אלון, האם אתה בטוח שקראת את דברי?!
ג'ינג'י יקר, שתה כוס מים קרים ונסה להירגע קצת
קראתי בעיון רב את דבריך וברשותך, אתה נוטף שנאה ועוינות, שלא לומר התלהמות לשמה, באופן שאינו ראוי כלל וכלל. לכנות אדם כלשהו בתואר "שקרן" בהתבסס על מידע שאינו מדויק, ומתוך ההנחה כי ביצוע המעשה בחשכת הפורום ותוך הסתתרות תחת מעטה של אנונימיות, הוא מעשה של פחדנות וחוסר אומץ לב מוחלט שיש בו כדי להעיד על דבריך כלוקים בחוסר אמינות כבד ונגועים בדמגוגיה זולה לשמה.
מדוע לא לפנות במכתב מסודר ורשמי לכל גורם מוסמך כפי שתמצא לנכון, בשפה נאותה ומכובדת, עם פירוט הקובלנה ובדרישה להתייחסות שודאי תגיע בגישה הנכונה? אם אכן הגעת למסקנה חד-משמעית כי הצדק לצדך, אדרבא, פתח פיך ויאירו דבריך. אבל אנא ממך, שמור על שפה נקיה מכינויים קשים והפגן מעט יותר מקצועיות וענייניות. דובר אגד לא עשה לך כל רע ואני מאמין כי אתה מודע לכך היטב, בהתחשב בכלל נסיבות האירוע שעורר את חמתך. נכון, טעויות קורות וחבל שכך, אבל לשם כך יש הליך פשוט של הסקת מסקנות ולקחים ומניעת הישנות מקרים דומים להבא. בוא בגישה חיובית ותרגיש מיד בהבדל ובבקשה, רב לנו מן הטון ההיסטרי הנודף מדבריך. קצת יותר מתינות, מעט דרך ארץ ושפה נאה עוד לא הזיקו לאיש.
אלון, האם אתה בטוח שקראת את דברי?!
אם קראת את דברי בעיון, אמור נא לי מהיכן האבחנה של "נוטף שנאה ועוינות" ו"התלהמות לשמה"?
בהודעתי הראשונה באשכול כתבתי מדוע בחרתי בכותרת זו, ובהמשך הסברתי את העניין באריכות.
עובדתית, דובר אגד עונה שוב ושוב תשובת טיוח שאינה עולה בקנה אחד עם האמת.
אם התשובה הייתה חד-פעמית, הייתי מניח שאינו מדייק לגמרי מתוך אי שימת לב,
אך בסיפור הנוכחי היו כמה וכמה פניות מגורמים שונים ודובר אגד בחר לחזור על דבריו הבלתי נכונים שוב ושוב!
בדיקה קלה ואמיתית של המקרה ושל הנוהל הנהוג באגד ירושלים הייתה מביאה את מר רטנר למסקנה שדבריו אינם נכונים בעליל,
ושמלבד הנוהל המקובל שלא כדברי תגובתו, קיימים גם פרסומים הסותרים את דבריו במפורש ומופיעים באתרים רשמיים של החברה ושל משרד התחבורה ואף בפרסומי אגד כפי שהבאתי לעיל.
במקרה אני גם מאמין שהדובר הנכבד כן מודע לנוהל המקובל של תיקוף כרטיס אישי עבור שני נוסעים באותה הנסיעה,
כולל אפשרות לנסיעת המשך באוטובוס אחר (ולא ברק"ל) עבור שני הנוסעים!...
דובר אגד אמנם אינו עובד אצלי, אך כלקוח חברת אגד זכותי לקבל תשובות אמיתיות וכנות ולא טיוחים.
אם דובר רשמי בוחר לענות שוב ושוב תשובה כזאת, הרי שהתואר שקרן מגיע לו ביושר.
לגבי הכתיבה כאן, אצלי הפורום אינו נחשב מקום חשוך כדבריך, אלא במה מכובדת להביע בה את דברי וטענותי בדרך בה אני מחליט לנכון למרות שלך זה לא מתאים!!
הפורום אמנם אנונימי כלפי חוץ, אך אני חבר די וותיק כאן ויש כמה חברים נכבדים המכירים אותי מעט, מי בהתכתבות ומי פנים אל פנים.
אם דובר אגד רוצה לתבוע אותי, הוא יכול להגיש בקשה לבית משפט ש'תפוז' יתנו לו את הפרטים שלי.
לגבי הטפת המוסר שהוספת לדבריך, אני מסרב לקבל את הדברים כי הם פשוט לא נוגעים לעניין ולנימת כתיבתי ואתה מוזמן לשומרם לעצמך.
כל הנ"ל זה עוד לפני שנגענו בעצם החוצפה של אותו נהג בעצירת האוטובוס לאחר מספר תחנות, הורדת כל הנוסעים וכליאת הזוג באוטובוס (בדרך לבית חולים!)
וחוסר ההתנצלות על עצם ההתנהגות, שהרי לא מדובר באדם שהתחמק מתשלום, אלא במי שתיקף את כרטיסו ורק לאחר מספר תחנות הנהג "נזכר" שכביכול הוא לא תיקף עבור אשתו.
דובר אגד המייצג את החברה חושב שהלקוח אינו צודק ושנהג יכול לעשות מה בא לו,
הוא סבור שהנוסע צריך לשלם כסף לחינם ולאחר מכן לרדוף אחר הרוח בשביל שקלים בודדים שאולי יואילו באגד להשיב לו ללא כל פיצוי הוגן, רק כי הנהג החליט פתאום,
הוא חושב שכך ניתן להוביל באף ציבור שלם ללא התרעמות ורעש תקשורתי,
הפעם הוא טעה!!! זה הכל.
אם זה מעניין אותך, מכתב מסודר עם כל הפרטים, ההוכחות, הכרטיסים ופרטי עדים אמור היה להשלח (ואולי כבר נשלח) לכל הנוגעים בדבר כולל משרד התחבורה
ואף נשקלת תביעה אזרחית כנגד הנהג והאחראים לו המגבים את מעשיו.
נ.ב. מעניין מה לך ולדובר אגד שבחרת להתקיף אותי אישית בעוד אין לי כל דו"ד איתך?!