בקשות ושאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

Juvy

New member
היש תחבורה ציבורית בין ניו-יורק לבוסטון,?
קוי-אוטובוס, שעוצרים לחניות, לדוגמא- באתר "סטארברידג'"?
אם באוטובוסים אתה חפץ
-יש את הקווים הידועים (לשמצה?) של Grayhound.
https://www.greyhound.com/default.aspx

אבל אם אתה מעוניין בנסיעה צבעונית ומאד זולה, עם עצירות, כדאי לבדוק את Chinatown Bus שפועלים ברוב המזרח -
http://www.chinatown-bus.org/

מצד שני, זו לא נסיעה נורא ארוכה מבוסטון לניויורק.
כך שע"מ לטייל בדרך, אולי כדאי לשקול לשכור רכב או להצטרף לסיור מאורגן.
 
אם באוטובוסים אתה חפץ
-יש את הקווים הידועים (לשמצה?) של Grayhound.
https://www.greyhound.com/default.aspx

אבל אם אתה מעוניין בנסיעה צבעונית ומאד זולה, עם עצירות, כדאי לבדוק את Chinatown Bus שפועלים ברוב המזרח -
http://www.chinatown-bus.org/

מצד שני, זו לא נסיעה נורא ארוכה מבוסטון לניויורק.
כך שע"מ לטייל בדרך, אולי כדאי לשקול לשכור רכב או להצטרף לסיור מאורגן.
יש גם רכבת וטיסות מוזלות
תיכנס לאתר של AMTRAK.
וישנן כמה חברות אוטובוסים שהבולטת שבהן היא Peter Pan. ככל שתקדים, הכרטיס יהיה זול יותר.
 

ArsaWhat

New member
היש תחבורה ציבורית בין ניו-יורק לבוסטון,?
קוי-אוטובוס, שעוצרים לחניות, לדוגמא- באתר "סטארברידג'"?
יש את Bolt bus
שנסעתי איתם והייתי די מרוצה. המחיר הוא פחות מעשרים דולר אם אתה קונה מראש, ויכול להגיע ל-37 דולר אם אתה קונה באותו היום או הולך לאוטובוס וקונה מהנהג (בגרייהאונד זה הרבה יותר). יש איזה סידור שאתה יכול לקנות גם כרטיס בדולר אבל נראה לי שזה לא שווה את ההתעסקות. יש שתי תחנות יציאה של בולט בניו יורק, שים לב כשאתה קונה מאיפה האוטובוס יוצא (זה ברחוב מרכזי והאוטובוס פשוט חונה שם ומחכה) וכמובן תדפיס את ההזמנה איתך.
יש WIFI, מקום לרגליים, שירותים על האוטובוס, והאוטובוס למיטב זכרוני עוצר לרבע שעה בחניון בקונטיקט ואפשר לקנות אוכל במסעדה שנמצאת שם (נראה לי שזה סוג של Wendy's)
 

benshap2

New member
יש את Bolt bus
שנסעתי איתם והייתי די מרוצה. המחיר הוא פחות מעשרים דולר אם אתה קונה מראש, ויכול להגיע ל-37 דולר אם אתה קונה באותו היום או הולך לאוטובוס וקונה מהנהג (בגרייהאונד זה הרבה יותר). יש איזה סידור שאתה יכול לקנות גם כרטיס בדולר אבל נראה לי שזה לא שווה את ההתעסקות. יש שתי תחנות יציאה של בולט בניו יורק, שים לב כשאתה קונה מאיפה האוטובוס יוצא (זה ברחוב מרכזי והאוטובוס פשוט חונה שם ומחכה) וכמובן תדפיס את ההזמנה איתך.
יש WIFI, מקום לרגליים, שירותים על האוטובוס, והאוטובוס למיטב זכרוני עוצר לרבע שעה בחניון בקונטיקט ואפשר לקנות אוכל במסעדה שנמצאת שם (נראה לי שזה סוג של Wendy's)
גם BOLT וגם MEGA BUS אחלה, הצ'יינה טאון פחות
ולקנות בדולר, לפחות במגה באס, זה עניין של לקנות מספיק זמן מראש
 

metrocard

New member
שאלת הדיוט - תפקיד הקטר מאחור

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
שאלת הדיוט - תפקיד הקטר מאחור
בכל הרכבות שאני רואה תמיד ישנו קטר כקרון האחרון ברכבת. , אני משער שזה עבור החלק בו הרכבת תעשה את הדרך ההפוכה ואז האחרון הופך לראשון.
השאלה שלי היא האם בזמן שהוא נגרר כקרון האחרון הוא פעיל ו"עוזר" לדחוף את הרכבת או פשוט נגרר כאחרון קרונות הנוסעים ?
 

loco58

New member
הקטר הכרחי בשני כיווני הנסיעה

שאלת הדיוט - תפקיד הקטר מאחור
בכל הרכבות שאני רואה תמיד ישנו קטר כקרון האחרון ברכבת. , אני משער שזה עבור החלק בו הרכבת תעשה את הדרך ההפוכה ואז האחרון הופך לראשון.
השאלה שלי היא האם בזמן שהוא נגרר כקרון האחרון הוא פעיל ו"עוזר" לדחוף את הרכבת או פשוט נגרר כאחרון קרונות הנוסעים ?
הקטר הכרחי בשני כיווני הנסיעה
כאשר הקטר בראש הרכבת הוא מושך וכאשר הוא בזנב הרכבת הוא דוחף. בצד הנגדי יש רק תא ניהוג (נמצא בקצה הקרון האחרון) ממנו שולט הנהג בקטר.
בשיטה זו חוסכים את העברת הקטר מצד אחד של הרכבת לצדה השני בתחנות הקצה (נקרא "חיוג", היה מבוצע ברכבות הישנות בהן לא היה תא ניהוג)
 

metrocard

New member
תודה רבה. האם מדובר בכל הרכבות ככה

הקטר הכרחי בשני כיווני הנסיעה
כאשר הקטר בראש הרכבת הוא מושך וכאשר הוא בזנב הרכבת הוא דוחף. בצד הנגדי יש רק תא ניהוג (נמצא בקצה הקרון האחרון) ממנו שולט הנהג בקטר.
בשיטה זו חוסכים את העברת הקטר מצד אחד של הרכבת לצדה השני בתחנות הקצה (נקרא "חיוג", היה מבוצע ברכבות הישנות בהן לא היה תא ניהוג)
תודה רבה. האם מדובר בכל הרכבות ככה
או באורך מסויים?
 

loco58

New member
מלבד הקרונועים שאינם דורשים קטר

תודה רבה. האם מדובר בכל הרכבות ככה
או באורך מסויים?
מלבד הקרונועים שאינם דורשים קטר
נדרש קטר בכל שאר הרכבות מכיוון שהוא מספק את הכוח המניע לרכבת, ללא קשר לאורכה (אין לקרונות הנעה משלהם).
 

metrocard

New member
קדמי ברור לי - השאלה היא על האחורי.

מלבד הקרונועים שאינם דורשים קטר
נדרש קטר בכל שאר הרכבות מכיוון שהוא מספק את הכוח המניע לרכבת, ללא קשר לאורכה (אין לקרונות הנעה משלהם).
קדמי ברור לי - השאלה היא על האחורי.
האם תמיד יצמידו קטר מאחור לדחיפה או רק ברכבות ארוכות.
 

stratomaximus

New member
לא הבנת

קדמי ברור לי - השאלה היא על האחורי.
האם תמיד יצמידו קטר מאחור לדחיפה או רק ברכבות ארוכות.
לא הבנת
ה"קטר" שאתה רואה מאחור זה לא קטר, זה פשוט תא שליטה שנמצא בקרון הניהוג, שכשמו כן הוא - קרון. אין לו יכולת הנעה עצמית, וכל תפקידו הוא לאפשר לנהג הקטר לשלוט בו מרחוק, גם כשהוא נמצא בצידה האחורי של הרכבת ודוחף אותה.
במילים פשוטות - מה שמניע את הרכבת הוא הקטר, שנמצא רק בצידה האחד, אבל בגלל שהקטרים המודרניים מסוגלים לנוע לשני הכיוונים באופן זהה (שלא כמו מכונית למשל שההילוך האחורי שלה מוגבל), אז אין צורך להעביר את הקטר בין קצוות הרכבת. בהלוך נהג הקטר יושב בתוך הקטר עצמו, שנמצא בראש הרכבת ומושך אותה. בחזור, נהג הקטר עובר לקרון האחרון, שבו יש תא ניהוג שממנו אפשר להפעיל "מרחוק" את הקטר שנשאר בצידה השני של הרכבת, כך שלמעשה הקטר כעת דוחף את הרכבת, בלי שהנהג יישב בו פיזית.
 

metrocard

New member
הארת את עיני, תודה רבה!

לא הבנת
ה"קטר" שאתה רואה מאחור זה לא קטר, זה פשוט תא שליטה שנמצא בקרון הניהוג, שכשמו כן הוא - קרון. אין לו יכולת הנעה עצמית, וכל תפקידו הוא לאפשר לנהג הקטר לשלוט בו מרחוק, גם כשהוא נמצא בצידה האחורי של הרכבת ודוחף אותה.
במילים פשוטות - מה שמניע את הרכבת הוא הקטר, שנמצא רק בצידה האחד, אבל בגלל שהקטרים המודרניים מסוגלים לנוע לשני הכיוונים באופן זהה (שלא כמו מכונית למשל שההילוך האחורי שלה מוגבל), אז אין צורך להעביר את הקטר בין קצוות הרכבת. בהלוך נהג הקטר יושב בתוך הקטר עצמו, שנמצא בראש הרכבת ומושך אותה. בחזור, נהג הקטר עובר לקרון האחרון, שבו יש תא ניהוג שממנו אפשר להפעיל "מרחוק" את הקטר שנשאר בצידה השני של הרכבת, כך שלמעשה הקטר כעת דוחף את הרכבת, בלי שהנהג יישב בו פיזית.
הארת את עיני, תודה רבה!
 

מיכי 10

Member
גם את עיני הארת. זה מדהים. תודה.


לא הבנת
ה"קטר" שאתה רואה מאחור זה לא קטר, זה פשוט תא שליטה שנמצא בקרון הניהוג, שכשמו כן הוא - קרון. אין לו יכולת הנעה עצמית, וכל תפקידו הוא לאפשר לנהג הקטר לשלוט בו מרחוק, גם כשהוא נמצא בצידה האחורי של הרכבת ודוחף אותה.
במילים פשוטות - מה שמניע את הרכבת הוא הקטר, שנמצא רק בצידה האחד, אבל בגלל שהקטרים המודרניים מסוגלים לנוע לשני הכיוונים באופן זהה (שלא כמו מכונית למשל שההילוך האחורי שלה מוגבל), אז אין צורך להעביר את הקטר בין קצוות הרכבת. בהלוך נהג הקטר יושב בתוך הקטר עצמו, שנמצא בראש הרכבת ומושך אותה. בחזור, נהג הקטר עובר לקרון האחרון, שבו יש תא ניהוג שממנו אפשר להפעיל "מרחוק" את הקטר שנשאר בצידה השני של הרכבת, כך שלמעשה הקטר כעת דוחף את הרכבת, בלי שהנהג יישב בו פיזית.
גם את עיני הארת. זה מדהים. תודה.
 

luckydude

Active member
רק לציין שבקרון הניהוג יש מנוע.

לא הבנת
ה"קטר" שאתה רואה מאחור זה לא קטר, זה פשוט תא שליטה שנמצא בקרון הניהוג, שכשמו כן הוא - קרון. אין לו יכולת הנעה עצמית, וכל תפקידו הוא לאפשר לנהג הקטר לשלוט בו מרחוק, גם כשהוא נמצא בצידה האחורי של הרכבת ודוחף אותה.
במילים פשוטות - מה שמניע את הרכבת הוא הקטר, שנמצא רק בצידה האחד, אבל בגלל שהקטרים המודרניים מסוגלים לנוע לשני הכיוונים באופן זהה (שלא כמו מכונית למשל שההילוך האחורי שלה מוגבל), אז אין צורך להעביר את הקטר בין קצוות הרכבת. בהלוך נהג הקטר יושב בתוך הקטר עצמו, שנמצא בראש הרכבת ומושך אותה. בחזור, נהג הקטר עובר לקרון האחרון, שבו יש תא ניהוג שממנו אפשר להפעיל "מרחוק" את הקטר שנשאר בצידה השני של הרכבת, כך שלמעשה הקטר כעת דוחף את הרכבת, בלי שהנהג יישב בו פיזית.
רק לציין שבקרון הניהוג יש מנוע.
אבל מטרתו הוא לספק חשמל לקרונות, לא להנעת הרכבת.
 
מו(שך)-דו(חף) או Push Pull

הקטר הכרחי בשני כיווני הנסיעה
כאשר הקטר בראש הרכבת הוא מושך וכאשר הוא בזנב הרכבת הוא דוחף. בצד הנגדי יש רק תא ניהוג (נמצא בקצה הקרון האחרון) ממנו שולט הנהג בקטר.
בשיטה זו חוסכים את העברת הקטר מצד אחד של הרכבת לצדה השני בתחנות הקצה (נקרא "חיוג", היה מבוצע ברכבות הישנות בהן לא היה תא ניהוג)
מו(שך)-דו(חף) או Push Pull
האם רכבות סימנס מופעולות גם באותה שיטה?
רכבות DD דאבל דק גם?

אני אשמח לקבל יותר פרטים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה