ממש ממש מילה במילה, אבל זאת אותה הכונה... שתי נשמות לא יודע איך הם החיים ללא אהבתך, לא יודע כיצד אפשר לחיות כך. גשם יורד על העולם, והכאב של סיפורנו מכה בי. יודע שעייפת מלהלחם, חפשי את התשובה באמת. אחבק אותך, תהי הכוכב שלי, קרן אור בתור הסערה. פזמון: הניחי בצד את הכאב, וחפשי באהבתנו את השלוה והרגשות והתשוקה וחיי את הרגע, כי החיים חולפים ביעף, וכעת זה הזמן לחיות, אל תפחדי מהאושר. ראי בחדר כבר אין רחמים, כולם שכחו לחלום, יודע שברי חלוף ונשכחים הם הדברים, כמו הפרח הזה שמבשם את גורלי. פזמון חוזר..... ואוווווו, איזה מילים, הא
 
המורדים - שיר הפתיחה

המורדים יקרה מה שיקרה יפסיד מי שיפסיד רק דבר אחד לעולם לא ישתנה הרצון המטורף הזה של לחיות את החיים. בשיא ההימורים רק כדי לשחק כשהזמן ישאיר אותנו לבד לבד הזכרונות היפים יופיעו המלנכוליה ומרד אני ארגיש שלעולם לא הפסדתי שלעולם לא הפסדתי רק ללכת המורדים בואו נעוף המורדים הכל עושים להפך עם כעס ודמעות ללא יכולת להרגיש תעוף הרבה את השמיים תישא על כתפיך אם אתה חיי תשחק על האמת שלך המורדים
 
קטנטנות - שיר הפתיחה

קטנטנות 2000 המעון הוא מה שהכרנו המעון הוא מה שאהבנו יחד יחד אנחנו בבית יחד אנחנו איתך המעון הוא לא מקום שיש לו מסמרים וקירות המעון הוא היקר לנו איפה שאין סכנה לאבד אחד את השני ביחד, לא משנה המקום קטנטנות! ביחד אנחנו צריכים להיות קטנטנות! ביחד מספיק לדעת שלבנו זה המקום הטוב ביותר כדי להיפגש תמיד, ביחד נחפש תמיד, ביחד כדי לחזור להיות חיבוק עם חיבוק תמיד ביחד ללכת תמיד ביחד לשיר קטנטנות! תמיד ביחד לחלום קטנטנות! תמיד ביחד להרגיש, לחיות קטנטנות! תמיד ביחד- טין, טין, טין פינת האור שלנו תמיד ביחד- טין, טין, טין תמיד תהיה!!!! טין, טין, טין, טין פינת האור שלנו תמיד תהיה טין, טין, טין, טין
 

EOTA

New member
יששש../images/Emo13.gif טוב יש עוד.. עד שאני אמצא א

אותם
 

EOTA

New member
מזה?!?! קוראים לך ניצן לא? היא חתמה

לך?!?!?!?! איך?! מה?! איפה?!
 
למעלה