פ ר פ ר י ם בבטן
New member
10 שקלים??
האם לתמחר בעשרה שקלים?? את הסרטים אני קונה בשקל ליחידה, את הקישוטים בערך גם בשקל עזבתי את העבודה ועכשיו אני מקווה לעלות למעלה עם המוצרים שלי, ומעבר לתינוקות אני רוצה לעשות גם קצת לילדים זה נסיון ראשון של סרטים לשיער
האם לתמחר בעשרה שקלים?? את הסרטים אני קונה בשקל ליחידה, את הקישוטים בערך גם בשקל עזבתי את העבודה ועכשיו אני מקווה לעלות למעלה עם המוצרים שלי, ומעבר לתינוקות אני רוצה לעשות גם קצת לילדים זה נסיון ראשון של סרטים לשיער