מסוף כרמלית
New member
אכן, זהו 3643
נסעתי בו בקו 4 לפני שנתיים ואני זוכר שגם מבפנים הוא שמור. אגב, אף פעם לא הודבקו עליו פרסומות ומאחור יש סמל מאוד גדול של מ.א.ן. מה ההבדל במנוע שלו? ומה היה מס' כוחות הסוס באוטובוסים עד 3721 (כולל המקור ב-3643) לעומת אלו שאחרי 3722?
אכן, זהו 3643קבלו תיקון בנושא הזה + תוספת מפתיעה
ראשית: מספרו הפנימי 3643 . לא 3645 . שנית: עובדים עליו שני אחים שקיבלו אותו חדש והם מטפחים אותו מההתחלה בצורה יוצאת דופן, כולל ווקס ופוליש... כשאחד האחים חולה או במילואים אז השני עובד כל היום... הם פשוט לא מרשים לאף אחד "לגעת בסחורה"... הם לא מוכנים לקבל אוטובוס חדש מה שגורם בדן להרבה כאבי ראש בהנהלה. דרך אגב, לאוטובוס הזה יש מנוע משופר ולא המנוע האורגינאלי של הסידרה הזאת. הסיפור הזה מזכיר לי מקרה דומה עם אוטובוס ליילנד ישן שמספרו הפנימי היה 1098 . לא זוכר שנת יצור , אבל הרבה שנים אחרי שהאוטובוסים מהסידרה הזאת ואפילו הרבה אחריו "יצאו לפנסיה" הוא המשיך לעבוד, וזאת בגלל אדם בשם יורם שעבד ביום במוסך צ"ד של דן ובלילות עבד עליו בקו 54 . כמו כן האוטובוס הזה (ועכשיו בטח יהיו כאלה שיזכרו...) עבד בבוקר כמה שעות בקו הפנימי של לשכת הגיוס בתל השומר. למי שלא נזכר, זה היה אוטובוס עם דלתות מתקפלות , ספסלים מעץ (לא כסאות), חלונות שמרימים ונתפסים בצדדים... כשכבר היו מאנים זה נראה כבדיחה, ובדיחה הרבה יותר בדיחתית מאשר היום 3643. בכל אופן המאן הזה נראה כמעט כמו חדש. אבל אנשים לא הבינו איך אוטובוס כזה עובד , ועד שלא השביתו אותו "מגבוה" הוא עבד ועבד ועבד... יש אולי מישהו שזוכר ???
נסעתי בו בקו 4 לפני שנתיים ואני זוכר שגם מבפנים הוא שמור. אגב, אף פעם לא הודבקו עליו פרסומות ומאחור יש סמל מאוד גדול של מ.א.ן. מה ההבדל במנוע שלו? ומה היה מס' כוחות הסוס באוטובוסים עד 3721 (כולל המקור ב-3643) לעומת אלו שאחרי 3722?