אם כבר SL..נסעתי ב-3984 היום
אחלה מכונה,אמנם היתה מעט מלוכלכת(פגעי מטרודן?) אבל עדיין נוסעת מהר וטוב,ואפילו שמדובר ב-SL לא זכורות לי רעידות כלל!
אם כבר SL..נסעתי ב-3984 היוםתעלומה![]()
![]()
לאן נעלמו כ20SLים של מטרודן (ירושת התח"צ) ועוד כ80 SLים אחרים מחניון התחבורה הציבורית?! החניון כמעט נטוש!
אחלה מכונה,אמנם היתה מעט מלוכלכת(פגעי מטרודן?) אבל עדיין נוסעת מהר וטוב,ואפילו שמדובר ב-SL לא זכורות לי רעידות כלל!