הקרדיטים שלנווו

שניה לפני שיוצאים למקדימים..


שכחתי את מסיבת הרווקות =)

טוב אז היינו 12 בנות במסיבת הרווקות שלי. אני הכנתי את הרשימה לחברות שארגנו את המסיבה.. וכל השאר היה לי הפתעה!!
ביקשתי מראש שאני לא מוכנה שיוציאו הרבה כספים ושאני רוצה להשתתף איתן בהוצאות.. ושכמובן יש את הדירה שלי שפנויה לשם כך.. אחרי וויכוחים רבים.. הוחלט שאני אהיה אחראית רק על השתיה החריפה.
את המסיבה הן החליטו לעשות בנתניה בווילה (מלאה בחדרים), עם גקוזי ענק בחוץ. הווילה היתה באמת מדהימה ביופייה! ולהפתעתי כל הבנות שהיו ברשימה הגיעו!!
הן הכינו כל מיני משחקי בנות, משחקי שתיה, צילמו את שי עונה על שאלות.. היה מצחיק וממש כייפי. היה ממש כיף לראות את כל החברות שלי יחד במקום אחד, ולמרות שהיו חלק שלא הכירו כולן ישר התחברו והיתה הרגשה ממש טובה!!!

הן באמת השקיעו בשבילי ואני מודה להן מכל הלב...

הכנתי להן מתנות תודה קטנות שקניתי בללין לכל אחת סט 4 צלליות וחמאת גוף שנארזו יפה ע"י המוכרת החמודה בללין. הבנות ממש התלהבו
 
מקדימיםםםםם


התכנון הראשוני לצילומי המקדימים היה שנצתלם עם הסוסים של סבי ז"ל שעכשיו בחזקתו של דוד שלי. ההורים של הצטלמו עם הסוסים בחוף הים בגבעת אולגה.. ואני מגיל קטן חלמתי להצטלם בדיוק כמותם.. עם תוספת קטנה- העגלה של סבא שלי שאותה היה רותם לאחד הסוסים ויוצא לטייל ולאסוף לחם לסוסים. ממש כמה ימים לפני החתונה דוד שלי הודיעה לי שהסוס היחיד שיודע לרכב עם עגלה פצע את רגלו ולא יוכל להיות בצילומים.

התבעסתי מאוד כשהבנתי שרעיון הסוסים ירד מהפרק. אבל למזלי בעמק יזרעאל לא חסרים מקומות יפים. ובסוף מרץ תחילת אפריל העמק בשיא תפארתו. לבסוף החלטנו להצטלם ב "גן יאיר" גן יפיפה בקיבוץ גבת לזכרו של יאיר צפריר שנפל באחת ממלחמות ישראל.

הגן בסגנון סיני כזה.. הוא גדול מאוד והבנתי שניתן לערוך שם גם אירועים בעלות לא יקרה.
 
הצלם


AZ צלמים. אביעד זמיר וחבורתו- לירוי, ומאיר.

צעירים, מוכשרים ושירותיים בטירוף. יום הצילומים איתם פשוט הפך ליום משעשע ומצחיק. אביעד השקיע בטירוף. וצילם אותנו ווידאו גם בזמן הנסיעה בעזרת מצלמה מיוחדת מן גאג'ט חדש- הוא הדביק אותה לחלון הרכב וכל פעם שהיה רמזור הוא יצא מהאוטו שלו ובזריזות שינה את זווית הצילום, אני מאד מסוקרנת לראות איך זה יצא.. ומחכה לקבל כבר את הווידאו!!

הסתובבנו בין הרבה צלמים.. וכולם הציעו פחות או יותר את אותם הדברים.. אבל כשראיתי את העבודות שלהם, ובמיוחד את הווידאו המושקע הכולל קליפ פרומו. ופורומו לפני כל חלק בסרט, עריכות מתקדמות, וווידאו ארט שקנה אותי לגמרי ידעתי ישר שזה זה!!!
 
גן האירועים- יער הפקאן!!

טוב אז ככה, גם כאן עברנו קברת דרך לא קטנה, חיפשנו אולמות באיזור פרדס חנה- חדרה. ראינו הרבה גני אירועים אבל יער הפקאן היה המרשים ביותר בעיני. ואפילו כמעט כבר סגרנו בפנינת הברון. אבל בסופו של דבר למרות הבדלי המחירים המשמעותיים סגרנו ביער הפקאן ובדיעבד כל המשפחה שמחה על החחלטה!! קיבלנו יחס אישי וחם, אכפתיות וזמינות. אבא שלי הוא לא בן אדם קל (רס"ר לשעבר) וחייב שהכל יהיה מושלם,אסתטי, נקי ומסודר, הוא לא וויתר להם והם עמדו בכל דרישותיו =)

מצורפת תמונה
 
העיצוב והטוליפים בשולחנות
|כלנית

בהתחלה חשבתי להוסיף רק שנדלירים על השולחנות, אבל אבא שלי התעקש גם להוסיף פרחים.. ולא נותר לי אלא להודות לו.. זה יצא פשוט מרהיב!!
 
החופה


אין לי עוד מה להוסיף... היא היתה פשוט יפייפיה. ותתפלאו מלבד הפרחים למעלה.. זהו עיצוב סטנדרטי של המקום =)
 

lady midnight1

New member
ברור!

רק אני פה כרגע, כי אני בארה"ב ובישראל עכשיו 2 וחצי בלילה

מאיפה הטבעות?
 
למעלה