....ואל תבלבלו אותי עם העובדות...
אם נתעלם לרגע מהטקסט הכל כך לא ראוי ונוטף האיבה שבחר להשתמש בו הכותב, נקבל את הרושם כפי שחלקכם יכול להבין מהכתבה ש"KTM הרגה את הוסקוורנה".
אז קבלו את פני הדברים לאשורם:
בעשור האחרון לא פיתחה הוסקוורנה טכנולוגיות עצמאיות, קווי הייצור נסמכו על טכנלוגיות שפותחו על ידי BMW ונגזרות שלהם הועברו לייצור הוסקוורנה.
ברכישת החברה על ידי KTM , נרכשה החברה עם פסי הייצור שלה אך לא נרכשה הטכנולוגיה ששייכת לBMW.
נכון להיום, אין לKTM אפשרות לייצר את הוסקוורנה על פי המפרטים שיוצרו עד כה, היות וזכויות הפיתוח שייכות לBMW ,
כך שיש צורך למחוק הכל, לשבת חזרה לשולחן על שולחן ההנדסה ולבנות אופנוע חדש לחלוטין מ- 0 !
וזה מה שKTM הולכת לעשות, התהליך אורך כשנתיים עד לפרוטוטייפ כשיר לפס ייצור שוטף.
אבל, למה לתת לעובדות לבלבל אותנו, אנחנו הישראלים יודעים הכי טוב, מישהו אמר "KTM הרגה את הסקוורנה" ומיד זו המציאות, מפה ועד הטלת אשמות בלקיחת יד של רוכשי אופנועי KTM בנפילת הוסקוורנה קצרות הן כפי שאנו יכולים לראות.
כמובן שאין צורך לשאול שאלות פשוטות כמו:
למה מנכ"ל KTM רכש חברה באופן פרטי והרג אותה?
האם עד כדי כך דם כתום זורם בעורקיו שהוא מוכן לשים כספו רק כדי למחוק מתחרים?
האם KTM הרגה את הוסקוורנה? או שמנכ"ל KTM קנה פגר ומנסה להחיות אותו?
האם ל-KTM יש איזשוהי יד בנפילת הוסקוורנה?
האם לא נכון לפנות לBMW בהאשמה בהריגת הוסקוורנה?
אבל שוב, אנחנו בישראל, לנו אף אחד לא צריך להגיד כלום, מספיק לנו לקרוא כתבה ירודה ושטחית שנכתבה בשפת ביבים (כפי שמישהו כינה זאת במדויק) כדי שמפה והלאה נתחיל לבנות מגדלי ספקולציות באוויר.