צודק מיליון אחוז !תמהני....
זה נראה לכם הגיוני שעולה בפורום שאלה מתי ועל איזה אוטובוס יש מאבטח? נראה לכם עוד יותר הגיוני שאתם עוד מנסים לענות על זה? תסלחו לי שאין לי דרך לעדן את זה אבל השתגעתם או מה?!![]()
מישהו כאן בכלל אמור לדעת?תמהני....
זה נראה לכם הגיוני שעולה בפורום שאלה מתי ועל איזה אוטובוס יש מאבטח? נראה לכם עוד יותר הגיוני שאתם עוד מנסים לענות על זה? תסלחו לי שאין לי דרך לעדן את זה אבל השתגעתם או מה?!![]()
עמית, אני לא יודע ואני לא רוצה לדעתמישהו כאן בכלל אמור לדעת?
עמית, אני לא יודע ואני לא רוצה לדעת
זה מסוג הדברים שעדיף שאף אחד לא ידע וגם לא יעלו כאן בפורום.
תראה, יש דרך אחרת...עמית, אני לא יודע ואני לא רוצה לדעת
זה מסוג הדברים שעדיף שאף אחד לא ידע וגם לא יעלו כאן בפורום.
אני בטוח שאתה אזרח תמיםתראה, יש דרך אחרת...
שאני אוכל לדעת את זה? אני צריך ללכת למשרדי דן/אגד/כל חברת אוטובוסים ולהזדהות כאזרח ישראלי או משהו בסגנון?
אוקיי הבנתי את הפואנטה..אני בטוח שאתה אזרח תמים
ללא כוונות זדון. אבל מי מבטיח לך שגורמים אחרים שקוראים בפורום, ושהמידע יכול להגיע לידיהם, הם גם כאלה?
אי אפשר להוכיח את זה...אוקיי הבנתי את הפואנטה..
אבל צריך להתחשב בעובדה שאני בן 12..
יש דרך כלשהי שאני בכל זאת..אי אפשר להוכיח את זה...
הרי אפשר לכתוב בכרטיס האישי מה שרוצים. כל מה שאנחנו יודעים עליך זה שאתה לא מותגיסט.![]()
המאבטחים בעצמם לא יודעים אתיש דרך כלשהי שאני בכל זאת..
אוכל לדעת את התשובה?
ומידע כזה לא צריך להיות נגיש לציבורתראה, יש דרך אחרת...
שאני אוכל לדעת את זה? אני צריך ללכת למשרדי דן/אגד/כל חברת אוטובוסים ולהזדהות כאזרח ישראלי או משהו בסגנון?
זה יישמע קצת דפוק..ומידע כזה לא צריך להיות נגיש לציבור
הרחב. לא משנה למי.
ת'אמת,זה יישמע קצת דפוק..
אבל אמא שלי פשוט רוצה לדעת אם יהיה שם מאבטח. בקיצור - מישהו יכול לענות לי על זה? לוא דווקא מהפורום
קח רכבתזה יישמע קצת דפוק..
אבל אמא שלי פשוט רוצה לדעת אם יהיה שם מאבטח. בקיצור - מישהו יכול לענות לי על זה? לוא דווקא מהפורום
קח אווירון...קח רכבת
בכל אחת יש לפחות מאבטח אחד - ואני חושב שזה לא סוד.
אני בעד לימוזינה...קח אווירון...
הרכבת לא מגיעה לכל היעדים. אם כבר לשלם יותר, אולי מונית?
מה אני קשור?O.Oעמית, אני לא יודע ואני לא רוצה לדעת
זה מסוג הדברים שעדיף שאף אחד לא ידע וגם לא יעלו כאן בפורום.
תמהני....
זה נראה לכם הגיוני שעולה בפורום שאלה מתי ועל איזה אוטובוס יש מאבטח? נראה לכם עוד יותר הגיוני שאתם עוד מנסים לענות על זה? תסלחו לי שאין לי דרך לעדן את זה אבל השתגעתם או מה?!![]()
צודק בהחלט!תמהני....
זה נראה לכם הגיוני שעולה בפורום שאלה מתי ועל איזה אוטובוס יש מאבטח? נראה לכם עוד יותר הגיוני שאתם עוד מנסים לענות על זה? תסלחו לי שאין לי דרך לעדן את זה אבל השתגעתם או מה?!![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.