אורחים בפורום
New member
היש תחבורה ציבורית בין ניו-יורק לבוסטון,?בקשות ושאלות (לא הכוונה)
קוי-אוטובוס, שעוצרים לחניות, לדוגמא- באתר "סטארברידג'"?
היש תחבורה ציבורית בין ניו-יורק לבוסטון,?בקשות ושאלות (לא הכוונה)
אם באוטובוסים אתה חפץהיש תחבורה ציבורית בין ניו-יורק לבוסטון,?
קוי-אוטובוס, שעוצרים לחניות, לדוגמא- באתר "סטארברידג'"?
יש גם רכבת וטיסות מוזלותאם באוטובוסים אתה חפץ
-יש את הקווים הידועים (לשמצה?) של Grayhound.
https://www.greyhound.com/default.aspx
אבל אם אתה מעוניין בנסיעה צבעונית ומאד זולה, עם עצירות, כדאי לבדוק את Chinatown Bus שפועלים ברוב המזרח -
http://www.chinatown-bus.org/
מצד שני, זו לא נסיעה נורא ארוכה מבוסטון לניויורק.
כך שע"מ לטייל בדרך, אולי כדאי לשקול לשכור רכב או להצטרף לסיור מאורגן.
אופס...לא ראיתי שאתה מחפש חניות בינייםיש גם רכבת וטיסות מוזלות
תיכנס לאתר של AMTRAK.
וישנן כמה חברות אוטובוסים שהבולטת שבהן היא Peter Pan. ככל שתקדים, הכרטיס יהיה זול יותר.
יש את Bolt busהיש תחבורה ציבורית בין ניו-יורק לבוסטון,?
קוי-אוטובוס, שעוצרים לחניות, לדוגמא- באתר "סטארברידג'"?
גם BOLT וגם MEGA BUS אחלה, הצ'יינה טאון פחותיש את Bolt bus
שנסעתי איתם והייתי די מרוצה. המחיר הוא פחות מעשרים דולר אם אתה קונה מראש, ויכול להגיע ל-37 דולר אם אתה קונה באותו היום או הולך לאוטובוס וקונה מהנהג (בגרייהאונד זה הרבה יותר). יש איזה סידור שאתה יכול לקנות גם כרטיס בדולר אבל נראה לי שזה לא שווה את ההתעסקות. יש שתי תחנות יציאה של בולט בניו יורק, שים לב כשאתה קונה מאיפה האוטובוס יוצא (זה ברחוב מרכזי והאוטובוס פשוט חונה שם ומחכה) וכמובן תדפיס את ההזמנה איתך.
יש WIFI, מקום לרגליים, שירותים על האוטובוס, והאוטובוס למיטב זכרוני עוצר לרבע שעה בחניון בקונטיקט ואפשר לקנות אוכל במסעדה שנמצאת שם (נראה לי שזה סוג של Wendy's)
שאלת הדיוט - תפקיד הקטר מאחורבקשות ושאלות (לא הכוונה)
הקטר הכרחי בשני כיווני הנסיעהשאלת הדיוט - תפקיד הקטר מאחור
בכל הרכבות שאני רואה תמיד ישנו קטר כקרון האחרון ברכבת. , אני משער שזה עבור החלק בו הרכבת תעשה את הדרך ההפוכה ואז האחרון הופך לראשון.
השאלה שלי היא האם בזמן שהוא נגרר כקרון האחרון הוא פעיל ו"עוזר" לדחוף את הרכבת או פשוט נגרר כאחרון קרונות הנוסעים ?
תודה רבה. האם מדובר בכל הרכבות ככההקטר הכרחי בשני כיווני הנסיעה
כאשר הקטר בראש הרכבת הוא מושך וכאשר הוא בזנב הרכבת הוא דוחף. בצד הנגדי יש רק תא ניהוג (נמצא בקצה הקרון האחרון) ממנו שולט הנהג בקטר.
בשיטה זו חוסכים את העברת הקטר מצד אחד של הרכבת לצדה השני בתחנות הקצה (נקרא "חיוג", היה מבוצע ברכבות הישנות בהן לא היה תא ניהוג)
מלבד הקרונועים שאינם דורשים קטרתודה רבה. האם מדובר בכל הרכבות ככה
או באורך מסויים?
קדמי ברור לי - השאלה היא על האחורי.מלבד הקרונועים שאינם דורשים קטר
נדרש קטר בכל שאר הרכבות מכיוון שהוא מספק את הכוח המניע לרכבת, ללא קשר לאורכה (אין לקרונות הנעה משלהם).
לא הבנתקדמי ברור לי - השאלה היא על האחורי.
האם תמיד יצמידו קטר מאחור לדחיפה או רק ברכבות ארוכות.
הארת את עיני, תודה רבה!לא הבנת
ה"קטר" שאתה רואה מאחור זה לא קטר, זה פשוט תא שליטה שנמצא בקרון הניהוג, שכשמו כן הוא - קרון. אין לו יכולת הנעה עצמית, וכל תפקידו הוא לאפשר לנהג הקטר לשלוט בו מרחוק, גם כשהוא נמצא בצידה האחורי של הרכבת ודוחף אותה.
במילים פשוטות - מה שמניע את הרכבת הוא הקטר, שנמצא רק בצידה האחד, אבל בגלל שהקטרים המודרניים מסוגלים לנוע לשני הכיוונים באופן זהה (שלא כמו מכונית למשל שההילוך האחורי שלה מוגבל), אז אין צורך להעביר את הקטר בין קצוות הרכבת. בהלוך נהג הקטר יושב בתוך הקטר עצמו, שנמצא בראש הרכבת ומושך אותה. בחזור, נהג הקטר עובר לקרון האחרון, שבו יש תא ניהוג שממנו אפשר להפעיל "מרחוק" את הקטר שנשאר בצידה השני של הרכבת, כך שלמעשה הקטר כעת דוחף את הרכבת, בלי שהנהג יישב בו פיזית.
גם את עיני הארת. זה מדהים. תודה.לא הבנת
ה"קטר" שאתה רואה מאחור זה לא קטר, זה פשוט תא שליטה שנמצא בקרון הניהוג, שכשמו כן הוא - קרון. אין לו יכולת הנעה עצמית, וכל תפקידו הוא לאפשר לנהג הקטר לשלוט בו מרחוק, גם כשהוא נמצא בצידה האחורי של הרכבת ודוחף אותה.
במילים פשוטות - מה שמניע את הרכבת הוא הקטר, שנמצא רק בצידה האחד, אבל בגלל שהקטרים המודרניים מסוגלים לנוע לשני הכיוונים באופן זהה (שלא כמו מכונית למשל שההילוך האחורי שלה מוגבל), אז אין צורך להעביר את הקטר בין קצוות הרכבת. בהלוך נהג הקטר יושב בתוך הקטר עצמו, שנמצא בראש הרכבת ומושך אותה. בחזור, נהג הקטר עובר לקרון האחרון, שבו יש תא ניהוג שממנו אפשר להפעיל "מרחוק" את הקטר שנשאר בצידה השני של הרכבת, כך שלמעשה הקטר כעת דוחף את הרכבת, בלי שהנהג יישב בו פיזית.
רק לציין שבקרון הניהוג יש מנוע.לא הבנת
ה"קטר" שאתה רואה מאחור זה לא קטר, זה פשוט תא שליטה שנמצא בקרון הניהוג, שכשמו כן הוא - קרון. אין לו יכולת הנעה עצמית, וכל תפקידו הוא לאפשר לנהג הקטר לשלוט בו מרחוק, גם כשהוא נמצא בצידה האחורי של הרכבת ודוחף אותה.
במילים פשוטות - מה שמניע את הרכבת הוא הקטר, שנמצא רק בצידה האחד, אבל בגלל שהקטרים המודרניים מסוגלים לנוע לשני הכיוונים באופן זהה (שלא כמו מכונית למשל שההילוך האחורי שלה מוגבל), אז אין צורך להעביר את הקטר בין קצוות הרכבת. בהלוך נהג הקטר יושב בתוך הקטר עצמו, שנמצא בראש הרכבת ומושך אותה. בחזור, נהג הקטר עובר לקרון האחרון, שבו יש תא ניהוג שממנו אפשר להפעיל "מרחוק" את הקטר שנשאר בצידה השני של הרכבת, כך שלמעשה הקטר כעת דוחף את הרכבת, בלי שהנהג יישב בו פיזית.
בקיצור גנרטוררק לציין שבקרון הניהוג יש מנוע.
אבל מטרתו הוא לספק חשמל לקרונות, לא להנעת הרכבת.
מו(שך)-דו(חף) או Push Pullהקטר הכרחי בשני כיווני הנסיעה
כאשר הקטר בראש הרכבת הוא מושך וכאשר הוא בזנב הרכבת הוא דוחף. בצד הנגדי יש רק תא ניהוג (נמצא בקצה הקרון האחרון) ממנו שולט הנהג בקטר.
בשיטה זו חוסכים את העברת הקטר מצד אחד של הרכבת לצדה השני בתחנות הקצה (נקרא "חיוג", היה מבוצע ברכבות הישנות בהן לא היה תא ניהוג)
כן וכןמו(שך)-דו(חף) או Push Pull
האם רכבות סימנס מופעולות גם באותה שיטה?
רכבות DD דאבל דק גם?
אני אשמח לקבל יותר פרטים
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.