עדכוני צהריים מה
יום שלישי

fistuk38

New member
כן

לא ראיתי אבל בחדשות במאקו היה רשום שהוא דיבר איתו ויוסי אמר לו שזה מחיבה
 

no nick 1989

New member
כן,אבל הכינוי הומצא לא מחיבה


אבל גם אני לא חושבת שיוסי התכוון ללגלג על ערן
 

balbala5

New member
תלוי עם מי יוסי נמצא ברגע נתון...

אם יוסי נמצא עם קותי הוא ועוד איך לועג לערן. כשיוסי נמצא עם ערן הוא מלכלך על קותי ובכלל אם יש מישהו שמתנהג כמו דרמה קווין זה יוסי !!! בשביל שניה תשומת לב הוא ימכור את כולם וזה פשוט דוחה !!!
 

אמירלוי

New member
כן, אבל אחרים כן משתמשים בו כלעג

וזה שיוסי גם משתמש בשם הזה, טובע את הכינוי הזה עוד יותר. לכינוי הזה יש פשט ודרש פשט - עיוות של ויסוצקי, בגלל התה דרש - אשכנזי, חנון, פרידמן. כשקותי ודודו אומרים "וישונסקי" עם השנאה בפה שלהם, פירוש הדרש הוא השולט. יוסי לוקח רק את הפשט, אבל השימוש שלו בזה מקבע את השם הזה, שנוצר בחטא ומשומש בחטא ע"י קותי הערס כל יום.
 

niva99

New member
ואילו שם משפחתו האמיתי של ערן טראטיקובסקי =

גלריה מאאאאד מפורסמת ונחשבת ברוסיה בסגנון של מוזיאון הלובר בפאריז+++ ניתן לטייל שם חודשים שלמים ועדיין לא לראות את כל אוצרות האומנות.
 

puma141

New member
אמירלוי משקר מסלף-כל הזמן!וישונסקי-תה בלבד!אנ

אני שמעתי את קותי מסביר ליוסי-למה וישונסקי! וההסבר שלו היה בגלל תה ויסוצקי. הוא לא הזכיר את האשכנזיות של ערן!!! די כבר! האמיר הזה, מסלף כי הוא רוצה שיוויון ביניהם בקטע של גזענות. אז אמיר לוי-לא יילך לך:) לא אצל החכמים שביננו. ושקר וסילוף הם דבר מגעיל, דוחה, ואתה שוב נתפס כלא אמין, שרוכב על גלגלי הדימיון שלך, גם בקטע של קליטת אנשים ובריחה מהמציאות. איכס
 
את זאת שמסלפת, כמה עצבים בתגובות שלך.....

תרגעי שלא תתמוטטי....אמיר אוהבים אותך.......
 

puma141

New member
גם אני אותו ואותך, רק מרחמת על שניכם:)האמת

הכי חשובה! הוא ואת מגנים על מה שציירתם בדמיון, ואין לי בעיה עם זה. רק אל תשקרו פה, ותכתבו סילופים. אני מאוד בלהט-כשמדובר באמת:) מה לעשות? אני אדם מציאותי שלא כמו שניכם שמציירים מציאות שונה. זה מפחיד, זה עצוב-תתעוררו. ואם לא-אל תשקרו ותסלפו בשם ערן הגזעני המניפולטור הדוחה והצבוע! חחח ואל תכתבו לי קותי עכשיו-כי הוא לא מעניין אותי! רק תדייקו:)מה שאני כבר לא מצפה מכם.
 

puma141

New member
לילי,ערן הכי שפל.גם יוגה לא תעזור לך:) כל

המנטרה שאת חופרת לעצמך-זו התעלמות ממציאות ואמת שצועקות לך-אך את לא רואה/שומעת. כולי תקווה, שבחייך זה לא כך. באמת..:)
 
למעלה