HOLA CHIKOS אני חדסה פה

מה זה קינסה?

יש לי מלא תמונות ישנות של קמי.. יכול להיות שיש לי.. אבל מה זה קינסה? כדי לדעת מה לחפש
 
כנסי...

זה משו כמו בת מצווה רק של הארנטינאים וחוגגים את זה ביום הולדת 15 ועושים מסיבה גדולה והכל...
 
יום הולדת 15

בארגנטינה זה נחשב יום מיוחד בערך כמו בת מצווה אצלנו מישהו יודע למה הקינסה נחשב משהו מיוחד אצלם? כי לי אין מושג
 

the mush

New member
גאד../images/Emo70.gif

זאת קמי וטלי
 
<לא ראיתי, תודה רוני../images/Emo13.gif../images/Emo41.gif ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif>

איזה מהממתתתת וגם השימלהההה .. חגיגית בטירוף
.
 
למעלה