hi everyone!

shining moon

New member
היי ברוכה הבאה../images/Emo24.gif

וואי BLEEDING ROSE את גם פה לא ידעתי
NICE....
קבלי גם את
גדול
 

Swicca

New member
ברוכה הבאה!!!../images/Emo140.gif

(אני יודע שקצת מאוחר אבל עדיף מאוחר על מעולם לא) אור ואהבה ,שימי.
 

dopey_wizard

New member
דאב'רו פאז'אלווות'..

dabro paz'aluovut' means welcome in russian... אז "דברו פאז'אלווות'" למרות שזה קצת באיחור.. ובכלל ההודעות שלי פה באיחור בגלל חוסר שינה רב ועומס מאוד רב של מבחנים..
 

Swicca

New member
טוב......

... אני מדבר רוסית ואין לי מושג מה רשמת שם ..... ??? אור ואהבה ,שימי.
 

dopey_wizard

New member
אז..

או שאתה לא יודע לקרוא עיברית, או שאתה לא יודע לקרוא אנגלית, או שאתה לא מבין מילים ברוסית כמו דא-ב-רו(O) פא-ז'אה-לא-ווא-ת.. שזה אומר ברוכה הבאה\ברוך הבא\ברוכים הבאים.. כמו שאמרתי welcome... *או שלא כתבתי טוב
 

Swicca

New member
../images/Emo9.gifחחחחחח...

... מצטער טעות שלי .... לא קראתי את זה נכון!!! אור ואהבה ,שימי.
 
יש לי עיברית!!!

אמממ אין לי מושג אם את מכירה אותי, מי את? בכל מקרה, גם אני מדברת רוסית =)
 

A lost angel

New member
מזל טוב!

אני דנה.. נראה לי שדיברנו פעם באייסי.. כשהיה לי מחשב..
 
למעלה