avshalomariel
New member
גאד!
טרול?!! מחבל?!!!
גאד!צודק בהחלט!
ודרך אגב, היום ממש נפעמתי מהמהירות שמחקת את הטרול ההוא...
טרול?!! מחבל?!!!