אוטוטובוסים
New member
כנוסע קבוע ב27
מפתיע אותי לראות עד כמה כל נסיעה שמוסיפים מתמלאת במהירות..
היום בצהרים עליתי על 27 ב16:00 מרמה"ש ולא ב16:30 (השעה הקבועה שלי..) האוטובוס היה מלא לגמרי בישיבה ועמדו 6 אנשים חוץ ממני.
מדובר בנסיעה שהתווספה לפני חודשיים ולא הורידה אפילו נוסע אחד מהנסיעה של 16:30 שעמוסה לא פחות.
מפתיע אותי כל פעם מחדש איך כל נסיעה שמוסיפים לקו (עם דגש על 227 בשעות הפעילות המוקדמות) מתמלאת במהירות ולא משפיעה על מספר הנוסעים בנסיעות הצמודות לה... דרך אגב אם מישהו לא הבין את המסקנה שלי- הגיע הזמן להפוך את הקו לקו תדיר בכל שעות היום. כל 10-20 דקות בעומס לעומת 15-30 כיום, כל 30 דקות בשעות פחות עמוסות לעומת 45-60 כיום, וכמובן להעריך את שעות פעילותו ו"סגירת החלון" בין 27 ל227 (הנסיעה האחרונה מהמרינה יוצאת ב20:15 ואילו הראשונה של 227 יוצאת ב01:00)
כנוסע קבוע ב275, 27 ו-249 כבר לא נחשבים חדשים.
מפתיע אותי לראות עד כמה כל נסיעה שמוסיפים מתמלאת במהירות..
היום בצהרים עליתי על 27 ב16:00 מרמה"ש ולא ב16:30 (השעה הקבועה שלי..) האוטובוס היה מלא לגמרי בישיבה ועמדו 6 אנשים חוץ ממני.
מדובר בנסיעה שהתווספה לפני חודשיים ולא הורידה אפילו נוסע אחד מהנסיעה של 16:30 שעמוסה לא פחות.
מפתיע אותי כל פעם מחדש איך כל נסיעה שמוסיפים לקו (עם דגש על 227 בשעות הפעילות המוקדמות) מתמלאת במהירות ולא משפיעה על מספר הנוסעים בנסיעות הצמודות לה... דרך אגב אם מישהו לא הבין את המסקנה שלי- הגיע הזמן להפוך את הקו לקו תדיר בכל שעות היום. כל 10-20 דקות בעומס לעומת 15-30 כיום, כל 30 דקות בשעות פחות עמוסות לעומת 45-60 כיום, וכמובן להעריך את שעות פעילותו ו"סגירת החלון" בין 27 ל227 (הנסיעה האחרונה מהמרינה יוצאת ב20:15 ואילו הראשונה של 227 יוצאת ב01:00)