HOLA CHIKOS אני חדסה פה

liorebelde

New member
אוי שכחתי ../images/Emo6.gif

רציתי לשאול אם מישהו יכול לשלוח לי את השיר "רכבת השמיים" של סולדד (שאלוהים ושליחו משה יברכו אותו) (לא שאני דוסית או משהו) [email protected]
 
../images/Emo14.gif../images/Emo166.gifברוכה הבאה../images/Emo70.gif

נ"ש קטנטן- עוד תמונות מהקינסה של נדיה שאני לא יודעת אם ראיתם
 

aviv lo 506

New member
היא לא יפה ככה

ליז קמי ולו היו בהרבה יותר יפות ביומולדת 15 שלהן
 

aviv lo 506

New member
הנה ליז במסיבת ה 15 שלה

ולו עשתה כזה במועדון שהיה מלא סרטונים כי צלמו את זה לטלויזיות לא זוכרים??? שהראו שפליפה היה עם אחת
 
אתה טועה רועי ובגדולללללללל

לו עשתה מסיבה של יומולדת ה 16 שלה משום מה ב 15 היא לא עשתה כלום..
 
למעלה