כאילו מה,בלי KTM לא הייתה רכיבת שטח?
כולם רכבו בשטח עוד לפני ימי KTM.
השטח היה פעיל,הגיעו לכל מקום והיו אפילו מרוצי SIX DAYS, בלי דגם מיוחד(פחחח) עם משולשים מכורסמים ומדבקות.
עכשיו הטענה שלך לגבי ה CRF250X שללא שינויים מרחיקי לכת בין השנתונים,מצליח לעמוד עם מיטב התוצרת האירופאית העכשווית,אז זה רק מחזק את טענתי.
--שאין צורך בכל הבלאגן וההיפר ש KTM מכניסים לשוק.
אפשר לייצר אופנוע טוב אחד ולהתקדם איתו 15 שנים.
מי שמייקר את השוק,זה יצרן שמייצר אין ספור דגמים על נישה אחת,מאבזר אותם יותר מדי ויקר מדי ומייצר הרבה יותר מדי פעילות מסביב.
מישהו צריך לשלם את זה.--מחירי האופנועים עולים.
מי שמייקר את השוק,זה יצרן שלא יודע לייצר אופנוע עם בסיס מספיק טוב,שיחזיק מעל 10 שנים ונאלץ לפתח דגמים מההתחלה שוב ושוב.
מי שמזיק לשוק,זה מי שעושה את כל מה שכתבתי למעלה ועוד וגורם לאחרים לצאת מהשוק,כי המלחמה המיותרת והמטורפת הזו,לא מתאימה להם ונוגדת את תפיסת עולמם.
מי שמפסיד מכל זה,בטווח הארוך (שכבר הגיע ונמצא כאן),זה אנחנו.
אין לנו בשטח סוזוקי,קוואסאקי,עכשיו גם הסקוורנה.
מה יש לנו?
שקיות ממתקים שעושות חורים בשיניים.
מחלקים לנו אותם עם קצת אוכל בריא מסביב,כדי שנרגיש כאילו בריאים,אבל בעצם,הם מרוויחים מהממתקים הכתומים האלה,שבלי לשים לב,אנחנו אוכלים בכמויות.