ע ד כ ו ן

קרלוצה

New member
../images/Emo124.gifע ד כ ו ן../images/Emo43.gif

רק רציתי ליידע אותכם על הדברים הבאים שיהיו בפורום
בגלריות- הגלריה הבאה תהיה "פבלו וננסי" (תמונות של הזוג ביחד), אחריה יבואו הגלריות של "דיאגו ראמוס" "עשירים ומפורסמים" "חתימות" "מריאנו מרטינז" ובאמצע עדכון והוספת תמונות לגלריה של סלסטה סיד ופקונדו ארנה.
לוח שידורים- אני מכניסה לקובץ אקסל את לוח השידורים של כל הטלנובלות שמשודרות בטלויזיה מכל הערוצים!!! מיועד לכל מי שרוצה לדעת מתי ובאיזה שעה משודרת הטלנובלה הרצויה
שירשור תרגום שירי נושא-ייפתח שירשור של תרגום שירים, מאחר ואין לי את התרגום לכל שירי הנושא אני אבקש את עזרתכם ואפתח שירשור עם תרגום בעיברית של שירי נושא וזה ייכנס בסופו של דבר לקישורים
עד כאן בינתיים
 

קרלוצה

New member
כן אני אשמח אני אפתח את ההודעה../images/Emo41.gif

בלילה כשאני אחזור כי אני חייבת לרוץ ואז יהיה אפשר להתחיל לשרשר
תודה P את מותק!!
 

perrinat

New member
../images/Emo25.gif כן ../images/Emo103.gif

וזו בטח תהיה גלריה שווה ביותר
 

EOTA

New member
אני מנסה לשים חתימות ולא מצליח מה

עושים?..
 

קרלוצה

New member
E את יכולה לשלוח לי במייל אם את

רוצה, או פשוט לחכות שכן יהיה אפשר לצרף קבצים, אני שומעת על הבעייה הזאת הרבה בזמן האחרון
 

קרלוצה

New member
../images/Emo41.gifשירשור תרגום שירי נושא../images/Emo41.gif../images/Emo26.gif

אתם מוזמנים, כל מי שיש לו תרגום לעיברית של שירי נושא מכל טלנובלה שהיא, לבוא ולשרשר תחת הודעה זו את התרגום שיש לו... בסופו של דבר זה ייכנס לקישורים בקטגוריה חדשה
תודה רבה...
 

perrinat

New member
אני בערב יעלה../images/Emo103.gif

את התרגומים שיש לי: 1.קפה בניחוח אשה 2.העשירים והמפורסמים 3.טופז 4.גבריאלה 5.אנטונלה 6.סלסטה 7.פנינה שחורה 8.זינגרה 9.להתאהב 10.אתה גורלי ואולי את בטי המכוערת ופיורלה..... (אם אני לא אתעלף לפני.....חחחחח....) בובה פראית, קצ´ורה, קטנטנות ומורדים אפשר למצוא באינטרנט, והזכות לאהוב ונקמתה של אנחלה ראיתי שתירגמו פה כבר בפורום לפני כמה זמן....
 

Adi arana

New member
נדבקתי לשיר של ´שכנים טובים´!!!!

La vide es une carnaval אני חייבת להוריד את זה ואין לי תוכנת שירים כי זה עושה וירוס!! מאיפה להוריד??????
 

huxy

New member
כשאני אגיע הביתה אני יכולה לחפש לך

באיימש
דווקא את השיר פתיחה פספסתי, פתחתי ב 3 לפנות בוקר ודקה...השם של פקו באיזה מקום בשמות???
 

Adi arana

New member
אוקיי תודהה

לא ראיתי את השיר פתיחה אלא ראיתי את השיר סיום חח הלוואי לראות את הפתיחהההההההההה יווווו
 

huxy

New member
עדי ../images/Emo26.gif ../images/Emo26.gif

מצאתי שני שירים עם השם הזה, גבר שר או אישה??? וכשהשירים יהיו אצלי אני אודיע לך באייסיקיו
 

Adi arana

New member
ממ זה מאד מוזר כיה..

השיר פתיחה לא כמו השיר סיום נראה לי בהתחלה שרה זמרת ובסיום זמר וכן אשמח מאד תודה רבה :) יו אני כל כך רוצה שיגיע הפרק השני מחר יש פרק??????. כי יום שישי מחר.
 
למעלה