מדוע מר רון רטנר משקר ללא בושה

מצב
הנושא נעול.
מדוע מר רון רטנר משקר ללא בושה


מדוע מר רון רטנר משקר ללא בושה


בחרתי בכותרת הנוכחית כי הוא פשוט הגזים ומשום מה הוא סבור שהציבור טיפש.

אצטט כאן מתגובתו לכתבה בעיתון החרדי - 'המודיע', ובהמשך אצרף את כל הפרטים.

באשר למקרה המצער שארע בקו 27 בירושלים. אכן בכרטיס רב קו אישי-פרסונלי, בניגוד לכרטיס רב קו אנונימי, אכן אי אפשר לתקף אותו עבור נוסע אחר, גם לא עבור רעיה, או מישהו מבני המשפחה".

למה לחזור שוב ושוב על שקר שאיננו נכון עובדתית?
האם רטנר חושב שהציבור טיפש?!
 
בוודאי שאפשר

מדוע מר רון רטנר משקר ללא בושה


בחרתי בכותרת הנוכחית כי הוא פשוט הגזים ומשום מה הוא סבור שהציבור טיפש.

אצטט כאן מתגובתו לכתבה בעיתון החרדי - 'המודיע', ובהמשך אצרף את כל הפרטים.

באשר למקרה המצער שארע בקו 27 בירושלים. אכן בכרטיס רב קו אישי-פרסונלי, בניגוד לכרטיס רב קו אנונימי, אכן אי אפשר לתקף אותו עבור נוסע אחר, גם לא עבור רעיה, או מישהו מבני המשפחה".

למה לחזור שוב ושוב על שקר שאיננו נכון עובדתית?
האם רטנר חושב שהציבור טיפש?!
בוודאי שאפשר
הבנות שלי נוסעות באופן קבוע עם רב קו של הגדולה לשניהן באותה נסיעה
 
ברור שזה אפשרי והדבר מופיע בכמה מקומות

בוודאי שאפשר
הבנות שלי נוסעות באופן קבוע עם רב קו של הגדולה לשניהן באותה נסיעה
ברור שזה אפשרי והדבר מופיע בכמה מקומות

בעמוד השאלות והתשובות באתר הרשמי של מערך התחבורה החדש בירושלים:

"אשתי שכחה את הכרטיס בבית. האם אני יכול "לשלם עליה"? התשובה אינה אחידה לנסיעה באוטובוס ולנסיעה ברכבת הקלה.
בנסיעה באוטובוס אם ברשותך "רב-קו" שנטען בכרטיסיה רגילה, תוכל לתקף אותו פעמיים - עבורך ועבור אשתך. גם בני נוער רשאים לתקף את הכרטיס שלהם עבור בני נוער אחרים.
בנסיעה ברכבת הקלה, אין אפשרות נכון להיום לעשות יותר מתיקוף אחד עבור כל כרטיס "רב-קו" ולכן לצורך נסיעה ברכבת הקלה ולכן לא תוכל לתקף את הכרטיס גם עבורך וגם עבור אשתך, אלא אשתך תצטרך לרכוש כרטיס נסיעה בודד במכונת הכירטוס אשר מוצבת ברציף התחנה".

"אני אם לשישה ילדים. האם עליי לרכוש עבורם שישה כרטיסים? התשובה אינה אחידה לנסיעה באוטובוס ולנסיעה ברכבת הקלה.
בנסיעה באוטובוס באמצעות רב קו אינך נדרשת לרכוש "רב-קו" נפרד עבור כל אחד מילדיך. אם ברצונך לנסוע עמם עליך להחזיק ברשותך שני "רב-קו" בלבד. אחד עבורך ואחד נוסף - הטעון בכרטיסיית נוער - עבור ילדיך. למעט ילד מתחת לגיל 5 (הפטור מתשלום). הכרטיסיה תשמש את כולם ועליך לתקף אותה כמספר הילדים החייבים בתשלום.
בנסיעה ברכבת הקלה, אין אפשרות נכון להיום לעשות יותר מתיקוף אחד עבור כל כרטיס "רב-קו" ולכן לצורך נסיעה ברכבת קלה את נדרשת להחזיק כרטיס "רב-קו" טעון בכרטיסיה עבור כל ילד, או לחילופין לרכוש כרטיסי נסיעה חד פעמיים במכונה לרכישת הכרטיסים אשר ברציף התחנה".


http://www.jet.org.il/Web/He/Info/MultilineTariffs/Default.aspx#96
 
והנה אזכור לגבי שימוש מרובה בכרטיסיות

בוודאי שאפשר
הבנות שלי נוסעות באופן קבוע עם רב קו של הגדולה לשניהן באותה נסיעה
והנה אזכור לגבי שימוש מרובה בכרטיסיות
כאן: [URL]http://xn----1hcn5ec.co.il/articles[/URL]

"האם מספר אנשים יכולים להשתמש באותה כרטיסייה?

כן, ניתן לעשות שימוש מרובה בכרטיסיות רגילות ונוער בלבד. אין אפשרות כזאת בכרטיסיות ותיק וזכאי".
 
ואזכור בפייסבוק

בוודאי שאפשר
הבנות שלי נוסעות באופן קבוע עם רב קו של הגדולה לשניהן באותה נסיעה
ואזכור בפייסבוק
/www.facebook.com/egged.israel/posts/10151016928490606" target="_blank" rel="nofollow">https://www.facebook.com/egged.israel/posts/10151016928490606" rel="nofollow" target="blank">https://www.facebook.com/egged.israel/posts/10151016928490606
(אע"פ שרטנר יכול להגיד שכאן מדובר בכרטיסיית מבוגר ברב קו אנונימי...)

"לתשומת לב המשתמשים בכרטיס רב-קו,
החל מיום חמישי 12.7.12 הנהג ינפיק תדפיס רק כאשר יוטען חוזה חדש או כאשר ייעשה שימוש עבור מספר נוסעים בכרטיסייה או בארנק האלקטרוני.

בכל שאר השימושים בכרטיס הרב-קו תופסק הנפקת התדפיסים".
 
מי מחזיק בהגה של 'אגד'?


מדוע מר רון רטנר משקר ללא בושה


בחרתי בכותרת הנוכחית כי הוא פשוט הגזים ומשום מה הוא סבור שהציבור טיפש.

אצטט כאן מתגובתו לכתבה בעיתון החרדי - 'המודיע', ובהמשך אצרף את כל הפרטים.

באשר למקרה המצער שארע בקו 27 בירושלים. אכן בכרטיס רב קו אישי-פרסונלי, בניגוד לכרטיס רב קו אנונימי, אכן אי אפשר לתקף אותו עבור נוסע אחר, גם לא עבור רעיה, או מישהו מבני המשפחה".

למה לחזור שוב ושוב על שקר שאיננו נכון עובדתית?
האם רטנר חושב שהציבור טיפש?!
מי מחזיק בהגה של 'אגד'?

קצת רקע:

בתקופה האחרונה היו מספר מקרים שהעכירו את האווירה ביחסים בין חברת 'אגד' לציבור החרדי.

זה החל בקמפיין מגזרי אומלל שהאשים את הציבור החרדי באי תשלום עבור נסיעות באופן תדיר ומורגל,
קמפיין אשר גרר בעקבותיו זעם רב מצד אנשים רבים במגזר שהרגישו שלא בנוח (בלשון המעטה) עם האשמה כה חמורה,
ואחרים שנפגעו מצורת ורמת הקמפיין עצמו שפנה לציבור בסיסמאות מזלזלות ולא בדרך מכובדת.

בהמשך ארעו עוד מספר מקרים כששניים מהם תפסו כותרות;
נהג אגד בבית שמש שהזמין משטרה לזוג שביקש מאשה לעבור מקום,
ונהג אגד שכלא זוג חרדי באוטובוס בשל ויכוח על תשלום בכרטיס מעבר.

המקרים המובאים לעיל היו נעלמים ונשכחים די מהר, לו דובר אגד היה משכיל לנהל אותם בצורה הנכונה.
אלא שמר רטנר בחר לריב ולהתעמת עם הציבור באמירות ותגובות מרגיזות ובלתי מקצועיות ובכך גרם לשלהוב הרוחות.

זה החל בראיון מאשים בו הוא התלהם ואמר דברים חמורים ביותר:
הראיון להורדה - http://www.f2h.co.il/a0juqm4f6n1t
"זאת תופעה חדשה... בשנה וחצי האחרונות!
מתוך ה51 נוסעים 27 לא משלמים.....
מדובר על קומץ המונה אלפים בכל הארץ....
יש נתונים... זה מתועד... שעות וימים...
הגניבות בכל הארץ... ממירון עד אופקים וכו'
אצל ערבים אין כזו תופעה(בגלל שהם לא נוסעים באגד....ו..)אלו שנוסעים משלימים.


והמשיך במקרה שארע לפני שבועיים שלושה בו נהג כלא זוג באוטובוס,
וגם הפעם בחר דובר אגד להגיב בדרך גסה מתלהמת ומתעלמת מהשערוריה.

בעיתון החרדי 'המודיע' החליטו שהפעם הוגדשה הסאה, והכינו כתבה על המקרה האחרון ועל הדרך עוד כמה - ולהלן הכתבה.

(נ.ב. וגילוי נאות: אם בתחילה חשבתי ואמרתי לעצמי שבמקרה האחרון מדובר בזוג עקשן וטיפש מול נהג עקשן וטיפש, הרי שבימים האחרונים נודע לי שבעל המקרה האחרון הוא ידיד אישי שלי, ובירור מעמיק מולו הביאני למסקנה שדובר אגד פשוט משקר במצח נחושה וללא בושה גם בפרטי המקרה עצמו, וממש לא ברור לי מה מניעיו ומה יצא לו מהתנהגות זו).
 
עמוד 1

מדוע מר רון רטנר משקר ללא בושה


בחרתי בכותרת הנוכחית כי הוא פשוט הגזים ומשום מה הוא סבור שהציבור טיפש.

אצטט כאן מתגובתו לכתבה בעיתון החרדי - 'המודיע', ובהמשך אצרף את כל הפרטים.

באשר למקרה המצער שארע בקו 27 בירושלים. אכן בכרטיס רב קו אישי-פרסונלי, בניגוד לכרטיס רב קו אנונימי, אכן אי אפשר לתקף אותו עבור נוסע אחר, גם לא עבור רעיה, או מישהו מבני המשפחה".

למה לחזור שוב ושוב על שקר שאיננו נכון עובדתית?
האם רטנר חושב שהציבור טיפש?!
עמוד 1
דובר אגד הפך לשופט וכבר החליט מי צודק בסיפור.

כמובן שהוא לא שוכח לציין שהנוסע "לא שילם עבור אשתו מתוקף העובדה שכרטיס הרב קו הינו אישי ולא ניתן להעברה"!!!
 
עמוד 2

מדוע מר רון רטנר משקר ללא בושה


בחרתי בכותרת הנוכחית כי הוא פשוט הגזים ומשום מה הוא סבור שהציבור טיפש.

אצטט כאן מתגובתו לכתבה בעיתון החרדי - 'המודיע', ובהמשך אצרף את כל הפרטים.

באשר למקרה המצער שארע בקו 27 בירושלים. אכן בכרטיס רב קו אישי-פרסונלי, בניגוד לכרטיס רב קו אנונימי, אכן אי אפשר לתקף אותו עבור נוסע אחר, גם לא עבור רעיה, או מישהו מבני המשפחה".

למה לחזור שוב ושוב על שקר שאיננו נכון עובדתית?
האם רטנר חושב שהציבור טיפש?!
עמוד 2

אי יעילות, לא שנאה

שימו לב לדברי בכיר במשרד התחבורה!
 
עמוד 3

מדוע מר רון רטנר משקר ללא בושה


בחרתי בכותרת הנוכחית כי הוא פשוט הגזים ומשום מה הוא סבור שהציבור טיפש.

אצטט כאן מתגובתו לכתבה בעיתון החרדי - 'המודיע', ובהמשך אצרף את כל הפרטים.

באשר למקרה המצער שארע בקו 27 בירושלים. אכן בכרטיס רב קו אישי-פרסונלי, בניגוד לכרטיס רב קו אנונימי, אכן אי אפשר לתקף אותו עבור נוסע אחר, גם לא עבור רעיה, או מישהו מבני המשפחה".

למה לחזור שוב ושוב על שקר שאיננו נכון עובדתית?
האם רטנר חושב שהציבור טיפש?!
עמוד 3


תגובה, ותגובה לתגובה.

הדובר חוזר שוב על השטות שאי אפשר לשלם ברב קו אישי עבור שניים.

אגב, האם משרד התחבורה אכן קונס חברות תחבורה במיליוני שקלים בגין אי תשלום של נוסעים?!
 
עמוד 4

מדוע מר רון רטנר משקר ללא בושה


בחרתי בכותרת הנוכחית כי הוא פשוט הגזים ומשום מה הוא סבור שהציבור טיפש.

אצטט כאן מתגובתו לכתבה בעיתון החרדי - 'המודיע', ובהמשך אצרף את כל הפרטים.

באשר למקרה המצער שארע בקו 27 בירושלים. אכן בכרטיס רב קו אישי-פרסונלי, בניגוד לכרטיס רב קו אנונימי, אכן אי אפשר לתקף אותו עבור נוסע אחר, גם לא עבור רעיה, או מישהו מבני המשפחה".

למה לחזור שוב ושוב על שקר שאיננו נכון עובדתית?
האם רטנר חושב שהציבור טיפש?!
עמוד 4
המסקנה העצובה
 
האם לאיש אין מה להגיב בעניין?!

מדוע מר רון רטנר משקר ללא בושה


בחרתי בכותרת הנוכחית כי הוא פשוט הגזים ומשום מה הוא סבור שהציבור טיפש.

אצטט כאן מתגובתו לכתבה בעיתון החרדי - 'המודיע', ובהמשך אצרף את כל הפרטים.

באשר למקרה המצער שארע בקו 27 בירושלים. אכן בכרטיס רב קו אישי-פרסונלי, בניגוד לכרטיס רב קו אנונימי, אכן אי אפשר לתקף אותו עבור נוסע אחר, גם לא עבור רעיה, או מישהו מבני המשפחה".

למה לחזור שוב ושוב על שקר שאיננו נכון עובדתית?
האם רטנר חושב שהציבור טיפש?!
האם לאיש אין מה להגיב בעניין?!


אני מחפש הסבר הגיוני לעקשנותו של דובר אגד
 

alonsit1

New member
ג'ינג'י יקר, שתה כוס מים קרים ונסה להירגע קצת

מדוע מר רון רטנר משקר ללא בושה


בחרתי בכותרת הנוכחית כי הוא פשוט הגזים ומשום מה הוא סבור שהציבור טיפש.

אצטט כאן מתגובתו לכתבה בעיתון החרדי - 'המודיע', ובהמשך אצרף את כל הפרטים.

באשר למקרה המצער שארע בקו 27 בירושלים. אכן בכרטיס רב קו אישי-פרסונלי, בניגוד לכרטיס רב קו אנונימי, אכן אי אפשר לתקף אותו עבור נוסע אחר, גם לא עבור רעיה, או מישהו מבני המשפחה".

למה לחזור שוב ושוב על שקר שאיננו נכון עובדתית?
האם רטנר חושב שהציבור טיפש?!
ג'ינג'י יקר, שתה כוס מים קרים ונסה להירגע קצת
קראתי בעיון רב את דבריך וברשותך, אתה נוטף שנאה ועוינות, שלא לומר התלהמות לשמה, באופן שאינו ראוי כלל וכלל. לכנות אדם כלשהו בתואר "שקרן" בהתבסס על מידע שאינו מדויק, ומתוך ההנחה כי ביצוע המעשה בחשכת הפורום ותוך הסתתרות תחת מעטה של אנונימיות, הוא מעשה של פחדנות וחוסר אומץ לב מוחלט שיש בו כדי להעיד על דבריך כלוקים בחוסר אמינות כבד ונגועים בדמגוגיה זולה לשמה.

מדוע לא לפנות במכתב מסודר ורשמי לכל גורם מוסמך כפי שתמצא לנכון, בשפה נאותה ומכובדת, עם פירוט הקובלנה ובדרישה להתייחסות שודאי תגיע בגישה הנכונה? אם אכן הגעת למסקנה חד-משמעית כי הצדק לצדך, אדרבא, פתח פיך ויאירו דבריך. אבל אנא ממך, שמור על שפה נקיה מכינויים קשים והפגן מעט יותר מקצועיות וענייניות. דובר אגד לא עשה לך כל רע ואני מאמין כי אתה מודע לכך היטב, בהתחשב בכלל נסיבות האירוע שעורר את חמתך. נכון, טעויות קורות וחבל שכך, אבל לשם כך יש הליך פשוט של הסקת מסקנות ולקחים ומניעת הישנות מקרים דומים להבא. בוא בגישה חיובית ותרגיש מיד בהבדל ובבקשה, רב לנו מן הטון ההיסטרי הנודף מדבריך. קצת יותר מתינות, מעט דרך ארץ ושפה נאה עוד לא הזיקו לאיש.
 
אלון, האם אתה בטוח שקראת את דברי?!

ג'ינג'י יקר, שתה כוס מים קרים ונסה להירגע קצת
קראתי בעיון רב את דבריך וברשותך, אתה נוטף שנאה ועוינות, שלא לומר התלהמות לשמה, באופן שאינו ראוי כלל וכלל. לכנות אדם כלשהו בתואר "שקרן" בהתבסס על מידע שאינו מדויק, ומתוך ההנחה כי ביצוע המעשה בחשכת הפורום ותוך הסתתרות תחת מעטה של אנונימיות, הוא מעשה של פחדנות וחוסר אומץ לב מוחלט שיש בו כדי להעיד על דבריך כלוקים בחוסר אמינות כבד ונגועים בדמגוגיה זולה לשמה.

מדוע לא לפנות במכתב מסודר ורשמי לכל גורם מוסמך כפי שתמצא לנכון, בשפה נאותה ומכובדת, עם פירוט הקובלנה ובדרישה להתייחסות שודאי תגיע בגישה הנכונה? אם אכן הגעת למסקנה חד-משמעית כי הצדק לצדך, אדרבא, פתח פיך ויאירו דבריך. אבל אנא ממך, שמור על שפה נקיה מכינויים קשים והפגן מעט יותר מקצועיות וענייניות. דובר אגד לא עשה לך כל רע ואני מאמין כי אתה מודע לכך היטב, בהתחשב בכלל נסיבות האירוע שעורר את חמתך. נכון, טעויות קורות וחבל שכך, אבל לשם כך יש הליך פשוט של הסקת מסקנות ולקחים ומניעת הישנות מקרים דומים להבא. בוא בגישה חיובית ותרגיש מיד בהבדל ובבקשה, רב לנו מן הטון ההיסטרי הנודף מדבריך. קצת יותר מתינות, מעט דרך ארץ ושפה נאה עוד לא הזיקו לאיש.
אלון, האם אתה בטוח שקראת את דברי?!

אם קראת את דברי בעיון, אמור נא לי מהיכן האבחנה של "נוטף שנאה ועוינות" ו"התלהמות לשמה"?

בהודעתי הראשונה באשכול כתבתי מדוע בחרתי בכותרת זו, ובהמשך הסברתי את העניין באריכות.

עובדתית, דובר אגד עונה שוב ושוב תשובת טיוח שאינה עולה בקנה אחד עם האמת.
אם התשובה הייתה חד-פעמית, הייתי מניח שאינו מדייק לגמרי מתוך אי שימת לב,
אך בסיפור הנוכחי היו כמה וכמה פניות מגורמים שונים ודובר אגד בחר לחזור על דבריו הבלתי נכונים שוב ושוב!

בדיקה קלה ואמיתית של המקרה ושל הנוהל הנהוג באגד ירושלים הייתה מביאה את מר רטנר למסקנה שדבריו אינם נכונים בעליל,
ושמלבד הנוהל המקובל שלא כדברי תגובתו, קיימים גם פרסומים הסותרים את דבריו במפורש ומופיעים באתרים רשמיים של החברה ושל משרד התחבורה ואף בפרסומי אגד כפי שהבאתי לעיל.
במקרה אני גם מאמין שהדובר הנכבד כן מודע לנוהל המקובל של תיקוף כרטיס אישי עבור שני נוסעים באותה הנסיעה,
כולל אפשרות לנסיעת המשך באוטובוס אחר (ולא ברק"ל) עבור שני הנוסעים!...

דובר אגד אמנם אינו עובד אצלי, אך כלקוח חברת אגד זכותי לקבל תשובות אמיתיות וכנות ולא טיוחים.
אם דובר רשמי בוחר לענות שוב ושוב תשובה כזאת, הרי שהתואר שקרן מגיע לו ביושר.


לגבי הכתיבה כאן, אצלי הפורום אינו נחשב מקום חשוך כדבריך, אלא במה מכובדת להביע בה את דברי וטענותי בדרך בה אני מחליט לנכון למרות שלך זה לא מתאים!!
הפורום אמנם אנונימי כלפי חוץ, אך אני חבר די וותיק כאן ויש כמה חברים נכבדים המכירים אותי מעט, מי בהתכתבות ומי פנים אל פנים.
אם דובר אגד רוצה לתבוע אותי, הוא יכול להגיש בקשה לבית משפט ש'תפוז' יתנו לו את הפרטים שלי.

לגבי הטפת המוסר שהוספת לדבריך, אני מסרב לקבל את הדברים כי הם פשוט לא נוגעים לעניין ולנימת כתיבתי ואתה מוזמן לשומרם לעצמך.

כל הנ"ל זה עוד לפני שנגענו בעצם החוצפה של אותו נהג בעצירת האוטובוס לאחר מספר תחנות, הורדת כל הנוסעים וכליאת הזוג באוטובוס (בדרך לבית חולים!)
וחוסר ההתנצלות על עצם ההתנהגות, שהרי לא מדובר באדם שהתחמק מתשלום, אלא במי שתיקף את כרטיסו ורק לאחר מספר תחנות הנהג "נזכר" שכביכול הוא לא תיקף עבור אשתו.

דובר אגד המייצג את החברה חושב שהלקוח אינו צודק ושנהג יכול לעשות מה בא לו,
הוא סבור שהנוסע צריך לשלם כסף לחינם ולאחר מכן לרדוף אחר הרוח בשביל שקלים בודדים שאולי יואילו באגד להשיב לו ללא כל פיצוי הוגן, רק כי הנהג החליט פתאום,
הוא חושב שכך ניתן להוביל באף ציבור שלם ללא התרעמות ורעש תקשורתי,
הפעם הוא טעה!!! זה הכל.

אם זה מעניין אותך, מכתב מסודר עם כל הפרטים, ההוכחות, הכרטיסים ופרטי עדים אמור היה להשלח (ואולי כבר נשלח) לכל הנוגעים בדבר כולל משרד התחבורה
ואף נשקלת תביעה אזרחית כנגד הנהג והאחראים לו המגבים את מעשיו.


נ.ב. מעניין מה לך ולדובר אגד שבחרת להתקיף אותי אישית בעוד אין לי כל דו"ד איתך?!
 

cwen

New member
אתמול היה דבר דומה באוטובוס של דן

מדוע מר רון רטנר משקר ללא בושה


בחרתי בכותרת הנוכחית כי הוא פשוט הגזים ומשום מה הוא סבור שהציבור טיפש.

אצטט כאן מתגובתו לכתבה בעיתון החרדי - 'המודיע', ובהמשך אצרף את כל הפרטים.

באשר למקרה המצער שארע בקו 27 בירושלים. אכן בכרטיס רב קו אישי-פרסונלי, בניגוד לכרטיס רב קו אנונימי, אכן אי אפשר לתקף אותו עבור נוסע אחר, גם לא עבור רעיה, או מישהו מבני המשפחה".

למה לחזור שוב ושוב על שקר שאיננו נכון עובדתית?
האם רטנר חושב שהציבור טיפש?!
אתמול היה דבר דומה באוטובוס של דן
על האוטובוס שעליתי עלו שתי חברות. אחת העבירה רב קו, השניה ניסתה להכנס עם הכרטיס מהאוטובוס הקודם, כי החברה שילמה על שתיהן ברב קו.
הנהג הסביר לה שהוא לא יכול לתת לה להכנס עם הכרטיס, והוא חייב שהיא תעביר רב קו. היא ניסתה לומר שהנהג באוטובוס הקודם אמר שאפשר לעבור עם הכרטיס, אבל בסוף נאלצה לשלם במזומן על הנסיעה.

אולי העניין הוא שאין שום בעיה לשלם עבור נסיעה אחת ברב קו של מישהו אחר, אבל אז לכרטיס השני אין זכות מעבר במשך 90 דקות?
 
מהסיבה הפשוטה שהעברת הרב קו בפעם השניה

אתמול היה דבר דומה באוטובוס של דן
על האוטובוס שעליתי עלו שתי חברות. אחת העבירה רב קו, השניה ניסתה להכנס עם הכרטיס מהאוטובוס הקודם, כי החברה שילמה על שתיהן ברב קו.
הנהג הסביר לה שהוא לא יכול לתת לה להכנס עם הכרטיס, והוא חייב שהיא תעביר רב קו. היא ניסתה לומר שהנהג באוטובוס הקודם אמר שאפשר לעבור עם הכרטיס, אבל בסוף נאלצה לשלם במזומן על הנסיעה.

אולי העניין הוא שאין שום בעיה לשלם עבור נסיעה אחת ברב קו של מישהו אחר, אבל אז לכרטיס השני אין זכות מעבר במשך 90 דקות?
מהסיבה הפשוטה שהעברת הרב קו בפעם השניה
זה לא מחייב תשלום, זה מנצל את ה90 דקות מעבר.

אז מצד אחד מנצלים את ה90 דקות באמצעות הרב קו, ומצד שני טוענים שהכרטיס שיצא מהמכשיר גם הוא מקנה 90 דקות.

אבל שוכחים שאלה אותם 90 דקות
 

cwen

New member
אבל היא קנתה שני כרטיסים

מהסיבה הפשוטה שהעברת הרב קו בפעם השניה
זה לא מחייב תשלום, זה מנצל את ה90 דקות מעבר.

אז מצד אחד מנצלים את ה90 דקות באמצעות הרב קו, ומצד שני טוענים שהכרטיס שיצא מהמכשיר גם הוא מקנה 90 דקות.

אבל שוכחים שאלה אותם 90 דקות
אבל היא קנתה שני כרטיסים
הבחורה עם הרב קו הוציאה ממנו שני כרטיסים. היא שילמה פעמיים. ועדיין, רק על כרטיס אחד היתה לה אפשרות לעבור אוטובוס במסגרת 90 דקות.
 
אם זה המקרה.

אבל היא קנתה שני כרטיסים
הבחורה עם הרב קו הוציאה ממנו שני כרטיסים. היא שילמה פעמיים. ועדיין, רק על כרטיס אחד היתה לה אפשרות לעבור אוטובוס במסגרת 90 דקות.
אם זה המקרה.
אז כנראה משהו דפוק בתוכנה.

הנהג אמור להראות שיש שתי נסיעות ברב קו, לפחות בתיאוריה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה