תמהני....

מצב
הנושא נעול.

fireman

New member
תמהני....

תמהני....
זה נראה לכם הגיוני שעולה בפורום שאלה מתי ועל איזה אוטובוס יש מאבטח? נראה לכם עוד יותר הגיוני שאתם עוד מנסים לענות על זה? תסלחו לי שאין לי דרך לעדן את זה אבל השתגעתם או מה?!
 
צודק מיליון אחוז ! ../images/Emo45.gif../images/Emo127.gif../images/Emo45.gif

תמהני....
זה נראה לכם הגיוני שעולה בפורום שאלה מתי ועל איזה אוטובוס יש מאבטח? נראה לכם עוד יותר הגיוני שאתם עוד מנסים לענות על זה? תסלחו לי שאין לי דרך לעדן את זה אבל השתגעתם או מה?!
צודק מיליון אחוז !
 

mucool2

New member
מישהו כאן בכלל אמור לדעת?

תמהני....
זה נראה לכם הגיוני שעולה בפורום שאלה מתי ועל איזה אוטובוס יש מאבטח? נראה לכם עוד יותר הגיוני שאתם עוד מנסים לענות על זה? תסלחו לי שאין לי דרך לעדן את זה אבל השתגעתם או מה?!
מישהו כאן בכלל אמור לדעת?
 

avshalomariel

New member
תראה, יש דרך אחרת...

עמית, אני לא יודע ואני לא רוצה לדעת
זה מסוג הדברים שעדיף שאף אחד לא ידע וגם לא יעלו כאן בפורום.
תראה, יש דרך אחרת...
שאני אוכל לדעת את זה? אני צריך ללכת למשרדי דן/אגד/כל חברת אוטובוסים ולהזדהות כאזרח ישראלי או משהו בסגנון?
 

mucool2

New member
אני בטוח שאתה אזרח תמים

תראה, יש דרך אחרת...
שאני אוכל לדעת את זה? אני צריך ללכת למשרדי דן/אגד/כל חברת אוטובוסים ולהזדהות כאזרח ישראלי או משהו בסגנון?
אני בטוח שאתה אזרח תמים
ללא כוונות זדון. אבל מי מבטיח לך שגורמים אחרים שקוראים בפורום, ושהמידע יכול להגיע לידיהם, הם גם כאלה?
 

avshalomariel

New member
אוקיי הבנתי את הפואנטה..

אני בטוח שאתה אזרח תמים
ללא כוונות זדון. אבל מי מבטיח לך שגורמים אחרים שקוראים בפורום, ושהמידע יכול להגיע לידיהם, הם גם כאלה?
אוקיי הבנתי את הפואנטה..
אבל צריך להתחשב בעובדה שאני בן 12..
 

mucool2

New member
אי אפשר להוכיח את זה...

אוקיי הבנתי את הפואנטה..
אבל צריך להתחשב בעובדה שאני בן 12..
אי אפשר להוכיח את זה...
הרי אפשר לכתוב בכרטיס האישי מה שרוצים. כל מה שאנחנו יודעים עליך זה שאתה לא מותגיסט.
 

avshalomariel

New member
יש דרך כלשהי שאני בכל זאת..

אי אפשר להוכיח את זה...
הרי אפשר לכתוב בכרטיס האישי מה שרוצים. כל מה שאנחנו יודעים עליך זה שאתה לא מותגיסט.
יש דרך כלשהי שאני בכל זאת..
אוכל לדעת את התשובה?
 

oren*

New member
המאבטחים בעצמם לא יודעים את

יש דרך כלשהי שאני בכל זאת..
אוכל לדעת את התשובה?
המאבטחים בעצמם לא יודעים את
המסלול היומי המדויק שלהם, אלא בכלליות מבחינת תחנת מוצא ותחנת סיום. לא פעם מאבטח נשאר על אוטובוס בגלל אדם חשוד, למרות שתכנן לרדת בתחנה הבאה, או עלה על אוטובוס אחר מזה שרשם בטופס בגלל כמות אנשים גדולה יותר. בוא נלך עם התסריט שלך ונדמיין סיטואציה בה אתה מקבל תשובה לפיה אין/יש מאבטח על האוטובוס - האם לא היית מפרסם זאת בסביבת החברים או אנשים נוספים שאמורים להתלוות לנסיעה? (נניח פורום באינטרנט שקשור באירוע גדול) "קצת" סותר את גורם ההפתעה והמטרה לשמה הוקמה יחידת המאבטחים לא?
 

mucool2

New member
ומידע כזה לא צריך להיות נגיש לציבור

תראה, יש דרך אחרת...
שאני אוכל לדעת את זה? אני צריך ללכת למשרדי דן/אגד/כל חברת אוטובוסים ולהזדהות כאזרח ישראלי או משהו בסגנון?
ומידע כזה לא צריך להיות נגיש לציבור
הרחב. לא משנה למי.
 

avshalomariel

New member
זה יישמע קצת דפוק..

ומידע כזה לא צריך להיות נגיש לציבור
הרחב. לא משנה למי.
זה יישמע קצת דפוק..
אבל אמא שלי פשוט רוצה לדעת אם יהיה שם מאבטח. בקיצור - מישהו יכול לענות לי על זה? לוא דווקא מהפורום
 

mucool2

New member
ת'אמת,

זה יישמע קצת דפוק..
אבל אמא שלי פשוט רוצה לדעת אם יהיה שם מאבטח. בקיצור - מישהו יכול לענות לי על זה? לוא דווקא מהפורום
ת'אמת,
זה מה שחשבתי מהתחלה... מה אני יכול לומר? זאת דרישה קצת מוגזמת, אבל מובנת. אני באמת לא יודע מי יכול לענות לך או אם זה בכלל אפשרי. שבירת שגרה היא עניין אלמנטרי בדברים כאלה.
 

hck

New member
קח רכבת

זה יישמע קצת דפוק..
אבל אמא שלי פשוט רוצה לדעת אם יהיה שם מאבטח. בקיצור - מישהו יכול לענות לי על זה? לוא דווקא מהפורום
קח רכבת
בכל אחת יש לפחות מאבטח אחד - ואני חושב שזה לא סוד.
 
../images/Emo45.gif אני בהחלט מסכים.

תמהני....
זה נראה לכם הגיוני שעולה בפורום שאלה מתי ועל איזה אוטובוס יש מאבטח? נראה לכם עוד יותר הגיוני שאתם עוד מנסים לענות על זה? תסלחו לי שאין לי דרך לעדן את זה אבל השתגעתם או מה?!
אני בהחלט מסכים.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
צודק בהחלט!

תמהני....
זה נראה לכם הגיוני שעולה בפורום שאלה מתי ועל איזה אוטובוס יש מאבטח? נראה לכם עוד יותר הגיוני שאתם עוד מנסים לענות על זה? תסלחו לי שאין לי דרך לעדן את זה אבל השתגעתם או מה?!
צודק בהחלט!
ודרך אגב, היום ממש נפעמתי מהמהירות שמחקת את הטרול ההוא...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה