התשובה היא מאוד פשוטה
לאפשר חניה בחינם לנוסעי הרכבת, ואולי לתפעל את השאטל הספציפי הזה כקו בתשלום 6.60 רגיל אם לא מוצאים פיתרון טכנולוגי אחר.
העירייה צריכה למנוע גישה לחניון, לשאטלים ובכללי לא לאשר שום פרט תכנוני הקשור לרכבת הקלה עד שזה יקרה.
מדהים שעיריית תל אביב הולכת לחלוב את תושבי פ"ת המשתמשים ברכבת במחיר חניה מופקע שכזה.
התשובה היא מאוד פשוטההנהג לא יצטרך להסתכל טוב טוב
מכשיר התיקוף יבדוק.
לגבי מספר נוסעים ברכב אחד זו שאלה טובה.
אבל לא יכול להיות שכל אחד יוכל לעלות על השאטל, קודם כל מכיוון שמדובר במיניבוסים, ואם כל אחד יוכל לעלות אז לנוסעים שחנו בחנה וסע לא יהיה מקום. דבר שני, בשאטל של חניון אצטדיון המושבה פשוט אסור שכל אחד יוכל לעלות, כי מה שיקרה אז זה שכולם יחנו בחניון החינמי של תחנת הרכבת ויתפסו את המקומות שגם כך לא מספיקים לנוסעים ברכבת ויעלו על השאטל מבלי לשלם אגורה אחת ומבלי להשאיר מקומות חניה לנוסעים ברכבת שכן משלמים על הנסיעה ברכבת. וזו נקודה שהובאה לתשומת לבם של אנשי נת"ע.
בתחילה הובטח שנוסעי הרכבת יוכלו לחנות בחינם בחניון החנה וסע, אבל בפרסומים האחרונים על החניון זה לא מופיע. מה שכן מופיע זה שללא תיקוף בשאטל מחיר חניה בחניון החנה וסע יהיה 60 ש"ח.
לא ייתכן שיאפשרו לנוסעים בשאטל לחנות בחניון הרכבת החינמי ולדפוק באופן כזה את המשתמשים ברכבת.
אם זה יקרה, נת"ע יצטרכו מהר מאוד לשנות זאת.
לאפשר חניה בחינם לנוסעי הרכבת, ואולי לתפעל את השאטל הספציפי הזה כקו בתשלום 6.60 רגיל אם לא מוצאים פיתרון טכנולוגי אחר.
העירייה צריכה למנוע גישה לחניון, לשאטלים ובכללי לא לאשר שום פרט תכנוני הקשור לרכבת הקלה עד שזה יקרה.
מדהים שעיריית תל אביב הולכת לחלוב את תושבי פ"ת המשתמשים ברכבת במחיר חניה מופקע שכזה.