תמונה של פעם לאוטובוסאים

מצב
הנושא נעול.
אבל מה היה ההבדל בינו לבין 921?

901 הפך לקו אקספרס ב־1.9.1974
מסלול לאורך כביש החוף עם תחנות בודדות. אפשר לחפש את המחרוזת 'אגד 901' באתר העיתונות ההיסטורית סביב שנה זו, לשים לב לעבור ללשונית של הפרסומות, לא בלשונית של הכתבות!
&nbsp
כנראה שעד אז הוא נסע במסלול מאסף פנימי יותר.
אבל מה היה ההבדל בינו לבין 921?
 

נתנאל531

Well-known member
לדעתי 921 הוא יליד שנות ה־70 המוקדמות

אבל מה היה ההבדל בינו לבין 921?
לדעתי 921 הוא יליד שנות ה־70 המוקדמות
רמז לכך אפשר למצוא בכך שתחילה תחנת המוצא שלו הייתה ברחוב צדדי בתחנה המרכזית הישנה, ורק כעבור זמן עבר לרציף רשמי.
 

down under

New member
חוץ מזה, גם אם נניח שבשנת 72' הם נסעו בדיוק באותם

אבל מה היה ההבדל בינו לבין 921?
חוץ מזה, גם אם נניח שבשנת 72' הם נסעו בדיוק באותם
כבישים, הרי יש הבדל עצום בין קו שיש לו משהו כמו 45 עד 50 תחנות ביניים בין ת"א לחיפה לבין קו שיש לו רק 3 תחנות ביניים.
מה עוד ש-901 מן הסתם המשיך ישר בככר המשטרה בחדרה ולא נכנס לתחנה המרכזית כמו 921.

בשעות הבוקר והערב על אותם כבישים הפרש הזמנים בין 901 עם 3 תחנות ביניים לבין 921 עם בפועל משהו כמו 30 תחנות ביניים ועם
הכניסה והיציאה מהמרכזית חדרה יכול להגיע למשהו כמו 30 דקות או אפילו 40 דקות.
אם שני האוטובוסים יוצאים פחות או יותר באותו זמן ברור שלאדם הגיוני שצריך לעיר הסופית ולא לתחנת ביניים עליו לקחת את 901 ולא את 921.
 

yeh11

New member
921 נסע דרך פתח תקוה 901 היה אקספרס ונסע כפי שתארתי דרך חדר

אם 921 החל לפעול בשנות ה-50 אז באמת לא ברור למה 901 נסע
ברמתיים. אולי זו הייתה נסיעה ריקה.
921 נסע דרך פתח תקוה 901 היה אקספרס ונסע כפי שתארתי דרך חדר
שלום!921 נסע דרך פתח תקוה 901 נסע דרך חדרה והיה אקספרס לתל אביב מחיפה ולהיפך כי היה יחסית מהיר יותר מ921 .
באשר לכביש 2 ,הכביש כבר היה פתוח לכל אורכו ב1968 ולהערכתי עוד קודם כי נסעתי בו בתור חייל אז הזמינות של הרכבת תל אביב חיה ולהיפך היתה נמוכה בערך אחת לשעתיים ולכן השימוש בקו 901 למי שגר בקריה ושירת בתל השומר היה די תדיר .
 

down under

New member
לאורך מרבית שנות ה-80 וה-90 הנסיעה לחיילים ב-901

921 נסע דרך פתח תקוה 901 היה אקספרס ונסע כפי שתארתי דרך חדר
שלום!921 נסע דרך פתח תקוה 901 נסע דרך חדרה והיה אקספרס לתל אביב מחיפה ולהיפך כי היה יחסית מהיר יותר מ921 .
באשר לכביש 2 ,הכביש כבר היה פתוח לכל אורכו ב1968 ולהערכתי עוד קודם כי נסעתי בו בתור חייל אז הזמינות של הרכבת תל אביב חיה ולהיפך היתה נמוכה בערך אחת לשעתיים ולכן השימוש בקו 901 למי שגר בקריה ושירת בתל השומר היה די תדיר .
לאורך מרבית שנות ה-80 וה-90 הנסיעה לחיילים ב-901
בשעות שיש רכבת עלתה מחיר כמעט מלא. היה להם משהו כמו 10% הנחה במקום לנסוע חינם או במחיר סמלי.
היה תקופה בשנות ה-80 שלחייל במדים נסיעה בינעירונית עלתה משהו כמו 5 ש"ח במחירים של היום.
אז בקו 901 במקום לשלם 5 ש"ח או חינם (היו שנים שחיילים נסעו ממש חינם) הם נאלצו לשלם נגיד 25 ש"ח במקום 28 (נניח
שמחיר מלא היה 28 ש"ח).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה