לפי דעתי, בקניית גיטרה יד שניה:
תעבור על הגיטרה פיזית, תראה שהכל שלם ותקין... תבדוק שהמפתחות לא רופפים. שהגשר הצף בסדר, תנגן עליה בכל המצבים של הפיקאפים(במקרה הנ"ל גם תבדוק את כל המצבים בפושפול סוויץ', שזה הכפתור טון שקרוב יותר לגשר אם זכור לי נכון), ואם הכל עובד כמו שצריך אז לא נראה לי שצריך בדיקות יותר מקיפות מזה.