עדכוני צהריים מה
יום שלישי

KEEK

Member
אני ראיתי את השיחה כשהיא אמרה לו

שיבקש מיוסי להפסיק לקרוא לו כך. אני קיבלתי את הרושם שזה היה אקט של חברות נטו. אביבית הסבירה לו שמישהו (בסוף הוא הבין שזה קותי) המציא את הכינוי הזה כלעג.. וגם אותה כחברה שלו זה מרגיז לשמוע כל פעם את הוישונסקי הזה. זה כאילו מוציא אותו טמבל שצוחקים עליו בלי שידע. משהו משעשע - שניהם חושבים שהכינוי הזה רק עקיצה אשכנזית.. ואין להם מושג שזה בגלל הויסוצקי. אגב, הם אח"כ דיברו על יוסי והצביעות שלו.. אביבית רמזה לו לא לבטוח יותר מידי ביוסי.. וערן היה מופתע שיוסי משתמש בביטויים של קותי כי לטענתו יוסי אמר לו שהוא "ממש שונא את קותי" במבט עז של שנאה.. בקיצור, אני הרגשתי שהיא לא באה כדי לסכסך אלא יותר לפקוח את עיניו למה שקורה סביבו.
 
לאנשים יש שם מה זה מוקי חתולי מה זה...

וישונסקי מה זה הכינויים האלה ואם יקראו ליוסי אוחצ כמו שהוא קורא להרבה אנשים? או סתם יגידו לי גיי? איך הוא יגיב? לערן יש שם.
 

אמירלוי

New member
העתקתי לך לכאן:

"‫מי שראה עכשיו - ראה מה זה ערן‬ אמירלוי " הם עומדים בשורות לרקוד. ערן בא ולוחש לשרי משהו באוזן, ואז היא הולכת לעמוד ליד איתם, כדי לעזור לו בתנועות של הריקוד. זה ערן, שם לב לדברים, עושה, בשקט, בלי שאף אחד ידע. אין מילים...
 

לאה133

Well-known member
אמיר אתה צודק בכל מילה שלך על ערן ונכון

שהשם שהומצא הוא עם סיומת אשכנזית בכוונת המכוון
ערן משתדל להתבונן מהצד על הכל, הוא שם לב למצוקות ותמיד נמצא כדי לעזור, הוא די תמים ולא מבין שכולם באמת משחקים וקשה לו להבחין מי בצד שלו ומי נגדו, אביבית מראה לו את זה.
 

izmeral1

New member
צהריים טובים וחמים לכם =על קותי יוסי ו....

יוסי זה לא קותי וכך ערן. יוסי מאוהב בערן אז בבקשה לא להבין את הבלגנים הטנים .הם מסתדרים הכי יפה בבית. יוסי צבוע" אז כול הבית צבוע. אחרי הגב של יוסי כולם לועגים גם וכאשר הוא משמח. ובכלל יוסי נכון הוא הרבה המוני כך. שזה מוריד מהארך שלו. ולהבין אותו. יוסי זה לא אותו יאיגל עם שיריון .כמו המצ'ו נהלגנסיטי. טוב . ערן ללא יוסי וללא אהיהית בבית הוא פשוט יבלע וימחק .אז כדי לעזוב אותו בבית ויחד את אביבית. קייזר סוזי על אביביץ היא בכלל לא תחמנית אחרת מזמן כולם היו על הכוונת. גם היא מתהלמת משהו כזה . ואיתה יש בעיה חולשה לגברים נאים. =על השאר וכסף זה באמת המלחמה שלה לקיום וסיגון שיש לה .ויש מי שאוהב את השרות" הזה פשוט מלה כאלה. כמו השחקניות . היא חושבת שהיא שחקנית-ולה אותה המטרה הכסף מקדש הכול .והרבה בחורות היו עושות ורוצות זאת? אני לא התחבתי וכעסתי למה יש בחורה כזו ולמה אני חייבת לסבול. ויחד כתבתי רק שטיות ולעג עליה. היום אני חוזרת בי. כי ההפקה גורמת לה להיות גם מה שהיא לא. על הכנסת האקס שלה.כאן גם רצתה אולי לתת לאולם החברים שלה בחוץ וצשפחה שלו. מכה קטנה. כמחוזרת ולא הדחויה.???????? וזה הכול היום היא הלעג של הבית. העוד שהאחרים חוץ תמיר יוסי ערן היא סובלת מהצבועים וזה כאוב על כן היא שם ותישאר שם. פלולה בלולה או שרי החוצה היום .אני בעד הצדק. גם סער הרע על הכיוון היום. אבל היא יוצאת היום מקווה . גם יעל פרידה המשדחת בכוח את יאנה החוליגנית עם התרגים של ההדחה. . לא היא ולא תמיר הבינו שזה כך אבל אלה הם חוקי המשחק.. ולך הכי מתוקה קייזר סוזי
לכולם.
 
ההבדל הוא עצום

קותי לא מתחנחן לאנשים שהוא לא אוהב, וגם לא ממש צבוע איתם, בניגוד לחארבו דארבו.
 

juspan

New member
מעבר לזה שהוא צבוע וכל זה

(אגב, קראתי לו מהשבוע הראשון מלחך פנכה, זה הכי הוא, הדמות הקלאסית הז פר אקסלנס, ומבחינתי לא צריך לחכות לאיזו "תקרית" כדי לראות את זה, רק שלא יכולתי להגיד עליו אז שהוא אדם רע או משהו כזה, האמת שגם עכשיו לא, סתם לאקק צבוע שטוח כזה שמת על עצמו בעיקר). בכל מקרה, אז מעבר לזה, עוד בימי דודו הוא גילה כביכול בקול רם את חוסר אהדתו לקותי. באחת משיחות הלכלוך של דודו (אחרי שבטי הגיעה וכביכול סיפרה לו מי חזק בחוץ וכל זה), בזמן שקותי היה מועמד להדחה מול ברי וזיוה, נערכה בין שניהם שיחה מאוד מאוד לא מפרגנת לקותי, מצד שניהם לגמרי. דודו משך את יוסי בלשונו ושיווע ממש לשמוע דברים רעים על קותי ולמה יש סיכוי שיודח, יוסי שאוהב לדבר הרבה נאם לו ארוכות וחזר שוב ושוב על כך שבקותי אין כלום, כל היום ישן במיטה, רימז על האלימות שלו והפליג בסיפורי ילדים שנדקרים במועדונים (הכל בהקשר לקותי!) ושהיום "לא אוהבים דברים כאלה" (הצופים). הוא גם השווה בין קותי לדתיות ולדודו עצמו, תוך שהוא מפרגן לכל האחרים שיש בהם עניין ותוכן (לדודו אמר שהוא אמיתי וכל מיני קשקושים על נשמה) ושוב חזר בכל מיני ווארייציות על כמה קותי הוא לא אחד גדול ולא נראה לו שהצופים אוהבים אותו. (אני כבר לא זוכרת במדויק, אבל בטח הוא תקע באמצע משפטים בסגנון "חס וחלילה.... אני אוהב את קותי, כמו בן, כמו אח, חס וחלילה, אבל...")
 

נטע20111

New member
נכון , גם אני שמעתי את השיחה ,כפי שתוארה כאן

בין דודו ליוסי. הבעיה שלי עם יוסי - היא חוסר בעמוד שדרה. אפשר להיות טוב עם כולם - יחד עם זאת להביע דעה . יוסי פוחד על התחת שלו. אבל למרות זאת , אני לא מזלזלת או מקלה ראש בתרומתו לניהול השוטף והתחזוקה.. בדאגה לכולם... גם זה משהו.... ההפקה - לדעתי מצניעה את דמותו בשידורים בערוץ 2 בכוונת תחילה , כדי לחפף אותו... אני מקווה שאנשים לא יקנו את התרמית , ויראו מי באמת מגעיל אמיתי בבית . והמגעילה שראויה להדחה מיידית י ע ל היא ממש עשתה נזק לאנשים בבית יאנה קים יוסי אביבית מרכלת בלי סוף היא וולגרית מדברת גסויות מבישות : ראו מקרה התחתונים השקופים אתמול עם רגב ובאילו מילילם השתמשה ז...ן וכיו"ב סליחה , מה עם הילדים שלך בבית ? מה עם הצופים ? מה זה פורנו מילולי ? יעל להדחה !!!!
 
למעלה