תמהני....

מצב
הנושא נעול.

Blue Puding

New member
הבנאדם סך הכל שאל שאלה..

תמהני....
זה נראה לכם הגיוני שעולה בפורום שאלה מתי ועל איזה אוטובוס יש מאבטח? נראה לכם עוד יותר הגיוני שאתם עוד מנסים לענות על זה? תסלחו לי שאין לי דרך לעדן את זה אבל השתגעתם או מה?!
הבנאדם סך הכל שאל שאלה..
אתה יכול לפנות בצורה קצת יותר מעודנת ופשוט לומר שזה לא המקום...
 

ארזS

New member
תמיהה מוצדקת

תמהני....
זה נראה לכם הגיוני שעולה בפורום שאלה מתי ועל איזה אוטובוס יש מאבטח? נראה לכם עוד יותר הגיוני שאתם עוד מנסים לענות על זה? תסלחו לי שאין לי דרך לעדן את זה אבל השתגעתם או מה?!
תמיהה מוצדקת
אבל יש לפעמים תמיהות לא פחות תמוהות...
 
הילד בלחץ מהאמא שלו

תמיהה מוצדקת
אבל יש לפעמים תמיהות לא פחות תמוהות...
הילד בלחץ מהאמא שלו
הסכת ושמע: ארכז כל מה שנאמר כאן- יתרון באבטחה מסוג זה הוא אי הוודאות לגורמים עויינים היכן ומתי יש מאבטח, ולכן לא אתה ולא אף אחד בפורום לא יודע ולא צריך לדעת, ואיש לא יכול לדעת אם מאחורי ילד בן 12 לא מסתתר בעצם אחמד מוסטפא אל זרנאווי בן 34 חבר בגדוד חללי אל אקסה. נקודה.
 
היי שפירא,יש לי שאלה אליך

הילד בלחץ מהאמא שלו
הסכת ושמע: ארכז כל מה שנאמר כאן- יתרון באבטחה מסוג זה הוא אי הוודאות לגורמים עויינים היכן ומתי יש מאבטח, ולכן לא אתה ולא אף אחד בפורום לא יודע ולא צריך לדעת, ואיש לא יכול לדעת אם מאחורי ילד בן 12 לא מסתתר בעצם אחמד מוסטפא אל זרנאווי בן 34 חבר בגדוד חללי אל אקסה. נקודה.
היי שפירא,יש לי שאלה אליך
מהו המבנה השמור הזה שבתמונה. הוא נמצא בין מעלה עמוס לרוג'ום א-נאקה. פעם מזמן כשהייתי צעיר יותר מישהו הסביר לי ושחכתי תוכל לעזור לי ???
 

davidfainshtein

Member
מנהל
או זה...

היי שפירא,יש לי שאלה אליך
מהו המבנה השמור הזה שבתמונה. הוא נמצא בין מעלה עמוס לרוג'ום א-נאקה. פעם מזמן כשהייתי צעיר יותר מישהו הסביר לי ושחכתי תוכל לעזור לי ???
או זה...
זה הכור האטומי הסודי של החמאס...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה