יש משהו
במה שאתה אומר, אבל לא מאה אחוז. עדין כמו שאמרתי, אפילו אחרי שהכריזו מלחמה על גרמניה, אם הגרמנים לא היו תוקפים אותם, סביר להניח שהבריטים והצרפתים היו יושבים ומחכים למשיח. חוץ מזה, לבגוד גם בפולין, זה כבר יותר מדי. מי בכלל יאמין לאנגלים אחרי זה? חוץ מזה, מדינה בחשיבות כזאת היתה יכולה להישאר בצד ממלחמת העולם? לא נראה סביר. הם היו יכולים לשבת בשקט ולהסתכל איך גרמניה בולעת חצי מעולם? נו, באמת.
במה שאתה אומר, אבל לא מאה אחוז. עדין כמו שאמרתי, אפילו אחרי שהכריזו מלחמה על גרמניה, אם הגרמנים לא היו תוקפים אותם, סביר להניח שהבריטים והצרפתים היו יושבים ומחכים למשיח. חוץ מזה, לבגוד גם בפולין, זה כבר יותר מדי. מי בכלל יאמין לאנגלים אחרי זה? חוץ מזה, מדינה בחשיבות כזאת היתה יכולה להישאר בצד ממלחמת העולם? לא נראה סביר. הם היו יכולים לשבת בשקט ולהסתכל איך גרמניה בולעת חצי מעולם? נו, באמת.