זה לא רק זמן ההמתנה הממוצע
אתה מסכים איתי שמהרגע שאחד הקווים עבר בתחנת רכבת מסוימת יעברו 12 דקות עד שיבוא הבא אחריו?
עכשיו תחשוב כמה רכבות מגיעות מיעדים שונים ב 12 דקות בבוקר, וכמה אנשים יורדים מהן.
לכל אוטובוס רגיל יחכו בכל תחנת רכבת 100 אנשים...חצי מהם לא יעלו בכלל, היתר ידחסו כמו סרדינים.
אבל זה יפתר מאוד מהר, כי כמעט כל ה 100 הללו יבואו למחרת ברכבם הפרטי.
עדיף להשקיע מעט יותר משאבים ולהשיג את המטרה, מלחסוך 10-20% ולא להשיג כלום.
זה לא רק זמן ההמתנה הממוצעאבל שוב, ההמתנה הממוצעת אינה של 10-12 דקות
אתה מתעקש להתייחס לתדירות כזמן ההמתנה, אבל זמן ההמתנה הממוצע נמוך בהרבה מהתדירות.
אם התדירות של הקווים הללו לא תהיה מספיק גבוהה, יהיה אפשר לתגבר אותם. יכול להיות שבפעימה הבאה שמתוכננת לסביבות פברואר-מרץ 2016, יתגברו את הקווים הללו.
אבל כעת יש כמות תשומות מסויימת שהוקצתה לטובת הקווים הללו ואין שום ספק שעדיפים שני קווים עם סיבובים מנוגדים כאשר כל אחד מהם בתדירות X מאשר קו אחד עם כיוון סיבוב אחד בתדירות פי 2 גבוהה יותר.
איך אומרים: האוייב של הטוב זה הטוב מאוד.
ובמגבלת המשאבים הקיימת, בין הבחירה בקו 8 עם תדירות של 5-7 דקות לבחירה בקווים 20 ו 21 עם תדירות של 10-12 דקות, עדיפה הבחירה בקווים 20 ו 21.
תמיד אפשר לומר שצריך תדירות גבוהה יותר.
אתה מסכים איתי שמהרגע שאחד הקווים עבר בתחנת רכבת מסוימת יעברו 12 דקות עד שיבוא הבא אחריו?
עכשיו תחשוב כמה רכבות מגיעות מיעדים שונים ב 12 דקות בבוקר, וכמה אנשים יורדים מהן.
לכל אוטובוס רגיל יחכו בכל תחנת רכבת 100 אנשים...חצי מהם לא יעלו בכלל, היתר ידחסו כמו סרדינים.
אבל זה יפתר מאוד מהר, כי כמעט כל ה 100 הללו יבואו למחרת ברכבם הפרטי.
עדיף להשקיע מעט יותר משאבים ולהשיג את המטרה, מלחסוך 10-20% ולא להשיג כלום.