תעלומה

מצב
הנושא נעול.

522 אוקטן

New member
אם כבר SL..נסעתי ב-3984 היום

תעלומה

לאן נעלמו כ20SLים של מטרודן (ירושת התח"צ) ועוד כ80 SLים אחרים מחניון התחבורה הציבורית?! החניון כמעט נטוש!
אם כבר SL..נסעתי ב-3984 היום
אחלה מכונה,אמנם היתה מעט מלוכלכת(פגעי מטרודן?) אבל עדיין נוסעת מהר וטוב,ואפילו שמדובר ב-SL לא זכורות לי רעידות כלל!
 

39דבורה

New member
אין תעלומה - במגרש דן בחולון - לאור

תעלומה

לאן נעלמו כ20SLים של מטרודן (ירושת התח"צ) ועוד כ80 SLים אחרים מחניון התחבורה הציבורית?! החניון כמעט נטוש!
אין תעלומה - במגרש דן בחולון - לאור
השביתה
 

fireman

New member
אבל למה הם שם?

אין תעלומה - במגרש דן בחולון - לאור
השביתה
אבל למה הם שם?
למטרודן יש חניון ענק שהם יכולים להחנות בו את כל המכונות בלי בעיה. משהו אומר לי שאם העבירו אותן לחולון לב"ש הם לא יחזרו, או שיחזירו אותן בצהוב אלוהים ישמור!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה