אביתר777777777777777
New member
מאיה יקרה:
ירושלים היא העיר הכי גדולה בישראל ! תל-אביב קטנה אפילו מאשדוד ומראשון-לציון כיום ! בירושלים כמות האוכלוסיה הרבה ביותר ! בב"ש אחוז המשתמשים בתח"צ הוא הרב ביותר. אני בהחלט מסכים עם כך שגם את מתקוממת ! אבל לדעתי מטרופולין ירושלים משמעותי יותר לעתיד מדינת ישראל ממטרופולין ת"א שכבר רווי והרבה לא ניתן לשנות בו ללא הרס מאסיבי של תשתיות ישנות ובנייה מחדש. בשנת 1997 כתבתי עבודת מחקר ענקית אודות חשיבותו הרבה של מטרופולין ירושלים כמטרופולין עיקרי בישראל לפרופ' אריה שחר, מנהל המכון ללימודים עירוניים ואזוריים באוניברסיטה העברית. אני מאמין שהעבודה הזו עדיין אצלו. את מוזמנת לפנות אליו בטלפון 02-5883367 ולבקש לעיין במחקר הענק. אם יש משהו שהמחקר הנ"ל שקיבל אצלו ציון 100, יכול לתרום לך, הרי שכרי עימי ואהיה שמח לעזור לך ! עלי והצליחי ! המפעל הזה מבורך וראוי שיתפשט למטרופולינים נוספים. יום טוב, אביתר.
מאיה יקרה:תשובה
דבר ראשון זה לא ממש אנחנו, הכנס מאורגן ע'י ארגון "תחבורה היום ומחר", לא על ידי מגמה ירוקה. דבר שני, למרות שאני אקדים ואומר שאני לא מומחית, לדעתי זו לאו דוקא טעות לייחד כנס למטרופולין תל-אביב. אני בהחלט חושבת שצריך לעשות כנסים נוספים שיתרכזו במקומות שונים, וברור שתכנון תחבורתי צריך להיות בכל הארץ, והוא לוקה בחסר. הדוגמאות שהעלית מקוממות גם אותי.
ירושלים היא העיר הכי גדולה בישראל ! תל-אביב קטנה אפילו מאשדוד ומראשון-לציון כיום ! בירושלים כמות האוכלוסיה הרבה ביותר ! בב"ש אחוז המשתמשים בתח"צ הוא הרב ביותר. אני בהחלט מסכים עם כך שגם את מתקוממת ! אבל לדעתי מטרופולין ירושלים משמעותי יותר לעתיד מדינת ישראל ממטרופולין ת"א שכבר רווי והרבה לא ניתן לשנות בו ללא הרס מאסיבי של תשתיות ישנות ובנייה מחדש. בשנת 1997 כתבתי עבודת מחקר ענקית אודות חשיבותו הרבה של מטרופולין ירושלים כמטרופולין עיקרי בישראל לפרופ' אריה שחר, מנהל המכון ללימודים עירוניים ואזוריים באוניברסיטה העברית. אני מאמין שהעבודה הזו עדיין אצלו. את מוזמנת לפנות אליו בטלפון 02-5883367 ולבקש לעיין במחקר הענק. אם יש משהו שהמחקר הנ"ל שקיבל אצלו ציון 100, יכול לתרום לך, הרי שכרי עימי ואהיה שמח לעזור לך ! עלי והצליחי ! המפעל הזה מבורך וראוי שיתפשט למטרופולינים נוספים. יום טוב, אביתר.