211

מצב
הנושא נעול.

ארזS

New member
211

211
אחרי חיפוש די ארוך מצאתי סוף סוף תמונה שצילמתי בשנת 1987 במסוף האוטובוסים "רימון" של "דן" בקרית אונו. כאן אתם יכולים לראות את האוטובוס בעל המספר הפנימי 211 כשהגיע חדש, ללא מזגן (שהורכב בשלב מאוחר יותר) וגם עדיין עם המספרים (של מספר הקו) שעדיין לא היו דיגיטליים (וגם זה הוחלף אח"כ...)
 

ארזS

New member
++++

211
אחרי חיפוש די ארוך מצאתי סוף סוף תמונה שצילמתי בשנת 1987 במסוף האוטובוסים "רימון" של "דן" בקרית אונו. כאן אתם יכולים לראות את האוטובוס בעל המספר הפנימי 211 כשהגיע חדש, ללא מזגן (שהורכב בשלב מאוחר יותר) וגם עדיין עם המספרים (של מספר הקו) שעדיין לא היו דיגיטליים (וגם זה הוחלף אח"כ...)
++++
ואני מצטער על הפסים בתמונה. זאת בעייה של הסורק הישן שיש לי. ניסיתי כמה פעמים וזה הכי טוב שיצא.
 

צחקן

New member
הוא עדיין פעיל ?

211
אחרי חיפוש די ארוך מצאתי סוף סוף תמונה שצילמתי בשנת 1987 במסוף האוטובוסים "רימון" של "דן" בקרית אונו. כאן אתם יכולים לראות את האוטובוס בעל המספר הפנימי 211 כשהגיע חדש, ללא מזגן (שהורכב בשלב מאוחר יותר) וגם עדיין עם המספרים (של מספר הקו) שעדיין לא היו דיגיטליים (וגם זה הוחלף אח"כ...)
הוא עדיין פעיל ?
ב"ה
 

ארזS

New member
לא.

הוא עדיין פעיל ?
ב"ה
לא.
כל האוטובוסים המפרקיים של "דן" עד מס' 240 הוצאו מהשרות. ואם נחשוב שפעם, בימי הליילנדים האוטובוסים היו בשרות 20 ואפילו 30 שנה, אז תראו מה זה... אוטובוסים מודל 1987 "יצאו לפנסיה" אחרי 10 שנים של שרות ויש כאלה שהחזיקו אפילו פחות. אבל זה מה שקורה פחות או יותר עם כל המאנים.
 

צחקן

New member
טוב מאוד שמחליפים אוטובוסים !

לא.
כל האוטובוסים המפרקיים של "דן" עד מס' 240 הוצאו מהשרות. ואם נחשוב שפעם, בימי הליילנדים האוטובוסים היו בשרות 20 ואפילו 30 שנה, אז תראו מה זה... אוטובוסים מודל 1987 "יצאו לפנסיה" אחרי 10 שנים של שרות ויש כאלה שהחזיקו אפילו פחות. אבל זה מה שקורה פחות או יותר עם כל המאנים.
טוב מאוד שמחליפים אוטובוסים !
ב"ה ככה עד היום הינו נוסעים עם מאנים ישנים מאוד.....
 
ליילנדים גם 37 שנים בשרות !!!

לא.
כל האוטובוסים המפרקיים של "דן" עד מס' 240 הוצאו מהשרות. ואם נחשוב שפעם, בימי הליילנדים האוטובוסים היו בשרות 20 ואפילו 30 שנה, אז תראו מה זה... אוטובוסים מודל 1987 "יצאו לפנסיה" אחרי 10 שנים של שרות ויש כאלה שהחזיקו אפילו פחות. אבל זה מה שקורה פחות או יותר עם כל המאנים.
ליילנדים גם 37 שנים בשרות !!!
למשל אוטובוסי הטייגר של "המקשר" !!!
 

dror1234567

New member
אתה גדול !!!

לא.
כל האוטובוסים המפרקיים של "דן" עד מס' 240 הוצאו מהשרות. ואם נחשוב שפעם, בימי הליילנדים האוטובוסים היו בשרות 20 ואפילו 30 שנה, אז תראו מה זה... אוטובוסים מודל 1987 "יצאו לפנסיה" אחרי 10 שנים של שרות ויש כאלה שהחזיקו אפילו פחות. אבל זה מה שקורה פחות או יותר עם כל המאנים.
אתה גדול !!!
אני בעצמי גם הופעתי למה הם נעלמו כל כך מהר ולעומר אטובוס אחרים מסוג כזה לא מפרקיים נשארו עדיין חבל אני אישית חולה על מפרקיים (סוף האטובוס זה כמו נדנדה בשבילי )
 
למה להשמיץ את מ.א.ן?

לא.
כל האוטובוסים המפרקיים של "דן" עד מס' 240 הוצאו מהשרות. ואם נחשוב שפעם, בימי הליילנדים האוטובוסים היו בשרות 20 ואפילו 30 שנה, אז תראו מה זה... אוטובוסים מודל 1987 "יצאו לפנסיה" אחרי 10 שנים של שרות ויש כאלה שהחזיקו אפילו פחות. אבל זה מה שקורה פחות או יותר עם כל המאנים.
למה להשמיץ את מ.א.ן?
הרוב המוחלט של המ.א.ןים היו יכולים להמשיך ולנסוע ורובם גם הורד בתום 15 שנות שירות ולא פחות.
 

dror1234567

New member
מ.א.ן היא דווקא חברה טובה

למה להשמיץ את מ.א.ן?
הרוב המוחלט של המ.א.ןים היו יכולים להמשיך ולנסוע ורובם גם הורד בתום 15 שנות שירות ולא פחות.
מ.א.ן היא דווקא חברה טובה
מאז נמכוי קומה שהיא משופרת ונוחה אני מקווה שיביאו מפרקיים של מ.א.ן
 

ארזS

New member
לא משמיצים

למה להשמיץ את מ.א.ן?
הרוב המוחלט של המ.א.ןים היו יכולים להמשיך ולנסוע ורובם גם הורד בתום 15 שנות שירות ולא פחות.
לא משמיצים
אני דווקא מאוד אוהב את האוטובוסים של מאן. כתבתי רק עובדה פשוטה שבניגוד לליילנדים המאנים מחזיקים הרבה פחות זמן. זה הכל.
 
בשיא מחזיקים מרצדס !!!

לא משמיצים
אני דווקא מאוד אוהב את האוטובוסים של מאן. כתבתי רק עובדה פשוטה שבניגוד לליילנדים המאנים מחזיקים הרבה פחות זמן. זה הכל.
בשיא מחזיקים מרצדס !!!
מרצדס הינו האוטובוס הטוב בעולם. הוא יכול לנסוע למעלה מ- 30 שנה. דגם ה-0305 מודל 80 יכול היה על-פי דעת מומחים באגד לנסוע גם כיום ועוד שנים ארוכות. למרצדס יש מס' סודות מקצועיים שמאן היו יכולים רק לחלום עליהם. שימו לב למנועי המרצדס. הם אינם נגמרים וטיפול גדול עושים רק אחת לחצי מיליון ק"מ. יש שם פטנט יחודי. השלדה במרצדס בנויה שונה לחלוטין ממאן וגם על זה יש להם פטנט רשום. אף אחד באגד לא מתלהב ממאן. רק מהמחיר שלו. הוא נחשב בירושלים לאוטובוס בינוני רווי תקלות וכולם מעדיפים את המרצדס. כמובן שאם היו בודקים עמידות לאורך שנים בין מרצדס לליילנד - הטייגרים היו מפסידים ! אהבתי את הטייגרים אך אורך חייהם קטן ממרצדס. הממשלה מורידה מהכביש אוטובוסים אחרי 15 שנים וזה מראה רק על חוסר הבנה מקצועי וחבל.
 

dror1234567

New member
אביתר ...אני מסכים איתך

בשיא מחזיקים מרצדס !!!
מרצדס הינו האוטובוס הטוב בעולם. הוא יכול לנסוע למעלה מ- 30 שנה. דגם ה-0305 מודל 80 יכול היה על-פי דעת מומחים באגד לנסוע גם כיום ועוד שנים ארוכות. למרצדס יש מס' סודות מקצועיים שמאן היו יכולים רק לחלום עליהם. שימו לב למנועי המרצדס. הם אינם נגמרים וטיפול גדול עושים רק אחת לחצי מיליון ק"מ. יש שם פטנט יחודי. השלדה במרצדס בנויה שונה לחלוטין ממאן וגם על זה יש להם פטנט רשום. אף אחד באגד לא מתלהב ממאן. רק מהמחיר שלו. הוא נחשב בירושלים לאוטובוס בינוני רווי תקלות וכולם מעדיפים את המרצדס. כמובן שאם היו בודקים עמידות לאורך שנים בין מרצדס לליילנד - הטייגרים היו מפסידים ! אהבתי את הטייגרים אך אורך חייהם קטן ממרצדס. הממשלה מורידה מהכביש אוטובוסים אחרי 15 שנים וזה מראה רק על חוסר הבנה מקצועי וחבל.
אביתר ...אני מסכים איתך
עובדה אטובוס מרצדס עירוני כיום כבר פועל כ10 שנים ועדיין נוח לפני כמה ימים נסעתי על עירני מרצדס שהוא לא מעוצב בכלל (ריפוד ישן מפרסטיק אדום) חוץ מרעש .עדין אותה נוח של מרצדסים צבועים לבן-בורדו או בירוק
 
תודה יקירי ../images/Emo70.gif

אביתר ...אני מסכים איתך
עובדה אטובוס מרצדס עירוני כיום כבר פועל כ10 שנים ועדיין נוח לפני כמה ימים נסעתי על עירני מרצדס שהוא לא מעוצב בכלל (ריפוד ישן מפרסטיק אדום) חוץ מרעש .עדין אותה נוח של מרצדסים צבועים לבן-בורדו או בירוק
תודה יקירי
 

seffic

New member
אביתר שאלה לי אליך!

בשיא מחזיקים מרצדס !!!
מרצדס הינו האוטובוס הטוב בעולם. הוא יכול לנסוע למעלה מ- 30 שנה. דגם ה-0305 מודל 80 יכול היה על-פי דעת מומחים באגד לנסוע גם כיום ועוד שנים ארוכות. למרצדס יש מס' סודות מקצועיים שמאן היו יכולים רק לחלום עליהם. שימו לב למנועי המרצדס. הם אינם נגמרים וטיפול גדול עושים רק אחת לחצי מיליון ק"מ. יש שם פטנט יחודי. השלדה במרצדס בנויה שונה לחלוטין ממאן וגם על זה יש להם פטנט רשום. אף אחד באגד לא מתלהב ממאן. רק מהמחיר שלו. הוא נחשב בירושלים לאוטובוס בינוני רווי תקלות וכולם מעדיפים את המרצדס. כמובן שאם היו בודקים עמידות לאורך שנים בין מרצדס לליילנד - הטייגרים היו מפסידים ! אהבתי את הטייגרים אך אורך חייהם קטן ממרצדס. הממשלה מורידה מהכביש אוטובוסים אחרי 15 שנים וזה מראה רק על חוסר הבנה מקצועי וחבל.
אביתר שאלה לי אליך!
בתור מומחה למרצדסים, אתה בטח יודע. דיברת על דגם 305 מודל 1980. אני מקווה שאני לא טועה ברכב (אני לא חזק שמות של דגמים, לכן אם יש לך תמונה אודה לך אם תפרסמה), אבל אני זוכר שפעם היו שני סוגים למודל זה: דלת כניסה בודדת ודלת כניסה כפולה. אתה יודע על מה אני מדבר? אם כן, למה לא המשיכו לייבא את הדגם עם הדלת הכפולה? הוא היה בעייתי?
 
מדובר ב-2 דגמים: 0305, 0307

אביתר שאלה לי אליך!
בתור מומחה למרצדסים, אתה בטח יודע. דיברת על דגם 305 מודל 1980. אני מקווה שאני לא טועה ברכב (אני לא חזק שמות של דגמים, לכן אם יש לך תמונה אודה לך אם תפרסמה), אבל אני זוכר שפעם היו שני סוגים למודל זה: דלת כניסה בודדת ודלת כניסה כפולה. אתה יודע על מה אני מדבר? אם כן, למה לא המשיכו לייבא את הדגם עם הדלת הכפולה? הוא היה בעייתי?
מדובר ב-2 דגמים: 0305, 0307
דגם ה- 0307 לא התאים לנפח הנוסעים ולכן לא המשיכה רכישתו למרות שמבחינת עוצמת המנוע - הוא חזק בכ- 30 כו"ס ממנוע ה-0305.
 

mister K

New member
אוטובוס דן משנת 1984

לא.
כל האוטובוסים המפרקיים של "דן" עד מס' 240 הוצאו מהשרות. ואם נחשוב שפעם, בימי הליילנדים האוטובוסים היו בשרות 20 ואפילו 30 שנה, אז תראו מה זה... אוטובוסים מודל 1987 "יצאו לפנסיה" אחרי 10 שנים של שרות ויש כאלה שהחזיקו אפילו פחות. אבל זה מה שקורה פחות או יותר עם כל המאנים.
אוטובוס דן משנת 1984
היום ראיתי בתחנה המרכזית בתל אביב, אוטובוס דן מודל 84 שהיה בשירות! נדמה לי שמספרו היה 3645, הצביעה שלו במצב מצויין ואילולא מספר הרישוי (40-718-54) לא הייתי מנחש שהוא מודל 84. חשבתי שכבר הוציאו משירות בדן את כל האוטובוסים שיוצרו עד שנת 87. מסתבר שלא!
 
זה האוטובוס היחיד שעדיין משרת בגילו

אוטובוס דן משנת 1984
היום ראיתי בתחנה המרכזית בתל אביב, אוטובוס דן מודל 84 שהיה בשירות! נדמה לי שמספרו היה 3645, הצביעה שלו במצב מצויין ואילולא מספר הרישוי (40-718-54) לא הייתי מנחש שהוא מודל 84. חשבתי שכבר הוציאו משירות בדן את כל האוטובוסים שיוצרו עד שנת 87. מסתבר שלא!
זה האוטובוס היחיד שעדיין משרת בגילו
האוטובוס הנ"ל - 3645 תמיד היה מאוד מטופח ושמור, הודות לנהג שלו שלא החליף אף פעם את האוטובוס. האוטובוס משרת לרוב בקו 4 והוא שייך לשיכון דן, למרות שלאחרונה ראיתי אותו משרת בקו 7 ת"א אוניברסיטה - חולון וולפסון.
 

ארזS

New member
קבלו תיקון בנושא הזה + תוספת מפתיעה

זה האוטובוס היחיד שעדיין משרת בגילו
האוטובוס הנ"ל - 3645 תמיד היה מאוד מטופח ושמור, הודות לנהג שלו שלא החליף אף פעם את האוטובוס. האוטובוס משרת לרוב בקו 4 והוא שייך לשיכון דן, למרות שלאחרונה ראיתי אותו משרת בקו 7 ת"א אוניברסיטה - חולון וולפסון.
קבלו תיקון בנושא הזה + תוספת מפתיעה
ראשית: מספרו הפנימי 3643 . לא 3645 . שנית: עובדים עליו שני אחים שקיבלו אותו חדש והם מטפחים אותו מההתחלה בצורה יוצאת דופן, כולל ווקס ופוליש... כשאחד האחים חולה או במילואים אז השני עובד כל היום... הם פשוט לא מרשים לאף אחד "לגעת בסחורה"... הם לא מוכנים לקבל אוטובוס חדש מה שגורם בדן להרבה כאבי ראש בהנהלה. דרך אגב, לאוטובוס הזה יש מנוע משופר ולא המנוע האורגינאלי של הסידרה הזאת. הסיפור הזה מזכיר לי מקרה דומה עם אוטובוס ליילנד ישן שמספרו הפנימי היה 1098 . לא זוכר שנת יצור , אבל הרבה שנים אחרי שהאוטובוסים מהסידרה הזאת ואפילו הרבה אחריו "יצאו לפנסיה" הוא המשיך לעבוד, וזאת בגלל אדם בשם יורם שעבד ביום במוסך צ"ד של דן ובלילות עבד עליו בקו 54 . כמו כן האוטובוס הזה (ועכשיו בטח יהיו כאלה שיזכרו...) עבד בבוקר כמה שעות בקו הפנימי של לשכת הגיוס בתל השומר. למי שלא נזכר, זה היה אוטובוס עם דלתות מתקפלות , ספסלים מעץ (לא כסאות), חלונות שמרימים ונתפסים בצדדים... כשכבר היו מאנים זה נראה כבדיחה, ובדיחה הרבה יותר בדיחתית מאשר היום 3643. בכל אופן המאן הזה נראה כמעט כמו חדש. אבל אנשים לא הבינו איך אוטובוס כזה עובד , ועד שלא השביתו אותו "מגבוה" הוא עבד ועבד ועבד... יש אולי מישהו שזוכר ???
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה