down under
New member
461 בשנות ה-60 וה-70 היה כולו כזה
לא סתם דברתי על מרבית הציבור שנסע לנתב"ג לא דרך הכביש המהיר שמשלהי ה-60 או שנת 70' (מקטע גנות עד נתב"ג).
דוד שלי שהיה נהג מקצועי באגד חבילות(!!) לקח אותי בסימקה 1000 הישנה שלו בשנת 76' להפרד מהורי שטסו לשארם א-שייך מנתב"ג.
מזה הכרתי את הכביש המוזר הזה שהיה בן 3 נתיבים.
הוא תל אביבי (כיום הוא גר בבית העלמין ירקון) מאז שנת 48' (הגיע בתור מעפיל ואפילו שהה כמה שבועות במחנה מעצר עתלית) עד למותו ב-2001.
ומוזר שאחרי כמעט 30 שנה בארץ ועוד נהג מקצועי מגוש דן (!!!) הוא בחר לנסוע לנתב"ג לא דרך הכביש המהיר החדש אלא דרך כביש 461 עד וילהלמה ושם ימינה.
כאשר הוא היה צריך לפנות ימינה במסובים (נסענו דרך דרך הטייסים, כמובן) ואז שלאק טראח לרדת מכביש 4 בלולאה שכבר היתה קיימת ולנסוע בלי רמזורים
ובלי מכוניות ממש עד לנתב"ג. אבל היי, אני באמת מודה לו שכן זו היתה הפעם היחידה בחיי שראיתי כביש משמעותי באורכו שהוא בן 3 נתיבים משותפים.
461 בשנות ה-60 וה-70 היה כולו כזהנדמה לי שגם אני זוכר את הקטע הזה ונדמה לי גם שהיה קטע כזה
בכביש 461 עצמו לפני שהכפילו לדו מסלולי.
לא סתם דברתי על מרבית הציבור שנסע לנתב"ג לא דרך הכביש המהיר שמשלהי ה-60 או שנת 70' (מקטע גנות עד נתב"ג).
דוד שלי שהיה נהג מקצועי באגד חבילות(!!) לקח אותי בסימקה 1000 הישנה שלו בשנת 76' להפרד מהורי שטסו לשארם א-שייך מנתב"ג.
מזה הכרתי את הכביש המוזר הזה שהיה בן 3 נתיבים.
הוא תל אביבי (כיום הוא גר בבית העלמין ירקון) מאז שנת 48' (הגיע בתור מעפיל ואפילו שהה כמה שבועות במחנה מעצר עתלית) עד למותו ב-2001.
ומוזר שאחרי כמעט 30 שנה בארץ ועוד נהג מקצועי מגוש דן (!!!) הוא בחר לנסוע לנתב"ג לא דרך הכביש המהיר החדש אלא דרך כביש 461 עד וילהלמה ושם ימינה.
כאשר הוא היה צריך לפנות ימינה במסובים (נסענו דרך דרך הטייסים, כמובן) ואז שלאק טראח לרדת מכביש 4 בלולאה שכבר היתה קיימת ולנסוע בלי רמזורים
ובלי מכוניות ממש עד לנתב"ג. אבל היי, אני באמת מודה לו שכן זו היתה הפעם היחידה בחיי שראיתי כביש משמעותי באורכו שהוא בן 3 נתיבים משותפים.