בקשות ושאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

stratomaximus

New member
היחידים בארץ שלא פועלים ככה הם קרונועי IC3

מו(שך)-דו(חף) או Push Pull
האם רכבות סימנס מופעולות גם באותה שיטה?
רכבות DD דאבל דק גם?

אני אשמח לקבל יותר פרטים
היחידים בארץ שלא פועלים ככה הם קרונועי IC3
שיש להם מנוע אוטונומי מתחת לכל קרון.

שאר 3 סוגי הקרונות מופעלים בשיטת מושך-דוחף - הקומותיים של בומברדייה, הכחולים של סימנס וה"מו-דו" של אלסטום (שהיו אגב הראשונים בארץ שפעלו בשיטה הזו כשנכנסו לשירות באמצע שנות ה- 90)
 
תודה :)

היחידים בארץ שלא פועלים ככה הם קרונועי IC3
שיש להם מנוע אוטונומי מתחת לכל קרון.

שאר 3 סוגי הקרונות מופעלים בשיטת מושך-דוחף - הקומותיים של בומברדייה, הכחולים של סימנס וה"מו-דו" של אלסטום (שהיו אגב הראשונים בארץ שפעלו בשיטה הזו כשנכנסו לשירות באמצע שנות ה- 90)
תודה :)
 
דווקא את 22 הייתי משאיר, ואת 89 לא הייתי

22 הוא בכלל קו מיותר
דווקא את 22 הייתי משאיר, ואת 89 לא הייתי
מכניס לשכונות אלא מסיים אותו ברידינג. ואת 22 הייתי עושה במיניבוסים כקו שכונתי, ואולי גם מקצר את קו 7ב
 

cwen

New member
למה רידינג? 89 משרת לא מעט אנשים בקטע

דווקא את 22 הייתי משאיר, ואת 89 לא הייתי
מכניס לשכונות אלא מסיים אותו ברידינג. ואת 22 הייתי עושה במיניבוסים כקו שכונתי, ואולי גם מקצר את קו 7ב
למה רידינג? 89 משרת לא מעט אנשים בקטע
עתידים - דרך נמיר. הבעיה הכי גדולה זה המסלול הסיבובי שלו באיזור רמת החייל עם החלופות. אבל למרות זאת הוא בדרך כלל די מלא בישיבה עד שהוא מגיע לבני אפריים.
 

amirv

New member
מה בענין מכרז פתח תקוה בקעת אונו
אנו נהגי קווים מעונינים לדעת מה בגורלנו נסים כביה מסנף פתח תקוה
המכרז רחוק מפרסום
הוא יפורסם כנראה במהלך השנה, אולי אפילו לקראת סופה, ואחר כך יהיה תהליך ארוך של כשנה עד שייבחר זוכה ותהליך ארוך נוסף של כשנה לפחות להצטיידות והיערכות של הזכיין החדש.

כך שלנהגי קווים יש עוד לפחות 2.5 שנים של עבודה רגילה במסגרת האשכולות הקיימים.
גם לאחר מכן, סביר שהמכרז יכלול תוספת נסיעות משמעותית, וכמו שאתה יודע חסרים נהגים, כך שמבחינת בטחון תעסוקתי לא הייתי דואג. כמו-כן לחברת קווים יש סיכוי לזכות מחדש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה