מיכל הייתי אצל רופא מיוחד
המיגרנות שלי התחילו בגיל 16 אמא שלי כל כך נבהלה כי היא סובלת כרונית מזה ויתכן שזה גנטי כך אמר הרופא גם אצלי ההתקפה היא יומיים שלושה, אבל אני לוקחת נורופן וזה עוזר קבלתי אז תרופות אחרות לא זוכרת שמם כרגע ובאמת שמרוב שהתמכרתי להם בתקופה ההיא בכל התקפה שהייתה לי, הגיעה תקופה מסויימת והן לא הכי השפיעו, אחרי הלידות כנראה שאלוהים אהב אותי ההתקפות עם הזמן הלכו ונעשו רחוקות ביותר ומשום מה כל פעם קרובות לימיי המחזור שלי, ואני על דעת עצמי התחלתי לקחת נורופן וזה עזר פלאים לכן לא כדאי לשלול את הנורופן, מה גם שהאופטלגין הנוזלי לדעתי חלש יותר מהנורופן, רק שהנורופן מרדים מעט אז אם את נוהגת כדאי להזהר שלוקחים אותו. אהה נזכרתי שניה בשם של הכדור שלחתי טמיגרן מכירה גם כדור טוב אבל צריך להזהר כי הוא ממכר.