מדוע מר רון רטנר משקר ללא בושה

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
זה בדיוק מה שקרה בקו 27 של אגד בירושלים.

אתמול היה דבר דומה באוטובוס של דן
על האוטובוס שעליתי עלו שתי חברות. אחת העבירה רב קו, השניה ניסתה להכנס עם הכרטיס מהאוטובוס הקודם, כי החברה שילמה על שתיהן ברב קו.
הנהג הסביר לה שהוא לא יכול לתת לה להכנס עם הכרטיס, והוא חייב שהיא תעביר רב קו. היא ניסתה לומר שהנהג באוטובוס הקודם אמר שאפשר לעבור עם הכרטיס, אבל בסוף נאלצה לשלם במזומן על הנסיעה.

אולי העניין הוא שאין שום בעיה לשלם עבור נסיעה אחת ברב קו של מישהו אחר, אבל אז לכרטיס השני אין זכות מעבר במשך 90 דקות?
זה בדיוק מה שקרה בקו 27 של אגד בירושלים.
כמה פעמים יצא לי לנסוע בקווי אגד ודן בגוש דן בעיקר וכשמישהו או מישהי רצו "לנקב" פעמיים בכרטיסיה הנהג יידע אותם שאם הם הולכים לבצע נסיעת המשך, על כרטיס אחד הם יחוייבו מחדש.

כל זה, כי הרב קו לא יכול לשמור שתי נסיעות בו זמנית מאותו החוזה כנסיעות המשך. זה עובד כך:

1. הורדת נסיעה אחת בכרטיסיה - מתחיל מונה הזמן של ה90 דקות.
2. הורדת שוב נסיעה בטרם עברו 90 דקות - המונה מתאפס ומתחיל 90 דקות מחדש בעבור הניקוב האחרון בלבד.

ככה זה גם בערך צבור.

הפתרון לכך בגוש דן יכול להיות ואני מסייג את דבריי כי לא בדקתי את זה; טעינת כרטיסיה לצד טעינת ערך צבור. אז אולי יפעלו שני מונים של 90 דקות, האחד בעבור הכרטיסיה והשני בעבור הערך צבור.

טעינת שתי כרטיסיות לא תעזור כי עד שלא נגמרת כרטיסיה אחת, לא מופיעה הבאה אחריה ממה שהבנתי (כשהן באותו קוד נסיעה).
 

cwen

New member
הפתרון כנראה הוא להחזיק רב קו רזרבי

זה בדיוק מה שקרה בקו 27 של אגד בירושלים.
כמה פעמים יצא לי לנסוע בקווי אגד ודן בגוש דן בעיקר וכשמישהו או מישהי רצו "לנקב" פעמיים בכרטיסיה הנהג יידע אותם שאם הם הולכים לבצע נסיעת המשך, על כרטיס אחד הם יחוייבו מחדש.

כל זה, כי הרב קו לא יכול לשמור שתי נסיעות בו זמנית מאותו החוזה כנסיעות המשך. זה עובד כך:

1. הורדת נסיעה אחת בכרטיסיה - מתחיל מונה הזמן של ה90 דקות.
2. הורדת שוב נסיעה בטרם עברו 90 דקות - המונה מתאפס ומתחיל 90 דקות מחדש בעבור הניקוב האחרון בלבד.

ככה זה גם בערך צבור.

הפתרון לכך בגוש דן יכול להיות ואני מסייג את דבריי כי לא בדקתי את זה; טעינת כרטיסיה לצד טעינת ערך צבור. אז אולי יפעלו שני מונים של 90 דקות, האחד בעבור הכרטיסיה והשני בעבור הערך צבור.

טעינת שתי כרטיסיות לא תעזור כי עד שלא נגמרת כרטיסיה אחת, לא מופיעה הבאה אחריה ממה שהבנתי (כשהן באותו קוד נסיעה).
הפתרון כנראה הוא להחזיק רב קו רזרבי
ואם אנחנו רוצים להסיע אורח, להשתמש ברזרבי.
 

olli3

New member
מנהל
עדיף אנונימי לטעמי וזהו.

הפתרון כנראה הוא להחזיק רב קו רזרבי
ואם אנחנו רוצים להסיע אורח, להשתמש ברזרבי.
עדיף אנונימי לטעמי וזהו.
בשביל שימוש בכרטיסיה לנוסע רגיל שגם ככה לא זכאי להנחות, זה הכי עדיף.

למה? כי מסיבה כלשהי אסור להנפיק שני רב קו על אותו בן אדם ואם מבקר יעלה ויראה שני כרטיסי רב קו ששייכים לאותו הבן אדם, אני לא יודע אם הוא יעשה משהו או לא יעשה כלום.

לכן, אנונימי הוא הפתרון הפשוט לטעמי.
 
אולי, בירושלים זה לא עובד כך!

זה בדיוק מה שקרה בקו 27 של אגד בירושלים.
כמה פעמים יצא לי לנסוע בקווי אגד ודן בגוש דן בעיקר וכשמישהו או מישהי רצו "לנקב" פעמיים בכרטיסיה הנהג יידע אותם שאם הם הולכים לבצע נסיעת המשך, על כרטיס אחד הם יחוייבו מחדש.

כל זה, כי הרב קו לא יכול לשמור שתי נסיעות בו זמנית מאותו החוזה כנסיעות המשך. זה עובד כך:

1. הורדת נסיעה אחת בכרטיסיה - מתחיל מונה הזמן של ה90 דקות.
2. הורדת שוב נסיעה בטרם עברו 90 דקות - המונה מתאפס ומתחיל 90 דקות מחדש בעבור הניקוב האחרון בלבד.

ככה זה גם בערך צבור.

הפתרון לכך בגוש דן יכול להיות ואני מסייג את דבריי כי לא בדקתי את זה; טעינת כרטיסיה לצד טעינת ערך צבור. אז אולי יפעלו שני מונים של 90 דקות, האחד בעבור הכרטיסיה והשני בעבור הערך צבור.

טעינת שתי כרטיסיות לא תעזור כי עד שלא נגמרת כרטיסיה אחת, לא מופיעה הבאה אחריה ממה שהבנתי (כשהן באותו קוד נסיעה).
אולי, בירושלים זה לא עובד כך!

איני איש תוכנה ואינני יודע איך זה עובד במכשיר, אך כמה וכמה פעמים השתמשתי בנסיעות המשך ברב קו בתיקוף כפול עבור נוסע נוסף שנסע איתי גם בנסיעה הראשונה.

באופן הפעולה קיים הבדל בין נהגים שונים, חלקם יודעים לחייב תיקוף כפול באופן מיידי, ואילו אחרים מתקפים נסיעה אחת ומבטלים ורק אז מתקפים כפול.
הבדל הנובע אולי מחוסר ידע בתפעול ואולי מגרסת תוכנה שונה.

בנסיעת ההמשך הפעולה נעשית באופן דומה, וזה דבר שקורה בקווי האוטובוסים בירושלים עשרות\מאות פעמים ביום.

מכשירי התיקוף של הרק"ל אינם יודעי לזהות נסיעת המשך כפולה לא בנסיעה ראשונה ולא בנסיעת המשך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה