help!

help!

היי,רציתי לדעת איפה אתם ממליצים ללמוד משפטים בלי דרישות קבלה מרחיקות לכת ובעיקר אם ההרשמה עדיין פתוחה... ואילו שמיבנכם לומדים משהו בנוסף למשפטים כמו פסיכולוגיה אם זה קשה מידי או שניתן להתגבר.. זה שאלה קצת מופשטת אבל אני צריכה להזדרז להירשם אז help!.
 

flutter girl

New member
במכללות

דרישות הקבלה לא בשמיים (גם תלוי איזה מכללה, הבנתי שבבינתחומי הדרישות גבוהות יחסית למכללה). לא יודעת לגבי תאריכי הרשמה - את לא נתת אפילו איזור מסוים בארץ. אם את מהמרכז תתחילי לברר במכללות. גם באונ' חיפה הדרישות לא אסטרונומיות, אבל שוב - לא פירטת נתונים בכלל וקשה לי להגיד. לגבי משפטים+פסיכולוגיה - זה קשה אבל אם רוצים אפשר הכל. בדר"כ המערכת צפופה וגם בפסיכולוגיה יש כל מיני דרישות של התנסות וכו' שהיא קשה גם למי שלומד את זה כחד-חוגי. בכ"א, שווה להתחיל ומקסימום לפרוש (אלא אם את בטוחה שאת לא רוצה את הכאב ראש).
 
למעלה