קחי בחשבון ש
את רוצה שיקנו ממך ולכן כדאי להציע במחיר אטרקטיבי, ונראה שביחס למחיר המוצרים וזמן העבודה 10 ש"ח יכול להיות מחיר טוב. מצד שני, למכור בעשרה ש"ח? קצת "מזלזל" בכל העניין של עבודת יד (ואת גם לא תפספסי את הזלזול הזה בתגובות של האנשים כשהם יראו שאת מוכרת בעשרה ש"ח) הייתי מעלה לכיוון ה-15 (20 כבר נשמע לי מוגזם). אל תשכחי שחוץ מזמן העבודה בבית, יש גם את זמן ההליכה לקניות, ועוד בזבוז של חומרים מתכלים כמו דבק, חוטים, וכו' (שאומנם השימוש זניח ובקושי נראה לעין אבל בסופו של דבר גם את ההוצאה הזו מרגישים) בהצלחה!