HOLA CHIKOS אני חדסה פה
L liorebelde New member 26/4/04 #2 אוי שכחתי ../images/Emo6.gif רציתי לשאול אם מישהו יכול לשלוח לי את השיר "רכבת השמיים" של סולדד (שאלוהים ושליחו משה יברכו אותו) (לא שאני דוסית או משהו) [email protected]
אוי שכחתי ../images/Emo6.gif רציתי לשאול אם מישהו יכול לשלוח לי את השיר "רכבת השמיים" של סולדד (שאלוהים ושליחו משה יברכו אותו) (לא שאני דוסית או משהו) [email protected]
T The £unky §tar New member 26/4/04 #3 ../images/Emo14.gif../images/Emo166.gifברוכה הבאה../images/Emo70.gif נ"ש קטנטן- עוד תמונות מהקינסה של נדיה שאני לא יודעת אם ראיתם
../images/Emo14.gif../images/Emo166.gifברוכה הבאה../images/Emo70.gif נ"ש קטנטן- עוד תמונות מהקינסה של נדיה שאני לא יודעת אם ראיתם
T The £unky §tar New member 26/4/04 #5 ../images/Emo14.gif../images/Emo166.gif וסורי, אין לי את השיר (תמונה אחרונה)
A aviv lo 506 New member 26/4/04 #9 הנה ליז במסיבת ה 15 שלה ולו עשתה כזה במועדון שהיה מלא סרטונים כי צלמו את זה לטלויזיות לא זוכרים??? שהראו שפליפה היה עם אחת
הנה ליז במסיבת ה 15 שלה ולו עשתה כזה במועדון שהיה מלא סרטונים כי צלמו את זה לטלויזיות לא זוכרים??? שהראו שפליפה היה עם אחת
ס ספיר לופילטו New member 26/4/04 #29 אתה טועה רועי ובגדולללללללל לו עשתה מסיבה של יומולדת ה 16 שלה משום מה ב 15 היא לא עשתה כלום..