מהצד השני.תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
המיקום של הלת הקדמית מוזר, לא?מהצד השני.
בקשר לדלתהדלת כמובן
בקשר לדלת
אם אני זוכר נכון ממה שראיתי לפני הרבה זמן כשנסעתי במידיבוס כזה, הדלת נמצאת במקום הזה כי המנוע נמצא בקדמת המידיבוס, ממש ליד הנהג, וזה לא היה הדבר הכי נעים בלשון המעטה בגלל הרבה רעש ורעידות.
אולי זה כנראה שיהיההמיקום של הלת הקדמית מוזר, לא?
וולוו של "מסיעי יודא".תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
וולוו B6F, שלדת 4.4 מ', 1981וולוו של "מסיעי יודא".
פנימי77529 כתב על הוולוואים B6F לפני מספר שבועות. המידיבוסים נמצאים לצד כביש שער הגיא בית-שמש (כביש 38), דקות נסיעה לפני תחנת הרכבת. צילמתי אחד מהם. שימו לב, למה הצביעה דומה!
זה לא בדיוק אוטו שוולוווולוו B6F, שלדת 4.4 מ', 1981
שלדה תוצרת וולוו בלגיה. מרכב תוצרת הארגז, דגם 423. וכפי שקל לראות בתמונות, הבעלים הקודם (והראשון?) הוא מ"א נחל שורק.
אחד התאומים שלו זרוק בסיירים..וולוו של "מסיעי יודא".
פנימי77529 כתב על הוולוואים B6F לפני מספר שבועות. המידיבוסים נמצאים לצד כביש שער הגיא בית-שמש (כביש 38), דקות נסיעה לפני תחנת הרכבת. צילמתי אחד מהם. שימו לב, למה הצביעה דומה!
המידיבוס מאחור-צד הנהג.תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
המידיבוס מאחור-צד הנוסעים.תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
מבט פנימה.תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
עמדת הנהג.תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
עמדת הנהג מזכירה את השוסונים. גםעמדת הנהג.
מסכן מי, שהיה נוהג עליו בחום הזה. גם אין מזגן, וגם המנוע, שנמצא מימין לנהג...
הנה, בדיוק כמו שהסברתי בתשובה למעלהעמדת הנהג.
מסכן מי, שהיה נוהג עליו בחום הזה. גם אין מזגן, וגם המנוע, שנמצא מימין לנהג...
הנה, בדיוק כמו שהסברתי בתשובה למעלה
למה הדלת נמצאת היכן שנמצאת. עניתי לפני שראיתי את התמונה הזאת ומתברר שזכרוני לא הטעה אותי...
לוחית מרכב.תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
תמונה אחרונה של הוולוו.תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.