תעלומה

מצב
הנושא נעול.
יכול להיות שהם הלכו לירדן.

נעלמו כלא היו.
נשארו בחניון אולי 10 מאנים SL לסוגיהם, חלק עם מזגן וחלק בלי. 4 גרוטאות SL איזה 3 ELים והמאן ההוא שברח לי השם שלו (הזה עם ה"שפם" מקדימה) כל שורות הSLים הארוכות שאנדי צילם בזמנו, נעלמו כלא היו, אתמול ראיתי שם גרר גדול מזיז מכונות
יכול להיות שהם הלכו לירדן.
 

אורי404

New member
../images/Emo51.gif, מזל שמסוף כרמלית צילם.

נעלמו כלא היו.
נשארו בחניון אולי 10 מאנים SL לסוגיהם, חלק עם מזגן וחלק בלי. 4 גרוטאות SL איזה 3 ELים והמאן ההוא שברח לי השם שלו (הזה עם ה"שפם" מקדימה) כל שורות הSLים הארוכות שאנדי צילם בזמנו, נעלמו כלא היו, אתמול ראיתי שם גרר גדול מזיז מכונות
, מזל שמסוף כרמלית צילם.
מי יודע, אולי, הSUים נמכרו לחברות הסעה פרטיות, לדומה למה שנעשה בדן/יונייטד טורס.
 

8991801

New member
SU באר שבע

מה אם הSU-ים שהיו לתח"צ?
אני יודע, שבנוסף לאוטובוסים העירוניים, נמכר לפחות אירייזר אחד (הייתי בעבר רואה אותו באיזור המושבים בשרון). הSU-ים, עדיין, נמצאים במגרש, אן שמכרו אותם? את התמונה הזו צילם מסוף כרמלית ובאותה הזדמנות:
להיכנס לגלריה "הישנים והמוזנחים" בדפים 9-10 ולראות את שאר התמונות (אוטוטו; עוד יותר נדירות) שצילם מסוף כרמלית בחניון בבאר שבע.
SU באר שבע
ה SU בצבע סגול נמכרו לסוחר מכוניות בירושליים 4 במספר הן עומדות בגבעת שאול כ קילומטר אחרי החניון של אגד מצד ימין חללית איריזר של באר שבע מספר רישוי 94-326-00 נמכרה לדברת רעננה רוב הSL 200 נמכרו לירדן ומקצתם לחלפים הבלתי ממוזגות
 
האם הsuילכו ממנו לפירוק?

SU באר שבע
ה SU בצבע סגול נמכרו לסוחר מכוניות בירושליים 4 במספר הן עומדות בגבעת שאול כ קילומטר אחרי החניון של אגד מצד ימין חללית איריזר של באר שבע מספר רישוי 94-326-00 נמכרה לדברת רעננה רוב הSL 200 נמכרו לירדן ומקצתם לחלפים הבלתי ממוזגות
האם הsuילכו ממנו לפירוק?
 

אורי404

New member
תודה.

SU באר שבע
ה SU בצבע סגול נמכרו לסוחר מכוניות בירושליים 4 במספר הן עומדות בגבעת שאול כ קילומטר אחרי החניון של אגד מצד ימין חללית איריזר של באר שבע מספר רישוי 94-326-00 נמכרה לדברת רעננה רוב הSL 200 נמכרו לירדן ומקצתם לחלפים הבלתי ממוזגות
תודה.
 

fireman

New member
לדעתי זה הגורל של רובן.....

מה הסיכוי שהם נגרטו?
לדעתי זה הגורל של רובן.....
יפרקו מהן מה שאפשר וישלחו אותן תחת המכבשים ואל תוך תנורי ההתכה. עם כל השנאה שלי לSLים מדובר בפיסת היסטוריה שנעלמת. אם מישהו מכם רואה תמונות של אוטובוסי התח"צ אני אשמח אם תשלחו לי אותן, אם אתם נתקלים באוטובוסים של התח"צ תצלמו אותם ותשלחו לי את התמונות לצערי הרב בתקופה בה פעלה החברה הציבורית לא הייתה ברשותי מצלמה דיגיטלית ולא הטרחתי את עצמי לצלם אותן.
 
עם השירות והצורה שהייתה

לדעתי זה הגורל של רובן.....
יפרקו מהן מה שאפשר וישלחו אותן תחת המכבשים ואל תוך תנורי ההתכה. עם כל השנאה שלי לSLים מדובר בפיסת היסטוריה שנעלמת. אם מישהו מכם רואה תמונות של אוטובוסי התח"צ אני אשמח אם תשלחו לי אותן, אם אתם נתקלים באוטובוסים של התח"צ תצלמו אותם ותשלחו לי את התמונות לצערי הרב בתקופה בה פעלה החברה הציבורית לא הייתה ברשותי מצלמה דיגיטלית ולא הטרחתי את עצמי לצלם אותן.
עם השירות והצורה שהייתה
לחברה הזאת בשנות פעילותה אני מבין למה לא לקחת מצלמה.
 

אורי404

New member
עבר והווה.

לדעתי זה הגורל של רובן.....
יפרקו מהן מה שאפשר וישלחו אותן תחת המכבשים ואל תוך תנורי ההתכה. עם כל השנאה שלי לSLים מדובר בפיסת היסטוריה שנעלמת. אם מישהו מכם רואה תמונות של אוטובוסי התח"צ אני אשמח אם תשלחו לי אותן, אם אתם נתקלים באוטובוסים של התח"צ תצלמו אותם ותשלחו לי את התמונות לצערי הרב בתקופה בה פעלה החברה הציבורית לא הייתה ברשותי מצלמה דיגיטלית ולא הטרחתי את עצמי לצלם אותן.
עבר והווה.
עוד מעט זמן, שלא לדבר על אורך זמן תתגעגע לSL... היום הייתי ברמת השרון וראיתי את 7001 שזהו הנידרפלור (הכוונה לדגם NL263/313) הראשון בארץ. זהו גם, כנראה, הנידרפלור הראשון שנהגה עליו נהגת (מקור: יצחקA). היא נראית יפה (עם כיתוב: "דן מציגה בגאווה...") מעניין, אם בעוד הרבה שנים "דן" ישכילו לשמור עליה, או שהיא תישכח לה כמו אוטובוסים מהעבר של "דן"...
 
אני ואתה לצערנו יודעים

עבר והווה.
עוד מעט זמן, שלא לדבר על אורך זמן תתגעגע לSL... היום הייתי ברמת השרון וראיתי את 7001 שזהו הנידרפלור (הכוונה לדגם NL263/313) הראשון בארץ. זהו גם, כנראה, הנידרפלור הראשון שנהגה עליו נהגת (מקור: יצחקA). היא נראית יפה (עם כיתוב: "דן מציגה בגאווה...") מעניין, אם בעוד הרבה שנים "דן" ישכילו לשמור עליה, או שהיא תישכח לה כמו אוטובוסים מהעבר של "דן"...
אני ואתה לצערנו יודעים
את התשובה.
 

fireman

New member
אורי, אין ספק שמדובר כאן

עבר והווה.
עוד מעט זמן, שלא לדבר על אורך זמן תתגעגע לSL... היום הייתי ברמת השרון וראיתי את 7001 שזהו הנידרפלור (הכוונה לדגם NL263/313) הראשון בארץ. זהו גם, כנראה, הנידרפלור הראשון שנהגה עליו נהגת (מקור: יצחקA). היא נראית יפה (עם כיתוב: "דן מציגה בגאווה...") מעניין, אם בעוד הרבה שנים "דן" ישכילו לשמור עליה, או שהיא תישכח לה כמו אוטובוסים מהעבר של "דן"...
אורי, אין ספק שמדובר כאן
בעניין שהוא מעבר למטרד שאני רואה בSLים, מדובר בכל זאת באיזשהו דור של אוטובוסים שהולך ונלם כמו הטייגרים שהלכו לעולמם מזמן ואנחנו מוצאים אותם זרוקים בפינות חשוכות אל נטושים ומוזנחים במקום להיות מוצגים במוזיאון..... עידן הSLים זה עידן שהולך ומגיע לקיצו, כמו שנאמר, זו דרכו של עולם, בבאר שבע עידן הSL הולך ומתקרב לקיצו בצעדי ענק, כל הSLים של מטרודן נעלמו באופן מסתורי, נראה לי תמוה שמטרודן מתכוונת לעבוד בחוסר של להערכתי 20 מכונות אם וכאשר הם יחזרו להפעלה מלאה (אם בכלל תחזור)
 

fireman

New member
והנה תרומה קטנה שלי לארכיוניסטים

אורי, אין ספק שמדובר כאן
בעניין שהוא מעבר למטרד שאני רואה בSLים, מדובר בכל זאת באיזשהו דור של אוטובוסים שהולך ונלם כמו הטייגרים שהלכו לעולמם מזמן ואנחנו מוצאים אותם זרוקים בפינות חשוכות אל נטושים ומוזנחים במקום להיות מוצגים במוזיאון..... עידן הSLים זה עידן שהולך ומגיע לקיצו, כמו שנאמר, זו דרכו של עולם, בבאר שבע עידן הSL הולך ומתקרב לקיצו בצעדי ענק, כל הSLים של מטרודן נעלמו באופן מסתורי, נראה לי תמוה שמטרודן מתכוונת לעבוד בחוסר של להערכתי 20 מכונות אם וכאשר הם יחזרו להפעלה מלאה (אם בכלל תחזור)
והנה תרומה קטנה שלי לארכיוניסטים
התמונה הזו צולמה ב2/12/2003 בקו 9 ביום ההפעלה האחרון של חברת התחבורה הציבורית בבאר שבע, לגזור ולשמור! מדובר במכונה מספר פנימי 192 ואני חושב שזאת המכונה שנסעתי בה הכי הרבה פעמים בחיים שלי, יותר מכל מכונה אחרת, באותה השעה, עם אותו הנהג, עם אותו הרעש מההגה הדפוק
 

fireman

New member
תיקון

והנה תרומה קטנה שלי לארכיוניסטים
התמונה הזו צולמה ב2/12/2003 בקו 9 ביום ההפעלה האחרון של חברת התחבורה הציבורית בבאר שבע, לגזור ולשמור! מדובר במכונה מספר פנימי 192 ואני חושב שזאת המכונה שנסעתי בה הכי הרבה פעמים בחיים שלי, יותר מכל מכונה אחרת, באותה השעה, עם אותו הנהג, עם אותו הרעש מההגה הדפוק
תיקון
בדקתי אצלי במחשב, יום ההפעלה האחרון היה ה28/11/2003 זה היום בו צולמה התמונה
 
מה מס' הרישוי של 192 ?

והנה תרומה קטנה שלי לארכיוניסטים
התמונה הזו צולמה ב2/12/2003 בקו 9 ביום ההפעלה האחרון של חברת התחבורה הציבורית בבאר שבע, לגזור ולשמור! מדובר במכונה מספר פנימי 192 ואני חושב שזאת המכונה שנסעתי בה הכי הרבה פעמים בחיים שלי, יותר מכל מכונה אחרת, באותה השעה, עם אותו הנהג, עם אותו הרעש מההגה הדפוק
מה מס' הרישוי של 192 ?
 

TDR

New member
אין שום תעלומה ! רובם נמצאים במגרש

תעלומה

לאן נעלמו כ20SLים של מטרודן (ירושת התח"צ) ועוד כ80 SLים אחרים מחניון התחבורה הציבורית?! החניון כמעט נטוש!
אין שום תעלומה ! רובם נמצאים במגרש
של הורן את ליבוביץ בעפולה ועוברים שיפוץ לקראת הפעלתם במסגרת חברת "קווים בעמק" אשר זכתה במכרז עפולה. עוד דוגמא למכרז בו נכתב כי יש לרכוש 60 אוטובוסים חדשים להפעלת האשכול והזוכים מביאים אוטובוסים בני 60 ...............
 
חשבתי שאגד ודן עושים את זה.

אין שום תעלומה ! רובם נמצאים במגרש
של הורן את ליבוביץ בעפולה ועוברים שיפוץ לקראת הפעלתם במסגרת חברת "קווים בעמק" אשר זכתה במכרז עפולה. עוד דוגמא למכרז בו נכתב כי יש לרכוש 60 אוטובוסים חדשים להפעלת האשכול והזוכים מביאים אוטובוסים בני 60 ...............
חשבתי שאגד ודן עושים את זה.
 

י ו ס י 2

New member
2sl על גרר

תעלומה

לאן נעלמו כ20SLים של מטרודן (ירושת התח"צ) ועוד כ80 SLים אחרים מחניון התחבורה הציבורית?! החניון כמעט נטוש!
2sl על גרר
היום בבוקר נצפו 2 sl באיזור צריפין על גבי משאית של גרר אזור אחד לכיוןרמלה ואחד לכיון ראשון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה