cort 6x

  • פותח הנושא Bruda
  • פורסם בתאריך

Bruda

New member
cort 6x

היי ... שאלה די דחופה (יש מצב שאסע היום אפילו לקחת ) - מה אתם אומרים (אם אתם יודעים) על הגיטרה ? ראיתי המון ביקורות טובות ... שתפו אותי בבקשה. תודה מראש ...
 
יש לי אותה

ואני אוהבת אותה , לדעתי תספיק לי לשנתיים הבאות..היא גם ממש נוחה וגם הרבה אמרו לי את זה.. יש לה גשר צף ואם אתה חושב שתשתמש בו אז כדאי לך , אני לא משתמשת בו אז קצת לא מסתדרת איתו..אבל חפיף..גיטרה בת זונה יחסית למחיר :)
 
גם לי יצא לנסות אותה... גיטרה ממש מעולה

אולי אחת הטובות למחיר שלה...
מאוד נוחה והגשר הצף שלה מדויק ונוח... מאוד כיף לנגן עליה, ויש לה גם פושפול סוויץ' שנותן עוד וריאציות של פיקאפים - נותן עוד סאונדים מאוד מעניינים.
 

Bruda

New member
אם היא בניילון...

שאלה כללית יותר - האם יש טעם לבדוק את האלקטרוניקה של גיטרה שהייתה בניילון ללא שימוש כ -3 שנים , והשימוש נעשה במשך כחצי שנה בלבד ?
 

MerlinTheWizard

New member
תמיד יש טעם לבדוק שהכל בסדר

גם כשהגיטרה בנילונים בחנות עדיף להוציא אותה לחבר למגבר לראות שהכל בסדר ורק אז לקנות
 

Bruda

New member
ברור , התכוונתי ל ...

את זה אני הולך לעשות בכל מקרה , השאלה היא בעצם , האם יש טעם בבדיקה טכנית כלשהי (והגיטרה לא מחנות).
 
לפי דעתי, בקניית גיטרה יד שניה:

תעבור על הגיטרה פיזית, תראה שהכל שלם ותקין... תבדוק שהמפתחות לא רופפים. שהגשר הצף בסדר, תנגן עליה בכל המצבים של הפיקאפים(במקרה הנ"ל גם תבדוק את כל המצבים בפושפול סוויץ', שזה הכפתור טון שקרוב יותר לגשר אם זכור לי נכון), ואם הכל עובד כמו שצריך אז לא נראה לי שצריך בדיקות יותר מקיפות מזה.
 

yotamn9

New member
מה זאת אומרת "בדיקה טכנית"?

תבדוק שהכל במקום, שאין סדקים, מכות, חלקים רופפים... תשחק עם הכפתור של הווליום והטון ותראה שהכל עובד חלק. אם אתה מתכוון לבדיקה מבפנים של האלקטרוניקה, אז אני לא חושב שזה הכרחי.
 
למעלה