תמונות שצילמתי היום.

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
תמונות שצילמתי היום.

תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
 

אורי404

New member
מהצד השני.

תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
מהצד השני.
 

ארזS

New member
בקשר לדלת

הדלת כמובן
בקשר לדלת
אם אני זוכר נכון ממה שראיתי לפני הרבה זמן כשנסעתי במידיבוס כזה, הדלת נמצאת במקום הזה כי המנוע נמצא בקדמת המידיבוס, ממש ליד הנהג, וזה לא היה הדבר הכי נעים בלשון המעטה בגלל הרבה רעש ורעידות.
 
../images/Emo45.gifאתה צודק ארז

בקשר לדלת
אם אני זוכר נכון ממה שראיתי לפני הרבה זמן כשנסעתי במידיבוס כזה, הדלת נמצאת במקום הזה כי המנוע נמצא בקדמת המידיבוס, ממש ליד הנהג, וזה לא היה הדבר הכי נעים בלשון המעטה בגלל הרבה רעש ורעידות.
אתה צודק ארז
רואים את זה בהמשך יש תמונה שרואים את המנוע ליד הנהג, כמו השוסון
נו, אסון
 

אורי404

New member
וולוו של "מסיעי יודא".

תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
וולוו של "מסיעי יודא".
פנימי77529 כתב על הוולוואים B6F לפני מספר שבועות. המידיבוסים נמצאים לצד כביש שער הגיא בית-שמש (כביש 38), דקות נסיעה לפני תחנת הרכבת. צילמתי אחד מהם. שימו לב, למה הצביעה דומה!
 
וולוו B6F, שלדת 4.4 מ', 1981

וולוו של "מסיעי יודא".
פנימי77529 כתב על הוולוואים B6F לפני מספר שבועות. המידיבוסים נמצאים לצד כביש שער הגיא בית-שמש (כביש 38), דקות נסיעה לפני תחנת הרכבת. צילמתי אחד מהם. שימו לב, למה הצביעה דומה!
וולוו B6F, שלדת 4.4 מ', 1981
שלדה תוצרת וולוו בלגיה. מרכב תוצרת הארגז, דגם 423. וכפי שקל לראות בתמונות, הבעלים הקודם (והראשון?) הוא מ"א נחל שורק.
 

4דדד

New member
זה לא בדיוק אוטו שוולוו

וולוו B6F, שלדת 4.4 מ', 1981
שלדה תוצרת וולוו בלגיה. מרכב תוצרת הארגז, דגם 423. וכפי שקל לראות בתמונות, הבעלים הקודם (והראשון?) הוא מ"א נחל שורק.
זה לא בדיוק אוטו שוולוו
גאים בו.היה גם דגם שדמה חיצונית לטייגר(גדול לא מיניבוס)ובו גם היה המנוע מקדימה,עוד אוטו שוולוו לא הכי גאים בו.
 

צביקוש23

New member
אחד התאומים שלו זרוק בסיירים..

וולוו של "מסיעי יודא".
פנימי77529 כתב על הוולוואים B6F לפני מספר שבועות. המידיבוסים נמצאים לצד כביש שער הגיא בית-שמש (כביש 38), דקות נסיעה לפני תחנת הרכבת. צילמתי אחד מהם. שימו לב, למה הצביעה דומה!
אחד התאומים שלו זרוק בסיירים..
אחד התאומים של אוטובוס זה צולם על ידי במתחם הזרוקים סיירים. הוא היה שייך למסיעי שאשא. והוא תאום של זה שצולם כאן על ידי אורי.
 

אורי404

New member
המידיבוס מאחור-צד הנהג.

תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
המידיבוס מאחור-צד הנהג.
 

אורי404

New member
המידיבוס מאחור-צד הנוסעים.

תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
המידיבוס מאחור-צד הנוסעים.
 

אורי404

New member
מבט פנימה.

תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
מבט פנימה.
 

אורי404

New member
עמדת הנהג.

תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
עמדת הנהג.
מסכן מי, שהיה נוהג עליו בחום הזה. גם אין מזגן, וגם המנוע, שנמצא מימין לנהג...
 

ארזS

New member
הנה, בדיוק כמו שהסברתי בתשובה למעלה

עמדת הנהג.
מסכן מי, שהיה נוהג עליו בחום הזה. גם אין מזגן, וגם המנוע, שנמצא מימין לנהג...
הנה, בדיוק כמו שהסברתי בתשובה למעלה
למה הדלת נמצאת היכן שנמצאת. עניתי לפני שראיתי את התמונה הזאת ומתברר שזכרוני לא הטעה אותי...
 

אורי404

New member
לוחית מרכב.

תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
לוחית מרכב.
 

אורי404

New member
תמונה אחרונה של הוולוו.

תמונות שצילמתי היום.
היום נסעתי לאיזור בית שמש ולאיזור אשקלון, וצילמתי תמונות שקשורות לתח"צ; גם אוטובוסים וגם רכבות, וכמובן שנהנתי מאוד. אתם, כרגיל, מוזמנים, בשמחה רבה, לשפוך מהידע שלכם.
תמונה אחרונה של הוולוו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה