גראסיס
מ מעיןאוריירו New member 26/4/04 #13 מה זה קינסה? יש לי מלא תמונות ישנות של קמי.. יכול להיות שיש לי.. אבל מה זה קינסה? כדי לדעת מה לחפש
מ מתה ע ל פליפה New member 26/4/04 #15 כנסי... זה משו כמו בת מצווה רק של הארנטינאים וחוגגים את זה ביום הולדת 15 ועושים מסיבה גדולה והכל...
C Chocolate girl 25 New member 26/4/04 #17 יום הולדת 15 בארגנטינה זה נחשב יום מיוחד בערך כמו בת מצווה אצלנו מישהו יודע למה הקינסה נחשב משהו מיוחד אצלם? כי לי אין מושג
יום הולדת 15 בארגנטינה זה נחשב יום מיוחד בערך כמו בת מצווה אצלנו מישהו יודע למה הקינסה נחשב משהו מיוחד אצלם? כי לי אין מושג
° °•° NoEiTa °•° New member 28/4/04 #35 <לא ראיתי, תודה רוני../images/Emo13.gif../images/Emo41.gif ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif> איזה מהממתתתת וגם השימלהההה .. חגיגית בטירוף .
<לא ראיתי, תודה רוני../images/Emo13.gif../images/Emo41.gif ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif> איזה מהממתתתת וגם השימלהההה .. חגיגית בטירוף .