תעלומה

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
תעלומה../images/Emo70.gif../images/Emo35.gif

תעלומה

לאן נעלמו כ20SLים של מטרודן (ירושת התח"צ) ועוד כ80 SLים אחרים מחניון התחבורה הציבורית?! החניון כמעט נטוש!
 

ה דרומי

New member
זוכר שיצא מכרז אז אולי הזוכה לקח

תעלומה

לאן נעלמו כ20SLים של מטרודן (ירושת התח"צ) ועוד כ80 SLים אחרים מחניון התחבורה הציבורית?! החניון כמעט נטוש!
זוכר שיצא מכרז אז אולי הזוכה לקח
אותם או חלקם לפרוק\חלקי חילוף
 

fireman

New member
מחקתי כאן כמעט 40 תגובות

תעלומה

לאן נעלמו כ20SLים של מטרודן (ירושת התח"צ) ועוד כ80 SLים אחרים מחניון התחבורה הציבורית?! החניון כמעט נטוש!
מחקתי כאן כמעט 40 תגובות
חברים, תדאגו לשמור על הויכוח שלכם מקצועי ותתרחקו מהקו הזה של העלבות אישיות אחד של השני. לכל ה"בודקים" וה"ידענים" למיניהם, לאף אחד מכם אין שום אפשרות לבדוק אם זה טרול או לא וההעליהום שאתם עושים כאן לגולשים חדשים שבאים מכיוון שהוא לא הכחול של דן ולא הירוק של אגד קצת יצא מפרופורציות. במקום לנסות להפיק את התועלת מנוכחותם כאן לטובתנו בפרט ולטובת הציבור בכלל אתם דואגים יפה מאוד להרחיק אותם מכאן והדבר אינו מקובל בפורום שאנשיו מתיימרים להיות מקצוענים בתחומם. אל תהפכו אותנו לקהילה אגואיסטית, זה לא לעניין ולא מכובד. גלישה מהנה ושבוע טוב לכולם.
 
איש אש, כל הכבוד על התגובה שלך

מחקתי כאן כמעט 40 תגובות
חברים, תדאגו לשמור על הויכוח שלכם מקצועי ותתרחקו מהקו הזה של העלבות אישיות אחד של השני. לכל ה"בודקים" וה"ידענים" למיניהם, לאף אחד מכם אין שום אפשרות לבדוק אם זה טרול או לא וההעליהום שאתם עושים כאן לגולשים חדשים שבאים מכיוון שהוא לא הכחול של דן ולא הירוק של אגד קצת יצא מפרופורציות. במקום לנסות להפיק את התועלת מנוכחותם כאן לטובתנו בפרט ולטובת הציבור בכלל אתם דואגים יפה מאוד להרחיק אותם מכאן והדבר אינו מקובל בפורום שאנשיו מתיימרים להיות מקצוענים בתחומם. אל תהפכו אותנו לקהילה אגואיסטית, זה לא לעניין ולא מכובד. גלישה מהנה ושבוע טוב לכולם.
איש אש, כל הכבוד על התגובה שלך
(גם בשמם של שלושה אנשי אקדמיה שהציצו ונפגעו)
 

fireman

New member
צר לי שלא

איש אש, כל הכבוד על התגובה שלך
(גם בשמם של שלושה אנשי אקדמיה שהציצו ונפגעו)
צר לי שלא
התאפשר לי לתפוס את זה ממש בהתחלה, אני בטוח שזה היה חוסך את עוגמת הנפש מלא מעט אנשים, סליחתכם בעניין.
 
אם פגעתי במישהו אני מצטער

מחקתי כאן כמעט 40 תגובות
חברים, תדאגו לשמור על הויכוח שלכם מקצועי ותתרחקו מהקו הזה של העלבות אישיות אחד של השני. לכל ה"בודקים" וה"ידענים" למיניהם, לאף אחד מכם אין שום אפשרות לבדוק אם זה טרול או לא וההעליהום שאתם עושים כאן לגולשים חדשים שבאים מכיוון שהוא לא הכחול של דן ולא הירוק של אגד קצת יצא מפרופורציות. במקום לנסות להפיק את התועלת מנוכחותם כאן לטובתנו בפרט ולטובת הציבור בכלל אתם דואגים יפה מאוד להרחיק אותם מכאן והדבר אינו מקובל בפורום שאנשיו מתיימרים להיות מקצוענים בתחומם. אל תהפכו אותנו לקהילה אגואיסטית, זה לא לעניין ולא מכובד. גלישה מהנה ושבוע טוב לכולם.
אם פגעתי במישהו אני מצטער
אבל זה שאני בקווים ואוהב אותם לא אומר שאני צריך לספוג העלבות אישיות.
 

אורי404

New member
מה אם הSU-ים שהיו לתח"צ?

תעלומה

לאן נעלמו כ20SLים של מטרודן (ירושת התח"צ) ועוד כ80 SLים אחרים מחניון התחבורה הציבורית?! החניון כמעט נטוש!
מה אם הSU-ים שהיו לתח"צ?
אני יודע, שבנוסף לאוטובוסים העירוניים, נמכר לפחות אירייזר אחד (הייתי בעבר רואה אותו באיזור המושבים בשרון). הSU-ים, עדיין, נמצאים במגרש, אן שמכרו אותם? את התמונה הזו צילם מסוף כרמלית ובאותה הזדמנות:
להיכנס לגלריה "הישנים והמוזנחים" בדפים 9-10 ולראות את שאר התמונות (אוטוטו; עוד יותר נדירות) שצילם מסוף כרמלית בחניון בבאר שבע.
 

fireman

New member
נעלמו כלא היו.

מה אם הSU-ים שהיו לתח"צ?
אני יודע, שבנוסף לאוטובוסים העירוניים, נמכר לפחות אירייזר אחד (הייתי בעבר רואה אותו באיזור המושבים בשרון). הSU-ים, עדיין, נמצאים במגרש, אן שמכרו אותם? את התמונה הזו צילם מסוף כרמלית ובאותה הזדמנות:
להיכנס לגלריה "הישנים והמוזנחים" בדפים 9-10 ולראות את שאר התמונות (אוטוטו; עוד יותר נדירות) שצילם מסוף כרמלית בחניון בבאר שבע.
נעלמו כלא היו.
נשארו בחניון אולי 10 מאנים SL לסוגיהם, חלק עם מזגן וחלק בלי. 4 גרוטאות SL איזה 3 ELים והמאן ההוא שברח לי השם שלו (הזה עם ה"שפם" מקדימה) כל שורות הSLים הארוכות שאנדי צילם בזמנו, נעלמו כלא היו, אתמול ראיתי שם גרר גדול מזיז מכונות
 
אתה מתכוון למאן ווספה?

נעלמו כלא היו.
נשארו בחניון אולי 10 מאנים SL לסוגיהם, חלק עם מזגן וחלק בלי. 4 גרוטאות SL איזה 3 ELים והמאן ההוא שברח לי השם שלו (הזה עם ה"שפם" מקדימה) כל שורות הSLים הארוכות שאנדי צילם בזמנו, נעלמו כלא היו, אתמול ראיתי שם גרר גדול מזיז מכונות
אתה מתכוון למאן ווספה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה