כתבתי "מדפיסות כסף" במרכאות - זה דימוי, אל תיקח אותו מילולית
  הכוונה לחברות שכמות ההכנסות שלהן (ו/או כמות הרווחים שלהן) לשנה, גדלות ביחס אקספוננציאלי ביחס לגידול בכמות העובדים שלהן. חברות שהצליחו לייצר מוצר שמכניס להן כל כך הרבה כסף, שלאחר מכן שכרו אנשים אחרים כידי למצוא דרך "לבזבז" אותו
(ועדיין לא מצליחות לבזבז אותו).   הנציגה הראשונית של המועדון הזה היא אלפאבית (חברת האם ה"מומצאת" של גוגל) - שב-2019 היו לה כ-119,000 עובדים, והכנסות שנתיות של כ-161 מיליארד דולר (הכנסות של 1.3 מיליון דולר פר עובד. אם היית לוקח רק את גוגל, ההכנסה פר עובד היתה גבוהה יותר - כי כל שאר חברות הבת של אלפאבית הן נסיונות לייצר שווקים עתידיים.   אצל פייסבוק - ההכנסות השנתיות שלה ב-2019 היו כ- 70 מיליארד דולר, על פני כ-45,000 עובדים - או כ-1.5 מיליון דולר לעובד.   אצל נטפליקס, ההכנסות השנתיות שלה היו כ-20 מיליארד דולר ב-2019, על פני כ-6700 עובדים, או כמעט 3 מיליון דולר לעובד, למרות שמודל ההוצאות שלהם שונה לגמרי (הפקה של סרטים וסדרות בעלות של כ-15 מיליארד דולר ב-2019). מצד שני, בגלל שהם עדיין חברה צעירה יחסית בשוק העולמי, השוק לא מחפש מהם כרגע רווחיות מהותית אלא גידול מעריכי בהכנסות (מה שאכן מתרחש).   אפל עם הכנסות של כ-260 מיליארד דולר ב-2019, ועם כ-137,000 עובדים, כלומר הכנסות של כ-1.9 מיליון דולר לעובד.   אמאזון, אגב, היא חברה יוצאת דופן במועדון הזה - עם כ-780,000 עובדים ב-2019 ורק כ-280 מיליארד דולר הכנסות, עם הכנסות של כ-350,000 דולר לעובד. מצד שני, זו לא ממש חברת תוכנה - העובדים שלה ברובם אינם "עובדי ידע".