יכול להיות שהם הלכו לירדן.
יכול להיות שהם הלכו לירדן.נעלמו כלא היו.
נשארו בחניון אולי 10 מאנים SL לסוגיהם, חלק עם מזגן וחלק בלי. 4 גרוטאות SL איזה 3 ELים והמאן ההוא שברח לי השם שלו (הזה עם ה"שפם" מקדימה) כל שורות הSLים הארוכות שאנדי צילם בזמנו, נעלמו כלא היו, אתמול ראיתי שם גרר גדול מזיז מכונות