כסובלת ממיגרנות מימים ימימה
ניסיתי כמעט הכל, כולל טיפולים אלטרנטיביים, לא עוזר. יש כדור שנקרא ויוקס (חייב מרשם רופא) כדור מצויין ומאוד עוזר. עוד סוג של כדורים - מיגרלב גם מצויין, צריך מרשם. את יכולה לנסות גם אדוויל ליקווידג´ל. ויש גם בבית מרקחת migrastickבקבוקון קטן בצבע ירוק עם גולה למרוח על הרקות לעצום עיניים לרבע שעה, מאוד מרגיע. מקווה שעזרתי.