שרשור תפוסה בקווים החדשים-חדשים יחסית

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
שרשור תפוסה בקווים החדשים-חדשים יחסית


שרשור תפוסה בקווים החדשים-חדשים יחסית

בחודשים האחרונים, נפתחו לא מעט קווים חדשים ברחבי הארץ. חלקם עקב פתיחת הנת"צ בנתיבי איילון, חלקם לצורך שיפור שירות, חלקם לצורך מילוי חוסר של אוכלוסיה מסויימת/לחץ כלשהו (ע"ע קו 29 דן).

כל מי שיצא לו לראות או לנסוע בקווים החדשים שנפתחו (עירוניים, פרבריים, בין עירוניים), יהיה מעניין לשמוע רשמים, גם על מספר הנוסעים גם על מסלול הנסיעה וכל דבר בעצם. אני מתכוון גם לקווים חדשים שנפתחו בירושלים, בחיפה (לרבות המטרונית אם כי לא רק, יש גם את הקווים המדלגים החדשים). גם על קווים חדשים באשכול חשמונאים שחברת קווים החלה להפעיל לא מזמן וקווים חדשים של חברת קווים באיזור חדרה-נתניה (השתפר הקישור בין תחנת הרכבת בית יהושוע לאיזור התעשיה בנתניה על ידי קו 43 של קווים וזה לא הקו החדש היחיד, יש באיזור עוד המון קווים חדשים).

אני למשל יודע ממש מעט והמעט הזה הוא שקו 277 מלא בכל הנסיעות שלו. אני יודע שקו 345 צבר תאוצה במיוחד בימי ראשון וחמישי וזהו בעצם...
 

orenhz

New member
כמה קווים חדשים יחסית שיצא לי לראות

שרשור תפוסה בקווים החדשים-חדשים יחסית

בחודשים האחרונים, נפתחו לא מעט קווים חדשים ברחבי הארץ. חלקם עקב פתיחת הנת"צ בנתיבי איילון, חלקם לצורך שיפור שירות, חלקם לצורך מילוי חוסר של אוכלוסיה מסויימת/לחץ כלשהו (ע"ע קו 29 דן).

כל מי שיצא לו לראות או לנסוע בקווים החדשים שנפתחו (עירוניים, פרבריים, בין עירוניים), יהיה מעניין לשמוע רשמים, גם על מספר הנוסעים גם על מסלול הנסיעה וכל דבר בעצם. אני מתכוון גם לקווים חדשים שנפתחו בירושלים, בחיפה (לרבות המטרונית אם כי לא רק, יש גם את הקווים המדלגים החדשים). גם על קווים חדשים באשכול חשמונאים שחברת קווים החלה להפעיל לא מזמן וקווים חדשים של חברת קווים באיזור חדרה-נתניה (השתפר הקישור בין תחנת הרכבת בית יהושוע לאיזור התעשיה בנתניה על ידי קו 43 של קווים וזה לא הקו החדש היחיד, יש באיזור עוד המון קווים חדשים).

אני למשל יודע ממש מעט והמעט הזה הוא שקו 277 מלא בכל הנסיעות שלו. אני יודע שקו 345 צבר תאוצה במיוחד בימי ראשון וחמישי וזהו בעצם...
כמה קווים חדשים יחסית שיצא לי לראות
אמנם אלה לא קווים ממש חדשים כמו שציינת, אבל גם חדשים יחסית:

קו 408 סופרבוס - תמיד יש בו נוסעים. לפעמים בודדים ולפעמים יותר.
קו 408 אגד - יצא לי לראות בשעות אחה"צ-ערב עם נוסעים בודדים בכניסה ללוד.
קו 244 אגד - פעיל אמנם כבר שנה וחצי, אבל עדיין רבים לא מכירים אותו. יוצא לי לראות אותו תמיד עם כמות של 5-30 נוסעים, תלוי בשעה ובכיוון. לגעתי היה מוצדק לקצץ לו בשעות הפעילות.
קו 6 קווים (ג'לג'וליה) - מיניבוס, אני רואה אותו בצומת סגולה עם 0-3 נוסעים.
קו 150 קווים - מאז תגבור הקו, אני עדיין רואה אותו מלא ברוב הזמן (לפחות חצי מלא)
קו 154 קווים - יצא לי לראות פעם אחת בסביבות 3 וחצי אחה"צ בצומת בית דגן לכיוון מודיעין. היה עם נוסעת אחת בלבד.
קו 131 עילית - נוסע הרבה פעמים ריק או כמעט ריק, למעט סופ"ש.
 

hai001

New member
קו 220 של דן נוסע יחסית ריק

שרשור תפוסה בקווים החדשים-חדשים יחסית

בחודשים האחרונים, נפתחו לא מעט קווים חדשים ברחבי הארץ. חלקם עקב פתיחת הנת"צ בנתיבי איילון, חלקם לצורך שיפור שירות, חלקם לצורך מילוי חוסר של אוכלוסיה מסויימת/לחץ כלשהו (ע"ע קו 29 דן).

כל מי שיצא לו לראות או לנסוע בקווים החדשים שנפתחו (עירוניים, פרבריים, בין עירוניים), יהיה מעניין לשמוע רשמים, גם על מספר הנוסעים גם על מסלול הנסיעה וכל דבר בעצם. אני מתכוון גם לקווים חדשים שנפתחו בירושלים, בחיפה (לרבות המטרונית אם כי לא רק, יש גם את הקווים המדלגים החדשים). גם על קווים חדשים באשכול חשמונאים שחברת קווים החלה להפעיל לא מזמן וקווים חדשים של חברת קווים באיזור חדרה-נתניה (השתפר הקישור בין תחנת הרכבת בית יהושוע לאיזור התעשיה בנתניה על ידי קו 43 של קווים וזה לא הקו החדש היחיד, יש באיזור עוד המון קווים חדשים).

אני למשל יודע ממש מעט והמעט הזה הוא שקו 277 מלא בכל הנסיעות שלו. אני יודע שקו 345 צבר תאוצה במיוחד בימי ראשון וחמישי וזהו בעצם...
קו 220 של דן נוסע יחסית ריק
יש לו שתי נסיעות מעתידים 09:00 ו10:15 בבוקר
בצהריים מהכרמלית 14:00 ו15:15, אני לא מבין מה התועלת בקו הזה
 
220 זה קו עם ייעוד מאוד מאוד מסויים ויש לו

קו 220 של דן נוסע יחסית ריק
יש לו שתי נסיעות מעתידים 09:00 ו10:15 בבוקר
בצהריים מהכרמלית 14:00 ו15:15, אני לא מבין מה התועלת בקו הזה
220 זה קו עם ייעוד מאוד מאוד מסויים ויש לו
הצדקה גם אם הוא נוסע כמעט ריק.
מאז שהוציאו את קו 22 משכונת המשתלה, בגלל שלחלק מתושביה לא היה נאה שיהיו אוטובוסים בשכונה העדינה שלהם, קו 220 הוא הקו היחיד שמשרת את המתגוררים בבית האבות בשכונה.
גם אם בכל יום יש רק 2-3 נוסעים מבית האבות למרכז תל אביב, זה עדיין מצדיק את קיום הקו הזה שיש לו בסך הכל שתי נסיעות ביום לכל כיוון.
 
הקו הזה הוא מקרה מעניין

220 זה קו עם ייעוד מאוד מאוד מסויים ויש לו
הצדקה גם אם הוא נוסע כמעט ריק.
מאז שהוציאו את קו 22 משכונת המשתלה, בגלל שלחלק מתושביה לא היה נאה שיהיו אוטובוסים בשכונה העדינה שלהם, קו 220 הוא הקו היחיד שמשרת את המתגוררים בבית האבות בשכונה.
גם אם בכל יום יש רק 2-3 נוסעים מבית האבות למרכז תל אביב, זה עדיין מצדיק את קיום הקו הזה שיש לו בסך הכל שתי נסיעות ביום לכל כיוון.
הקו הזה הוא מקרה מעניין
מצד אחד, תיגבור לקו 22 בתוך ת"א, מצד שני רוב האנשים בכלל לא שמעו עליו.

הנה רעיון לשינוי המסלול:
קניון איילון, עתידים, ממשיך לשכונת המשתלה וחזרה לעתידים וקניון איילון.

הנוסעים מקבלים קישור לקניון המרכזי באזור ולתחנת הרכבת של בני-ברק, ומשם קישור טוב לעוד מקומות רבים במרכז המטרופולין, ואפשר להסתפק במיניבוס פעם בשעה בלי לפגוע בציפור נפשם של הסנובים.
 

mister K

New member
כי המסלול שלו בתל אביב מטומטם

הקו הזה הוא מקרה מעניין
מצד אחד, תיגבור לקו 22 בתוך ת"א, מצד שני רוב האנשים בכלל לא שמעו עליו.

הנה רעיון לשינוי המסלול:
קניון איילון, עתידים, ממשיך לשכונת המשתלה וחזרה לעתידים וקניון איילון.

הנוסעים מקבלים קישור לקניון המרכזי באזור ולתחנת הרכבת של בני-ברק, ומשם קישור טוב לעוד מקומות רבים במרכז המטרופולין, ואפשר להסתפק במיניבוס פעם בשעה בלי לפגוע בציפור נפשם של הסנובים.
כי המסלול שלו בתל אביב מטומטם
לדעתי לקו עירוני עם שתי נסיעות ביום אין זכות קיום ובטח אם הוא נוסע במסלול ייחודי.
אם כבר אז שייסע בתוך תל אביב במסלול קו 22 ויתגבר אותו, אבל לא...
 
ואז גם אפשר לקרוא לו 22א

כי המסלול שלו בתל אביב מטומטם
לדעתי לקו עירוני עם שתי נסיעות ביום אין זכות קיום ובטח אם הוא נוסע במסלול ייחודי.
אם כבר אז שייסע בתוך תל אביב במסלול קו 22 ויתגבר אותו, אבל לא...
ואז גם אפשר לקרוא לו 22א
ואולי יותר אנשים ייסעו בו בתוך ת"א כי הוא יהיה קו מוכר להם.

ואולי אפשר אפילו לנצל מהלך כזה כדי להוסיף לו עוד 3-4 נסיעות ביום.
 

mister K

New member
או 122 כי אין יותר קווי א' בתל אביב.

ואז גם אפשר לקרוא לו 22א
ואולי יותר אנשים ייסעו בו בתוך ת"א כי הוא יהיה קו מוכר להם.

ואולי אפשר אפילו לנצל מהלך כזה כדי להוסיף לו עוד 3-4 נסיעות ביום.
או 122 כי אין יותר קווי א' בתל אביב.
הבעיה שגם אז יש כל מיני פקידים שלא יודעים מה זה אוטובוס, שעלולים לקבוע לו תחנות במקומות שונים מהתחנות של 22.
ראה קו 131 עם ה-3 נסיעות שלו בכל כיוון שהוצאו מהלו"ז 31 ועדיין עוצר בחלק מהמקומות בתחנות נפרדות (למשל באלנבי או בבית גיל הזהב), סתם כי ככה התחשק לפקיד שקבע זאת... זו עוד הוכחה לזילזול המשווע של משרד התחבורה באוטובוסים. הפקידים אפילו לא יודעים מה העיקרון שעומד מאחורי כל קו.
 

alantan

New member
ראה את מפת "המטרו" שלי, רחוב אלנבי זה רק

או 122 כי אין יותר קווי א' בתל אביב.
הבעיה שגם אז יש כל מיני פקידים שלא יודעים מה זה אוטובוס, שעלולים לקבוע לו תחנות במקומות שונים מהתחנות של 22.
ראה קו 131 עם ה-3 נסיעות שלו בכל כיוון שהוצאו מהלו"ז 31 ועדיין עוצר בחלק מהמקומות בתחנות נפרדות (למשל באלנבי או בבית גיל הזהב), סתם כי ככה התחשק לפקיד שקבע זאת... זו עוד הוכחה לזילזול המשווע של משרד התחבורה באוטובוסים. הפקידים אפילו לא יודעים מה העיקרון שעומד מאחורי כל קו.
ראה את מפת "המטרו" שלי, רחוב אלנבי זה רק
דוגמא אחת לטמטום. למה למשל 24 לכיוון צפון אינו משותף עם 25/125. או 126 עם קווי X89 - הוא כבר הרבה יותר דומה להם מאשר לאחיו החורג 26.
 

mister K

New member
זה יותר גרוע מסתם טימטום, זה זילזול!

ראה את מפת "המטרו" שלי, רחוב אלנבי זה רק
דוגמא אחת לטמטום. למה למשל 24 לכיוון צפון אינו משותף עם 25/125. או 126 עם קווי X89 - הוא כבר הרבה יותר דומה להם מאשר לאחיו החורג 26.
זה יותר גרוע מסתם טימטום, זה זילזול!
בדיוק כמו הכפילויות במספרי הקווים, זו עוד הוכחה לזילזול המשווע של משרד התחבורה בשירותי האוטובוסים ובמשתמשים בהם.
הכי אין באמת בעיה להחליט שקו 131 לדוגמא יעצור בכל התחנות של 31, כמו שאמור להיות כמו שאין בעיה למצוא מספרים שונים לכל הקווים ולפקח על כך. פשוט לא משקיעים אפילו מינימום של רצינות בעניינים האלה, שאולי נראים זניחים אבל מהותיים מאוד למשתמשי האוטובוסים. זה גם מראה על חוסר הידע וההבנה המוחלט של פקידי משרד התחבורה בכל מה שקשור לקווי אוטובוס.
 

אוהד11

New member
אופיר,מה שאתה מציע זו חזרה לקו 3ד שבוטל

הקו הזה הוא מקרה מעניין
מצד אחד, תיגבור לקו 22 בתוך ת"א, מצד שני רוב האנשים בכלל לא שמעו עליו.

הנה רעיון לשינוי המסלול:
קניון איילון, עתידים, ממשיך לשכונת המשתלה וחזרה לעתידים וקניון איילון.

הנוסעים מקבלים קישור לקניון המרכזי באזור ולתחנת הרכבת של בני-ברק, ומשם קישור טוב לעוד מקומות רבים במרכז המטרופולין, ואפשר להסתפק במיניבוס פעם בשעה בלי לפגוע בציפור נפשם של הסנובים.
אופיר,מה שאתה מציע זו חזרה לקו 3ד שבוטל
ושולב בתוך המסלול המקורי של 22
 
דווקא קו 220 לא גוזל תשומות! לא שאני

קו 220 של דן נוסע יחסית ריק
יש לו שתי נסיעות מעתידים 09:00 ו10:15 בבוקר
בצהריים מהכרמלית 14:00 ו15:15, אני לא מבין מה התועלת בקו הזה
דווקא קו 220 לא גוזל תשומות! לא שאני
אומר שהוא לא מיותר...
לא במקרה הוא התחיל לפעול יחד עם 366.
הקו פועל בבוקר לאחר שעות השיא, וגם לפני שעות השיא שבערב
במקום שהנהגים של 366 יחזרו ריק לפתח תקווה (כי אין כיוון שני) הם עושים מעתידים את 220, למשל הנהג עם המכונה שכתוב עליה HYNRID עושה את 220.
כנ"ל בערב, למשל הנהג של 220 של 15:15 עושה את 366 של 16:30.
 

mister K

New member
HYNRID זה 7054

דווקא קו 220 לא גוזל תשומות! לא שאני
אומר שהוא לא מיותר...
לא במקרה הוא התחיל לפעול יחד עם 366.
הקו פועל בבוקר לאחר שעות השיא, וגם לפני שעות השיא שבערב
במקום שהנהגים של 366 יחזרו ריק לפתח תקווה (כי אין כיוון שני) הם עושים מעתידים את 220, למשל הנהג עם המכונה שכתוב עליה HYNRID עושה את 220.
כנ"ל בערב, למשל הנהג של 220 של 15:15 עושה את 366 של 16:30.
HYNRID זה 7054
הוא גם חוזר לעתידים בקו 220 של שעה 14:00.
סידור סטייל אגד שממש לא אופייני לדן.
 
תן לנהג לנוח :) הוא עושה בשאר השעות

HYNRID זה 7054
הוא גם חוזר לעתידים בקו 220 של שעה 14:00.
סידור סטייל אגד שממש לא אופייני לדן.
תן לנהג לנוח :) הוא עושה בשאר השעות
גם מוקדם בבוקר וגם בין ה-220 של הבוקר לזה של הצהריים את קו 51 העמוס!
 

hai001

New member
תמיד אני רואה את קו 220 בתחנה של דרך נמיר

דווקא קו 220 לא גוזל תשומות! לא שאני
אומר שהוא לא מיותר...
לא במקרה הוא התחיל לפעול יחד עם 366.
הקו פועל בבוקר לאחר שעות השיא, וגם לפני שעות השיא שבערב
במקום שהנהגים של 366 יחזרו ריק לפתח תקווה (כי אין כיוון שני) הם עושים מעתידים את 220, למשל הנהג עם המכונה שכתוב עליה HYNRID עושה את 220.
כנ"ל בערב, למשל הנהג של 220 של 15:15 עושה את 366 של 16:30.
תמיד אני רואה את קו 220 בתחנה של דרך נמיר
לכיוון עתידים שהוא עם 4 נוסעים לפעמים ריק בכלל
 

felixr

New member
קו 15 מטרופולין הרצליה - ריק. נקודה.

שרשור תפוסה בקווים החדשים-חדשים יחסית

בחודשים האחרונים, נפתחו לא מעט קווים חדשים ברחבי הארץ. חלקם עקב פתיחת הנת"צ בנתיבי איילון, חלקם לצורך שיפור שירות, חלקם לצורך מילוי חוסר של אוכלוסיה מסויימת/לחץ כלשהו (ע"ע קו 29 דן).

כל מי שיצא לו לראות או לנסוע בקווים החדשים שנפתחו (עירוניים, פרבריים, בין עירוניים), יהיה מעניין לשמוע רשמים, גם על מספר הנוסעים גם על מסלול הנסיעה וכל דבר בעצם. אני מתכוון גם לקווים חדשים שנפתחו בירושלים, בחיפה (לרבות המטרונית אם כי לא רק, יש גם את הקווים המדלגים החדשים). גם על קווים חדשים באשכול חשמונאים שחברת קווים החלה להפעיל לא מזמן וקווים חדשים של חברת קווים באיזור חדרה-נתניה (השתפר הקישור בין תחנת הרכבת בית יהושוע לאיזור התעשיה בנתניה על ידי קו 43 של קווים וזה לא הקו החדש היחיד, יש באיזור עוד המון קווים חדשים).

אני למשל יודע ממש מעט והמעט הזה הוא שקו 277 מלא בכל הנסיעות שלו. אני יודע שקו 345 צבר תאוצה במיוחד בימי ראשון וחמישי וזהו בעצם...
קו 15 מטרופולין הרצליה - ריק. נקודה.
פעם אחת נסעתי בו בשעות אחה"צ (אאל"ט בנסיעה השלישית שלו), הנהג הופתע מאד לראות אותי, ואמר שרק בגללי הוא צריך להוציא את הפורט מהתיק, כי מהבוקר לא היה אף נוסע. בשיחה איתו התברר שלעיתים במשך סידור שלם אין א-ף נוסע!
ואני שואל למה? זה דווקא קו טוב שנכנס גם למרכז הקניות בגעש (לשני המרכזים, וזהו הקישור היחיד בתח"צ למרכז הרחוק יותר)
הוא עובר במרכז הרצליה, בתחנת הרכבת...
למה שלא יסעו בו?
 

olli3

New member
מנהל
מי כבר יודע שהוא קיים? כמה הוא כבר פורסם?

קו 15 מטרופולין הרצליה - ריק. נקודה.
פעם אחת נסעתי בו בשעות אחה"צ (אאל"ט בנסיעה השלישית שלו), הנהג הופתע מאד לראות אותי, ואמר שרק בגללי הוא צריך להוציא את הפורט מהתיק, כי מהבוקר לא היה אף נוסע. בשיחה איתו התברר שלעיתים במשך סידור שלם אין א-ף נוסע!
ואני שואל למה? זה דווקא קו טוב שנכנס גם למרכז הקניות בגעש (לשני המרכזים, וזהו הקישור היחיד בתח"צ למרכז הרחוק יותר)
הוא עובר במרכז הרצליה, בתחנת הרכבת...
למה שלא יסעו בו?
מי כבר יודע שהוא קיים? כמה הוא כבר פורסם?
 

אורי404

New member
קווים חדשים, שיוצא לי לראות ולנסוע

שרשור תפוסה בקווים החדשים-חדשים יחסית

בחודשים האחרונים, נפתחו לא מעט קווים חדשים ברחבי הארץ. חלקם עקב פתיחת הנת"צ בנתיבי איילון, חלקם לצורך שיפור שירות, חלקם לצורך מילוי חוסר של אוכלוסיה מסויימת/לחץ כלשהו (ע"ע קו 29 דן).

כל מי שיצא לו לראות או לנסוע בקווים החדשים שנפתחו (עירוניים, פרבריים, בין עירוניים), יהיה מעניין לשמוע רשמים, גם על מספר הנוסעים גם על מסלול הנסיעה וכל דבר בעצם. אני מתכוון גם לקווים חדשים שנפתחו בירושלים, בחיפה (לרבות המטרונית אם כי לא רק, יש גם את הקווים המדלגים החדשים). גם על קווים חדשים באשכול חשמונאים שחברת קווים החלה להפעיל לא מזמן וקווים חדשים של חברת קווים באיזור חדרה-נתניה (השתפר הקישור בין תחנת הרכבת בית יהושוע לאיזור התעשיה בנתניה על ידי קו 43 של קווים וזה לא הקו החדש היחיד, יש באיזור עוד המון קווים חדשים).

אני למשל יודע ממש מעט והמעט הזה הוא שקו 277 מלא בכל הנסיעות שלו. אני יודע שקו 345 צבר תאוצה במיוחד בימי ראשון וחמישי וזהו בעצם...
קווים חדשים, שיוצא לי לראות ולנסוע
קו 5 "קווים" כפר קאסם-פתח תקווה - הקו החל לפעול בשנים האחרונות. אפשר לראות אוטובוס מלא.

קו 167 "אגד" צומת רעננה-צריפין - גם בו יש ביקוש נוסעים של לפחות חצי אוטובוס ואף יותר. לפעמים אני נוסע בו לכיוון צומת רעננה אחרי הצהרים. לפחות בעבר מפרקיות פעלו בו (ונסעתי בהן). האוטובוס לא עד כדי כך מלא, שזה מצריך מפרקית. כנראה זה מסתדר עם הסידורים השונים.

קו 27 "מטרופולין" רמת השרון-הרצליה - ניתן לראות אוטובוסים מלאים ואף הוסיפו נסיעות.

קו 249 "מטרורפולין" הוד השרון-תל אביב - באופן כללי יש ביקוש נוסעים. לא כמו 149 הוותיק לכפר סבא עם כמות נסיעות גדולה יותר ועם יותר תחנות בדרך. אבל בהחלט יש ביקוש ובחלק מהנסיעות האוטובוסים מלאים. לפי כתבות קו האוטובוס הוכיח עצמו, בכך שעוברים ממכוניות לאוטובוס.
 

mister K

New member
5, 27 ו-249 כבר לא נחשבים חדשים.

קווים חדשים, שיוצא לי לראות ולנסוע
קו 5 "קווים" כפר קאסם-פתח תקווה - הקו החל לפעול בשנים האחרונות. אפשר לראות אוטובוס מלא.

קו 167 "אגד" צומת רעננה-צריפין - גם בו יש ביקוש נוסעים של לפחות חצי אוטובוס ואף יותר. לפעמים אני נוסע בו לכיוון צומת רעננה אחרי הצהרים. לפחות בעבר מפרקיות פעלו בו (ונסעתי בהן). האוטובוס לא עד כדי כך מלא, שזה מצריך מפרקית. כנראה זה מסתדר עם הסידורים השונים.

קו 27 "מטרופולין" רמת השרון-הרצליה - ניתן לראות אוטובוסים מלאים ואף הוסיפו נסיעות.

קו 249 "מטרורפולין" הוד השרון-תל אביב - באופן כללי יש ביקוש נוסעים. לא כמו 149 הוותיק לכפר סבא עם כמות נסיעות גדולה יותר ועם יותר תחנות בדרך. אבל בהחלט יש ביקוש ובחלק מהנסיעות האוטובוסים מלאים. לפי כתבות קו האוטובוס הוכיח עצמו, בכך שעוברים ממכוניות לאוטובוס.
5, 27 ו-249 כבר לא נחשבים חדשים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה