הכל לא נכון מה שכתבת
ארה"ב נכנסה למלחמה חצי שנה אחרי הרוסים. רוסים הגיעו עד לשום מקום בשם ברלין. אומר לך משהו? הגרמנים לא העבירו לצרפת "חצי" מהצבא. קודם כל, כשבעלות הברית פלשו לנורמנדי, המלחמה כבר הוכרע בעצם, ושום דבר לא היה מציל את היטלר מפני הרוסים. וורמכט ספג אבידות קשות מדי. הפלישה רק הזריזה את העניינים, לא יותר מזה. אני חותם לך שאם הם לא היו פולשים, הרוסים היו גומרים אותם לבד, בטוח. מה שכן, מאד עזרו ארה"ב לרוסים עם ה"לנד-ליז", הספקה בכמויות אדירות של חומרים, נשק, שריון וכו`. שתבין גודל המפלצת, כשאמרו להיטלר שרוסים מייצרים אלף טנקים בחודש הוא לא האמין, בצדק-הם היו מייצרים 2200 טנקים בחודש.