את זה כבר ראיתם?

a c t i v e X

New member
לא סתם הוציאה להורג

גם קבורת חמור עשו שם עם הבז'אזים ההודים
רחמים, עדיף היה להקפיא את השם ולשמור את המותג המפואר למישהו שירצה לייצר כלים אמיתיים.
 

DAN TAL

New member
כל מי שקנה KTM בעידן החדש (1994 ומעלה)

שם כמה יורואים בהוצאה להורג הזו.
לכל אחד מכם,שהצטרפתם לדת הדורסנית וה'נחמדה' הזו,שקוראים לה KTM.
ממש סיינטולוגיה.
דת עשירה יפה ומסודרת מבחוץ אבל מסיונרית פר אקסלנס.

כבר שנים אני טוען שהיצרן רע לתעשיה וזה אחד מהפנים של ה'רע לתעשיה' הזה.

רק בשביל זה שווה שיהיה לי פייסבוק.

חרם צרכנים.
 

Alfa156 GTA

New member
נכון כל מי שקנה KTM גרם לכשלון של הוסקווארנה.

מזל שבין שאר היכולות שלך אתה גם נביא.

יאללה חרם צרכנים, מזל שיש אותך פה לארגן את החגיגה.

 

DAN TAL

New member
אתה וחבריך גרמתם ליצרן הזה להרוויח המון כסף

כסף שכפי שאתה רואה,הולך לחיסול יצרנים אחרים.

KTM האפיפיור ועדת המאמינים יחליפו כל שנה אופנוע .
 

drz400e

New member
נו באמת...שאני אספר לך איזה נזק עשתה הונדה

כאן בקנדה לספורט השטח? כמעט גמרו עלינו כאן בגלל שהם ניסו לעשות איזה קומבינה עם הממשלה כדי למנוע מאנשים להוציא רישוי לאופנועים סינים זולים. הבאק פייר כמעט חיסל כאן (באונטריו) כמעט את כל תעשית השטח לפני כמה שנים.

כולם עושים דברים רעים וטובים לתעשיה. וKTM עשו לרכיבת השטח מה שטייגר וודס עשה לגולף. מילאו אותו בדם חדש. גרמו להתלהבות שהחיית הרבה מהספורט. אז עכשיו הם קנו שם. אז מה? קנו שם של גופה שכבר שנים מנסים להחיות אותה. לא עשו כלום.
 

oren shv

New member
הפוך דנן הפוך

קטמ עשו מה שהיו צריכים לעשות, להרוויח לגדול ולהצליח.
זה מה שמצפים מהם.

אתה יכול לא לאהוב את המוצר את הסגנון ואת הצבע, אבל בזכותם עוד איכשהו התחום הזה קיים על כל צורותיו.
אז מירוצי הבאחה היו ממשיכים להתקיים, אבל WEC, DAKAR, ENDUROCROSS, מירוצי אקסטרים, תירות אינדורו
ועוד פורמטים היו פשוט נעלמים בלי הכסף והאנרגיה שקטמ שופכת שם.

דווקא לדעתי אתה צריך לבוא בטענות לייצרן האהוב על שנינו, או בעצם לכל היפנים, שזנחו את התחום.

אם הונדה הוציאה ב 2004 את האופנוע שעד היום עומד בשורה אחת (CRFX) עם מיטב התוצרת האירופאית העכשווית,
אז תאר לך מה הייתה יכולה להוציא היום. תראה את ההתקדמות בין ה 250R של 2004 לזה של היום.
תבין מה אנחנו מפספסים.
אותו הדבר נכון גם לימאה, ועוד יותר לסוזוקי וקאווסאקי שבכלל לא מוציאות גרסאות אוף רואד.

היפנים הרגו את השתי פעימות, וחבל כי מהרבה בחינות זה הפך את התחום לעוד יותר יקר ופחות מושג.
יכול להיות שדגמי הארבע פעימות אכן עושים הכל יותר טוב כמכונה,
אבל שיווקית הם עושים שירות דב לתחום, עם מחירי קניה גבוהים, אחזקה יקרה מסובכת ומפחידה.

בקיצור דנן, את האנרגיה תוציא על היצרן האהוב על שנינו, אם קצת היה לו "פאשן" לתחום כמו שיש לחברה מאוסטריה.
אז לקטמ לא היה כסף לקנות אף אחד, כי הם היו מוכרים פחות מחצי.

בדיוק כמו שקורה בתחום המוטוקרוס, טורינג או אופנועי כביש, שם יש תחרות עם היפנים או במוו ולקטומים קשה.
כך היה יכול להיות גם באינדורו,
 

a c t i v e X

New member
100%. הכלים מדהימים אבל רואים שיש שם

הרבה גרושניקים בהנהלה, שמייצרים לפי מיקוד לפלחי שוק הכי ריווחיים וגדולים, מזניחים נישות אחרות (מה שלא ממש עוזר לשוק לצמוח, אבל דואג שכל דגם שלהם יימכר הרבה), חיסול הדו"פ שלהם, אבזור מעליב....
 

DAN TAL

New member
כאילו מה,בלי KTM לא הייתה רכיבת שטח?


כולם רכבו בשטח עוד לפני ימי KTM.
השטח היה פעיל,הגיעו לכל מקום והיו אפילו מרוצי SIX DAYS, בלי דגם מיוחד(פחחח) עם משולשים מכורסמים ומדבקות.

עכשיו הטענה שלך לגבי ה CRF250X שללא שינויים מרחיקי לכת בין השנתונים,מצליח לעמוד עם מיטב התוצרת האירופאית העכשווית,אז זה רק מחזק את טענתי.
--שאין צורך בכל הבלאגן וההיפר ש KTM מכניסים לשוק.
אפשר לייצר אופנוע טוב אחד ולהתקדם איתו 15 שנים.

מי שמייקר את השוק,זה יצרן שמייצר אין ספור דגמים על נישה אחת,מאבזר אותם יותר מדי ויקר מדי ומייצר הרבה יותר מדי פעילות מסביב.
מישהו צריך לשלם את זה.--מחירי האופנועים עולים.

מי שמייקר את השוק,זה יצרן שלא יודע לייצר אופנוע עם בסיס מספיק טוב,שיחזיק מעל 10 שנים ונאלץ לפתח דגמים מההתחלה שוב ושוב.

מי שמזיק לשוק,זה מי שעושה את כל מה שכתבתי למעלה ועוד וגורם לאחרים לצאת מהשוק,כי המלחמה המיותרת והמטורפת הזו,לא מתאימה להם ונוגדת את תפיסת עולמם.

מי שמפסיד מכל זה,בטווח הארוך (שכבר הגיע ונמצא כאן),זה אנחנו.
אין לנו בשטח סוזוקי,קוואסאקי,עכשיו גם הסקוורנה.

מה יש לנו?

שקיות ממתקים שעושות חורים בשיניים.
מחלקים לנו אותם עם קצת אוכל בריא מסביב,כדי שנרגיש כאילו בריאים,אבל בעצם,הם מרוויחים מהממתקים הכתומים האלה,שבלי לשים לב,אנחנו אוכלים בכמויות.
 

oren shv

New member
דנן יקירי אתה דינזאור.

אם תפיסתך הייתה שלטת היינו עוד יושבים במערות.

אתה אומר שה 250X של 2004 מספיק. אבל שוכח שמה שהביא אותנו לזה זה האמביציה, הרצון לעוד,
לעוד כסף, לכוח זה מה שמזיז את העולם. למה ה XR400 לא הספיק ? וה - XR 250 של 1988 לא הספיק ?
ןהאופנועים ב 1975 לא נסעו בשטח ?

זה גם מה שמניע את הונדה ב MOTOGP. או בשוק פתרונות התחבורה הזולים במזרח.

אז לבוא ולטעון נגד המירוץ הזה זה לא נכון.

להונדה אין תפיסה אחרת בתחומים שמענינים אותה. הם לא פחות דורסניים, לא פחות נצלנים ושואפים לגדול, להרוויח לא פחות מקטמ.

פשוט הם עושים את זה בתחומים אחרים שפחות מעענינים אותנו.

את תחום האנדורו הם פשוט זנחו.

אם באופנועי האנדורו הם היו משקיעים אז ה 250X היה שוקל 10% פחות. שזה נחמד לא ?
ויש עוד בלי סוף תחומים שאפשר לשפר על אופנוע.
 

DAN TAL

New member
טוב.ברור לך שעברת לדמגוגיה.

יש פער עצום בין להשאר במערות לבין קצת להרגע.

ולגבי דורסנות,אני לא מכיר מקרה שבו יצרן אופנועים יפני,רכש יצרן,פירק אותו והשתמש בשמו כמותג.
תקן אותי אם אני טועה.

הם לא צריכים שמות של יצרנים אחרים.
הם גאים בשלהם.
 
למעלה